Gjest Uanonymbruker Skrevet 6. januar 2013 #21 Skrevet 6. januar 2013 Tror det vil gå bra jeg også,men er veldig spent nå rett før da. Men ting blir nok greit når man har kommet i det Klassetur ja,med halvgale mennesker,kan bli interessant.. Det er alltid litt småekkelt å skulle gjøre noe når man ikke er helt sikkert på hva man går til Det kommer til å gå kjempefint, og jeg synes du er flink som ser at du trenger hjelp og gjør noe med det!
Gjest LadySizz Skrevet 6. januar 2013 #22 Skrevet 6. januar 2013 Det er alltid litt småekkelt å skulle gjøre noe når man ikke er helt sikkert på hva man går til Det kommer til å gå kjempefint, og jeg synes du er flink som ser at du trenger hjelp og gjør noe med det! Er nok ganske naturlig det ja Takk for det. Har vært en lang vei dit,men tror ting vil bli bedre nå
Mord-Sith Skrevet 6. januar 2013 #23 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Eg skal lese dagboka di eg, fordi eg står no på venteliste til ein frivillig innleggelse selv. Eg får vite på Tirsdag kva ventetida er. Eg skal også få kome å sjå på avdelinga og møte litt folk fyrst, sidan dei veit eg treng den tryggleika. Eg har lest mykje om det, og eg gledar meg til å sjå korleis det går for deg! Vonar det går bra! Eg har all tru på at det er ein positiv ting å kome inn og få jobba med seg sjølv, få ein pause fra den vanlege kvardagen og konsentrere seg om å bli betre! Endret 6. januar 2013 av Stjernefall
Gjest LadySizz Skrevet 6. januar 2013 #24 Skrevet 6. januar 2013 Eg skal lese dagboka di eg, fordi eg står no på venteliste til ein frivillig innleggelse selv. Eg får vite på Tirsdag kva ventetida er. Eg skal også få kome å sjå på avdelinga og møte litt folk fyrst, sidan dei veit eg treng den tryggleika. Eg har lest mykje om det, og eg gledar meg til å sjå korleis det går for deg! Vonar det går bra! Eg har all tru på at det er ein positiv ting å kome inn og få jobba med seg sjølv, få ein pause fra den vanlege kvardagen og konsentrere seg om å bli betre! Så flott at du får muligheten til å komme å se på avdelingen før du skal inn,det kan nok roe ned mange Har selv lest mye,men tror nok å oppleve det selv vil bli noe annet,og alle har nok forskjellig oppfatning av hvordan et slikt opphold er,men skal prøve mitt beste og få frem et bilde av oppholdet som flere kan kjenne seg igjen i og finne kanskje litt ro med Tror det er veldig positivt og få en slik mulighet,der fokuset er på å bli bedre og ikke alt annet en hverdag bringer 1
Gjest LadySizz Skrevet 7. januar 2013 #25 Skrevet 7. januar 2013 Da er dagen kommet for min innleggelse,og skulle noen i tråden ha lyst til å følge med i min nye hverdag kan dere trykke på linken til dagboken min 1
J.K. Rowling Skrevet 7. januar 2013 #26 Skrevet 7. januar 2013 Lykke til, håper du trives og får god hjelp der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå