Malou Skrevet 16. april 2004 #22 Skrevet 16. april 2004 Vet ikke hvem som vinner' date=' men hun dere svensken med nebbtenner og utstående ører går vel av med seieren fordi hun er svensk... [/quote'] Det tror jeg... øh kaninen min også. Men jeg liker henne ikke så godt jeg da... Men så liker jeg vel egentlig ikke han så godt heller... Begynte å følge med på det her jeg, bare for å se på den dumme... øh mindre intelligente svensken. Hadde svensken vært ok, så tror jeg at jeg hadde heiet på danske Maria. Jennifer
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #23 Skrevet 16. april 2004 Hadde svensken vært ok, så tror jeg at jeg hadde heiet på danske Maria. Jennifer Jepp, det hadde jeg, øh venninna mi også.
Malou Skrevet 16. april 2004 #24 Skrevet 16. april 2004 Godt at du...øh venninnen din og jeg....øh kaninen min er enige da. Jennifer
orakel Skrevet 16. april 2004 #25 Skrevet 16. april 2004 Siden litt sletting og oppfordringer ikke var nok, har jeg ryddet i tråden. Jeg vil minne om reglene Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. Orakel - moderator
Gjest Madam Felle Skrevet 16. april 2004 #26 Skrevet 16. april 2004 Jeg tror hun norske går av med seieren, og det er en følelse jeg sitter med etter å ha sett siste episode.
Gjest Embla s Skrevet 17. april 2004 #27 Skrevet 17. april 2004 Godt at du...øh venninnen din og jeg....øh kaninen min er enige da. Jennifer (kaninen min leser Se&Hør også.... når den er på venterom hos legen )
Malou Skrevet 17. april 2004 #28 Skrevet 17. april 2004 Hos legen ja... Jeg tror hun norske går av med seieren' date=' og det er en følelse jeg sitter med etter å ha sett siste episode.[/quote'] Vi ligger for sikkerhetsskyld 1-2 episoder etter her i Danmark da. Smart når man ikke "klarer" å holde seg unna TVNorge sine sider... Stygg uvane å alltid skulle vite hva som skjer på forhånd. Det gjelder alt mulig, reality, serier osv. Jennifer
Malou Skrevet 17. april 2004 #29 Skrevet 17. april 2004 Siden litt sletting og oppfordringer ikke var nok' date=' har jeg ryddet i tråden.[/quote'] Det må ha vært ryddet ganske så voldsomt, siden innlegget mitt med link til TVNorge sine sider har blitt slettet!!! Lurer på hvordan DET innlegget kunne bryte noen regler??? (Selv om jeg ikke vet hvordan tråden utviklet seg i går kveld.) Jennifer
LilleBille Skrevet 17. april 2004 #30 Skrevet 17. april 2004 Rart de ikke sender den samtidig i de nordiske landene. (Har forresten ikke sett noe om det på svensk tv.. - ble den kanskje for pinlig til å vise??)
Malou Skrevet 17. april 2004 #31 Skrevet 17. april 2004 Rart de ikke sender den samtidig i de nordiske landene. Ja ikke snat det er rart... Ofte pleier det å falle ut til min fordel da, at de sender den i Danmark først, men ikke denne gangen... (Har forresten ikke sett noe om det på svensk tv.. - ble den kanskje for pinlig til å vise??) Kanskje du har et poeng der... Jennifer
Gjest glamourgirl Skrevet 19. april 2004 #32 Skrevet 19. april 2004 Jeg så nå reklame for det i svenske Café. "23 fyrriga tjeier tror denna killen er millionær, det e han inte.....han har job i et tacofabrik..." (Veldig god i svensk, jeg :oops:
Malou Skrevet 26. april 2004 #33 Skrevet 26. april 2004 Må vel innrømme at en ganske så stor del av meg ønsker å tro at det som står på VG Nett er sant. (NB! Hvis du ikke vil vite hvem Patrik velger, så la være å klikke å linken nedenfor.) "Millionæren" angret Jennifer
Ra|cer Skrevet 26. april 2004 #34 Skrevet 26. april 2004 Hvorfor leste jeg den notisen på vg.no! :cry: En egentli ganske så kjedelig serie, men jeg har nå følgt med for det om... Arg...
Gjest Madam Felle Skrevet 26. april 2004 #35 Skrevet 26. april 2004 Må vel innrømme at en ganske så stor del av meg ønsker å tro at det som står på VG Nett er sant. (NB! Hvis du ikke vil vite hvem Patrik velger, så la være å klikke å linken nedenfor.) "Millionæren" angret Jennifer Patetisk guttevalp er alt jeg kan si.
philippa starck Skrevet 26. april 2004 Forfatter #36 Skrevet 26. april 2004 Fnis.... Jeg har lest det som står på VGNett...!
Gjest glamourgirl Skrevet 26. april 2004 #37 Skrevet 26. april 2004 Fnis.... Jeg har lest det som står på VGNett...! Jeg også! Huttemegtu!
Malou Skrevet 26. april 2004 #38 Skrevet 26. april 2004 Hvorfor leste jeg den notisen på vg.no! :cry: En egentli ganske så kjedelig serie, men jeg har nå følgt med for det om... Arg... Jeg håper du så at jeg skrev i innlegget at du ikke skulle klikke på linken hvis du ikke ville se hvem som ble valgt i allefall. Selv har liker jeg å vite hvem som vinner, selv om det selvfølgelig tar vekk litt av den lille spenningen som måtte finnes. Jennifer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå