Gå til innhold

Millionæren - å herregud!


philippa starck

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på Millionæren og er helt sjokket over hvor idiotisk han der fyren er! Akkurat nå er de i bassenget og han har bedt dem kysse seg... Jeg hadde dradd rett hjem!! Er det mulig å være SÅ fjern???

Håper jentene ser etterhvert hvor tåpelig han er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chica

Enig! Han virker jo skikkelig umoden. Er han gammel? Har ikke sett det før jeg, men har nå strøket klær og sett på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på og kommer ikke til å gjøre det heller, men jeg så et intervju med ham her om dagen og da ble det oppgitt at han er født i 1970.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den første episoden som gikk her i går, og uten å bli personlig så synes jeg kanskje ikke han virket som han var helt på nett... Men hvis damene går med på det er de kanskje ikke helt på nett de heller, eller så har de bare skikkelig lyst på pengene!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heldigvis ikke på dette, men ble pinlig berørt av den teite utvelgelsen som foregikk (for det fikk jeg meg med). "Jeg synes vi har god kjemi. Jeg vil at du skal være med videre." Huff, for et opplegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestemt meg for ikke å se programmet, men Jennifer, de vet vel ikke om noen penger, gjør de vel...?! :klø:

Eller er det jeg som har missforstått?! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for ikke å se programmet, men Jennifer, de vet vel ikke om noen penger, gjør de vel...?! :klø:  

Eller er det jeg som har missforstått?!  :roll:

Det de 'vet' er at han er millionær . Tror nok man bevisst eller ubevisst blir litt blendet av det. Mens mannen er en tacofabrikkarbeider og virker forh. umoden/guttete. Som hun danske sa som trakk seg - han er ikke MANN ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så møkkalei sånne serier nå, det er jo noe nytt hver dag, så dette har jeg ikke fått med meg, men det høres helt banalt ut. Håper noen av deltagerne med respekt for seg selv, velger å dra hjem :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydelig at han ikke har mye mellom øra, sikkert derfor han ble valgt... Jeg skjemmes når jeg sitter å ser på!!! Herregud som han driter seg ut, og på toppen av det hele, så ser han det ikke selv. "gledet meg til å se kroppene deres" hvem sier sånt på TV???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte liksom bare se en episode for å få det med meg, men dette kommer jeg neppe til å se igjen. Fyren er jo rett og slett til å bli pinlig berørt av. Han må da være veldig umoden for å være 33 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg så klipp på reklame for programmet, og det holdt for meg. Beklager gidder ikke å sitte å se på en fjortis som plutselig er kommet i puberteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklamen var nok for meg også. Jeg ville ikke tatt i Mr. kyssekonkurranse, som synes det er utrolig viktig å se hvordan kroppene deres ser ut først før han gidder å se om det er noe i topplokket hos jentene. :roll:

Ikke det at frøken "Det der va sjikkelige drrrømmetybe asså", virket som den skarpeste kniven i skuffen heller da. Blir flau på deres vegne jeg. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så første episode og den var grei nok, men da jeg så reklamen for kyssekonkurranseepisoden ble det nok! Herregud og gurimalla! Er fyren gammel??? Holde på sånn og attpåtil si det høyt...på TV!! :o

Egentlig ikke annet å gjøre enn å :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Noen som fortsatt ser på dette? Og har noen insidertips om hvem som "vinner." Er forøvrig litt usikker på om det å vinne her nødvendigvis er en god ting...

(Og jeg ser selvfølgelig ikke på dette selv. Dette er kun er hypotetisk spørsmål.) :sjenert:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Noen som fortsatt ser på dette? Og har noen insidertips om hvem som "vinner." Er forøvrig litt usikker på om det å vinne her nødvendigvis er en god ting...

(Og jeg ser selvfølgelig ikke på dette selv. Dette er kun er hypotetisk spørsmål.) :sjenert:

Jennifer

Jeg ser absolutt ikke på det, men har ei, øh venninne som gjør... Vet ikke hvem som vinner, men hun dere svensken med nebbtenner og utstående ører går vel av med seieren fordi hun er svensk... Jeg, øh venninna mi, må stadig ha pauser i programmet fordi det er så ufattelig pinllig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...