Gå til innhold

Ho-ho, imorgen skal jeg fotograferes!!!!!

Jens

Anbefalte innlegg

Imorgen skal jeg fotograferes av en fotograf, til bildene til morgengaven til min kjære!. Har nå kjøpt inn diverse undertøy, og posér øvd meg foran speilet.... :ler:

Dette blir nok bra!!!!Er skrekkelig nervøs.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!Har saumfart diverse vi menn blader og lært litt triks av modellene der!!! :ler::ler:

Kjærsten min kommer til å bli kjempegla!han er så glad i Pamela og gang!!Så jeg må jo vise att kona ikke er noe dårligere!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det må jeg si! :o Du er råtøff!

Kan tenke meg han blir MEGET fornøyd med morgengaven ja! :kul:

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg lykke til i morgen!

Du er kjempetøff som gir en sånn gave til din kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk kjempefint!!!Det var så gøy!Vi hadde ett studio og fotografen var drit kul!!!Hun krabbet rundt på gulvet og prøvde ut sexy stillinger, og jeg krabbet etter i bare undertøy og brudeslør!!! :ler: Hun fikk meg til å slappe av og ble fotografert i 50 minutter. Hadde tre forskjellige antrekk, og kastet til og med bh-en på noen!! :-) Venninnen min som var med sa det så kjempebra ut, og skal i møte med fotografen om en uke og gå igjennom bildene og plukke ut de beste!!!!!

Det var en veldig morsom opplevelse. Fikk utfordret meg selv litt, og vet min mann kommer til å dette av stolen når han får bildene av sin kone presentert!!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det ble en vellykket fotosession! :D

Mannen din kommer sikkert til å bli kjempeoverrasket over bildene, og sikkert litt stolt over å ha en så tøff kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes morsomt ut! Bildene blir helt sikkert fine. Leker litt med tanken jeg også, men jeg er har så mange komplekser for min ikkesylfidekropp at jeg ikke vet om jeg tør!

Mannen din blir sikkert helt fra seg av fryd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempe kult gjort jeg, Jens! Og jeg regner med mannen din blir fornøyd :sjarmor:

Isiselin- jeg er absolutt ingen sylfide, men har alikevel lyst til å ta noen sånne bilder! Men nå er jeg så heldig at jeg har en venninne som er kjempe flink til å ta bilder og som gjerne kunne ta de av meg!! Så jeg tror jeg kommer til å gjøre det, vet at min kjære hadde likt det kjempe godt!! He, he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...