Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke hvem som vinner' date=' men hun dere svensken med nebbtenner og utstående ører går vel av med seieren fordi hun er svensk... [/quote']

Det tror jeg... øh kaninen min også. :ler: Men jeg liker henne ikke så godt jeg da... Men så liker jeg vel egentlig ikke han så godt heller... Begynte å følge med på det her jeg, bare for å se på den dumme... øh mindre intelligente svensken. Hadde svensken vært ok, så tror jeg at jeg hadde heiet på danske Maria.

Jennifer

Gjest glamourgirl
Skrevet
Hadde svensken vært ok, så tror jeg at jeg hadde heiet på danske Maria.

Jennifer

Jepp, det hadde jeg, øh venninna mi også.

Skrevet

Godt at du...øh venninnen din og jeg....øh kaninen min er enige da. :ler:

Jennifer

Skrevet

Siden litt sletting og oppfordringer ikke var nok, har jeg ryddet i tråden.

Jeg vil minne om reglene

Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Orakel - moderator

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg tror hun norske går av med seieren, og det er en følelse jeg sitter med etter å ha sett siste episode.

Gjest Embla s
Skrevet
Godt at du...øh venninnen din og jeg....øh kaninen min er enige da. :ler:

Jennifer

:ler: (kaninen min leser Se&Hør også.... når den er på venterom hos legen :tunge1: )

Skrevet

Hos legen ja... :ler:

Jeg tror hun norske går av med seieren' date=' og det er en følelse jeg sitter med etter å ha sett siste episode.[/quote']

Vi ligger for sikkerhetsskyld 1-2 episoder etter her i Danmark da. Smart når man ikke "klarer" å holde seg unna TVNorge sine sider... Stygg uvane å alltid skulle vite hva som skjer på forhånd. Det gjelder alt mulig, reality, serier osv.

Jennifer

Skrevet
Siden litt sletting og oppfordringer ikke var nok' date=' har jeg ryddet i tråden.[/quote']

Det må ha vært ryddet ganske så voldsomt, siden innlegget mitt med link til TVNorge sine sider har blitt slettet!!! Lurer på hvordan DET innlegget kunne bryte noen regler??? (Selv om jeg ikke vet hvordan tråden utviklet seg i går kveld.)

Jennifer

Skrevet

Rart de ikke sender den samtidig i de nordiske landene.

(Har forresten ikke sett noe om det på svensk tv.. - ble den kanskje for pinlig til å vise??)

Skrevet
Rart de ikke sender den samtidig i de nordiske landene.

Ja ikke snat det er rart... Ofte pleier det å falle ut til min fordel da, at de sender den i Danmark først, men ikke denne gangen...

(Har forresten ikke sett noe om det på svensk tv.. - ble den kanskje for pinlig til å vise??)

:ler: Kanskje du har et poeng der...

Jennifer

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg så nå reklame for det i svenske Café. "23 fyrriga tjeier tror denna killen er millionær, det e han inte.....han har job i et tacofabrik..." (Veldig god i svensk, jeg :oops:

Skrevet

Må vel innrømme at en ganske så stor del av meg ønsker å tro at det som står på VG Nett er sant. :sjarmor:

(NB! Hvis du ikke vil vite hvem Patrik velger, så la være å klikke å linken nedenfor.)

"Millionæren" angret

Jennifer

Skrevet

Hvorfor leste jeg den notisen på vg.no! :cry:

En egentli ganske så kjedelig serie, men jeg har nå følgt med for det om... Arg...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Må vel innrømme at en ganske så stor del av meg ønsker å tro at det som står på VG Nett er sant. :sjarmor:  

(NB! Hvis du ikke vil vite hvem Patrik velger, så la være å klikke å linken nedenfor.)

"Millionæren" angret

Jennifer

Patetisk guttevalp er alt jeg kan si. :roll:

Skrevet

Fnis.... Jeg har lest det som står på VGNett...! :hoho:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Fnis.... Jeg har lest det som står på VGNett...! :hoho:

:hoho: Jeg også! Huttemegtu!

Skrevet
Hvorfor leste jeg den notisen på vg.no!  :cry:  

En egentli ganske så kjedelig serie, men jeg har nå følgt med for det om... Arg...

Jeg håper du så at jeg skrev i innlegget at du ikke skulle klikke på linken hvis du ikke ville se hvem som ble valgt i allefall.

Selv har liker jeg å vite hvem som vinner, selv om det selvfølgelig tar vekk litt av den lille spenningen som måtte finnes.

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...