Gå til innhold

Bryllupsreise

frosken

Anbefalte innlegg

Vi får bryllupsreise i gave og får ikke vite hvor vi skal. Men vi kan komme med noen ønsker. Er det noen som har noen gode tips til oss? Vi kan max være borte i en uke, og prisen bør ikke overstige 15.000 for oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hva med Madeira eller Azorene.

Malta er også koselig.

Ettersom dere ikke vil være borte mer enn en uke, ville jeg holdt meg i Europa. Det går bort så mye tid i reising ellers.

Men hva vil dere selv da? Storby? Sol og strand? Kultur? Fjell?

Litt lettere å anbefale steder hvis dere skriver hva dere ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar - vil gjerne høre flere tips. Vi gifter oss 19. juni og reiser vel rett etterpå. Vi vil aller helst ha litt av alt :wink: Det hadde vært godt med strand og bading, samtidig vet jeg at froskemannen hadde blitt gal av en uke på stranda uten mulighet til å kunne dra rundt og se på andre ting. Storby i sør-europa er jeg redd blir litt for varmt, men jeg har jo igrunnen ikke sjekket temperaturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei igjen.

På Malta kan du både sole deg, bade og kose deg på strendene (riktignok ikke så lange sandstrender, men veldig flotte klippestrender) og se mange spennende ting. Middelalderbyen Mdina er vakker.

Her kan dere også ta en båttur til den blå lagune på den bittelille naboøya Comino. Der er det verdens mest turkise vann. Utrolig vakkert og flott sted å bade. En båttur i de blå grotttene på Malta er også verdt et besøk.

Jeg anbefaler mer enn gjerne Malta, som du skjønner. Har kan man få med seg litt av hvert. Det er ikke et typisk "sydensted" hvis du skjønner hva jeg mener.

Ellers har vi vurdert Madeira eller Azorene til vår egen bryllupsreise. Tror begge disse stedene er kjempeflotte.

Selv skal vi sannsynligvis til Thailand på bryllupsreise, men det er ikke endelig bestemt enda. Hvis vi skal holde oss i Europa, blir det Azorene eller Madeira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Roma og jeg gleder meg vanvittig, men siden du vil ha strand og bad igså tror jeg at Barcelona er bra. Har ikke vært der selv men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...