Leo Skrevet 17. mars 2004 #41 Skrevet 17. mars 2004 Jeg nekter å tro at vi skal hate hverandre! Vi har tilpasset oss hverandre i årevis; Kjøpt/sendt blomster til bryllup/begravelser, trøstet og grått. Selvfølgelig er vi forskjellige, men er den ene av oss mer farlig enn den andre? Nei, ikke i Norge. Trusselen oppstår så lenge vi lar barn vokse opp i en terrorregime. Kommer ingen potensielle terrorrister fra Afghanistan de nærmeste 20 - 30 - 40 årene i hver fall :-x :-x :-x
Leo Skrevet 17. mars 2004 #42 Skrevet 17. mars 2004 Pedro, du lar deg faktisk skremme av ekstremistisk propaganda! Stolt?
Leo Skrevet 17. mars 2004 #43 Skrevet 17. mars 2004 Og, forresten, så lenge jeg er kristen er jeg hverken jøde eller vantro i følge isalam... Jeg er av "bøkenes folk"! (Det er for så vidt jødene også).
VesleBråka Skrevet 17. mars 2004 #44 Skrevet 17. mars 2004 Den mest spesielle oplevelsen i mitt liv var da jeg så det første av tårnene i WTC falle og visste at der satt det mennesker jeg kjente og var glad i... Da det andre falt sto jeg i en liten butikk i Oslo drevet av pakistanere. La meg se om jeg har forstått dette riktig: Du så angrepene på begge tårnene, så det ene tårnet falle og ble vonbråten av det, så gikk du og handlet? Det var jo bare en time imellom de fallt? Du lurte ikke på hva som skjedde med det andre tårnet da, og menneskene der? Jeg satt klistret i vantro hele dagen..
Leo Skrevet 17. mars 2004 #45 Skrevet 17. mars 2004 Bråka! :-) Var helt knust og ville bare hjem til Leonard (Var 5 min. å gå hjem) ... Måtte køpe sig. på veien... Hvis du søker på nicket mitt, kan du se hva jeg skrev i de dagene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå