AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #861 Skrevet 25. februar 2016 Den 24.2.2016 at 14.42, Ms.Sommerfugl skrev: Jeg kunne ikke vært mer enig! Jeg føler det er en slags krampetrekning i serien nå. Føler jeg har sett alt før, i alle de andre sesongene. De gjentar seg selv, bare nå er jentene eldre. Kjenner dette blir kjedelig for meg i lengden, så jeg vurderer og ditche serien, og vente til de avslører hvem den nye A er. Men jeg vil påpeke én ting. Hanna bor i Lucas sin leilighet, som i og for seg er rart nok, men jeg stusser litt ved leilighetsnummeret. På døren står det 2A (et hint om at Lucas er 2. (second) A? Skulle akkurat til å skrive at jeg tror Lucas er A. Jeg har trodd det ganske lenge (før Charlotte), men det er bare noe med han. Din teori er veldig interessant! Anonymkode: 83dfb...c8d
Birdo Skrevet 25. februar 2016 #862 Skrevet 25. februar 2016 26 minutter siden, Sirah skrev: Åååå finnes det? Den må jeg google! Ikke verdt å se. For det første så handler det om gjenferd og det ødela mye for PLL i etterkant syns jeg, for det andre så får man ikke mye svar fordi den ble kansellert.
Sirah Skrevet 25. februar 2016 #863 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, Birdo skrev: Ikke verdt å se. For det første så handler det om gjenferd og det ødela mye for PLL i etterkant syns jeg, for det andre så får man ikke mye svar fordi den ble kansellert. Men jeg har alltid vært så nysgjerrig på hva som skjedde i Ravenswood Hvor så du den? Videobull har den ikke.....
Birdo Skrevet 25. februar 2016 #864 Skrevet 25. februar 2016 6 minutter siden, Sirah skrev: Men jeg har alltid vært så nysgjerrig på hva som skjedde i Ravenswood Hvor så du den? Videobull har den ikke..... Det kan jeg forstå, men da har jeg hvert fall advart deg http://www.tvmuse.com/tv-shows/Ravenswood_34371/
maipai Skrevet 25. februar 2016 #865 Skrevet 25. februar 2016 Jeg ser hver episode enda, jeg! :D Men merker at nå er det ikke lenger fordi jeg syns det er spennende, nå er det fordi jeg ikke kan gi opp etter å ha fulgt med så lenge. 1
Sirah Skrevet 25. februar 2016 #866 Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, Birdo skrev: Det kan jeg forstå, men da har jeg hvert fall advart deg http://www.tvmuse.com/tv-shows/Ravenswood_34371/ Tusen takk 😎 Mest sannsynlig har du fullstendig rett, men kanskje jeg kan få stilt noe av nysgjerrigheten min
maipai Skrevet 25. februar 2016 #867 Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, Birdo skrev: Ikke verdt å se. For det første så handler det om gjenferd og det ødela mye for PLL i etterkant syns jeg, for det andre så får man ikke mye svar fordi den ble kansellert. Gidder du spoile hva som skjedde der? Jeg klarte ikke se mer enn sånn tre episoder før det ble for rart for meg...
Birdo Skrevet 25. februar 2016 #868 Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, maipai skrev: Gidder du spoile hva som skjedde der? Jeg klarte ikke se mer enn sånn tre episoder før det ble for rart for meg... Har ikke sett på det siden det kom ut, altså i 2013, så husker ikke så mye Kan sikkert lese meg raskt opp på recap, men det får bli imorgen
Sirah Skrevet 14. mars 2016 #869 Skrevet 14. mars 2016 Den 25. februar 2016 at 20.54, Birdo skrev: Det kan jeg forstå, men da har jeg hvert fall advart deg http://www.tvmuse.com/tv-shows/Ravenswood_34371/ Nå har jeg sett alle episodene og jeg syntes faktisk den var helt ok jeg De første episodene var ganske rare og jeg vurderte å slutte å se. Kom så over "kneika" og jeg var skuffa når episodene tok slutt. Brukte litt tid på å sette meg inn i rollefigurene osv, og det er nok en serie for spesielt inntereserte....
Birdo Skrevet 15. mars 2016 #870 Skrevet 15. mars 2016 6 timer siden, Sirah skrev: Nå har jeg sett alle episodene og jeg syntes faktisk den var helt ok jeg De første episodene var ganske rare og jeg vurderte å slutte å se. Kom så over "kneika" og jeg var skuffa når episodene tok slutt. Brukte litt tid på å sette meg inn i rollefigurene osv, og det er nok en serie for spesielt inntereserte.... Så bra da Er nok som du sier ja, serie for spesielt interesserte
neon_sun Skrevet 15. mars 2016 #871 Skrevet 15. mars 2016 Altså; de har jo bare begynt historien på nytt omtrent. Hvorfor ser jeg forsatt på dette?
Gjest Notatboka Skrevet 15. mars 2016 #872 Skrevet 15. mars 2016 15 minutter siden, neon_sun skrev: Altså; de har jo bare begynt historien på nytt omtrent. Hvorfor ser jeg forsatt på dette? "Har jeg sett så langt skal jeg søren i meg se ferdig" i mitt tilfelle. Trass, altså.
neon_sun Skrevet 15. mars 2016 #873 Skrevet 15. mars 2016 13 minutter siden, Notatboka skrev: "Har jeg sett så langt skal jeg søren i meg se ferdig" i mitt tilfelle. Trass, altså. Ja, det er rein trass her også. Håper det blir med en sesong til, begynner å bli pinlig å være noen og tredve og småbarnsmor og se dette i smug. Da det begynte var jeg fremdeles ung, singel og dum 1
maipai Skrevet 15. mars 2016 #874 Skrevet 15. mars 2016 Siste episode i sesong 6 i morgen. Noen blir "unmasked" og en forsvinner og en mister det... Håper Sara forsvinner!
Smookiekins Skrevet 15. mars 2016 #875 Skrevet 15. mars 2016 2 timer siden, neon_sun skrev: Ja, det er rein trass her også. Håper det blir med en sesong til, begynner å bli pinlig å være noen og tredve og småbarnsmor og se dette i smug. Da det begynte var jeg fremdeles ung, singel og dum 3 timer siden, Notatboka skrev: "Har jeg sett så langt skal jeg søren i meg se ferdig" i mitt tilfelle. Trass, altså. Her også! Synes det har blitt helt elendig, men jeg skal se ferdig. Sånn er det bare!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #876 Skrevet 15. mars 2016 Den 25.2.2016 at 20.17, Sirah skrev: Åååå finnes det? Den må jeg google! Dårlig,ble kanselered meget kvikt. Anonymkode: 3b0fc...ec2
maipai Skrevet 16. mars 2016 #877 Skrevet 16. mars 2016 Sesongavslutningen var herlig komplisert, syns jeg! Endelig litt ekte pll-stil. Så den tvillingen komme faktisk...
Polly Ester Skrevet 16. mars 2016 #878 Skrevet 16. mars 2016 2 timer siden, maipai skrev: Sesongavslutningen var herlig komplisert, syns jeg! Endelig litt ekte pll-stil. Så den tvillingen komme faktisk... Jeg har sluttet å følge med på selve serien og følger heller med på denne tråden her. Kan du f.eks fortelle hva som skjedde?
maipai Skrevet 16. mars 2016 #879 Skrevet 16. mars 2016 (endret) 9 timer siden, Polly Ester skrev: Jeg har sluttet å følge med på selve serien og følger heller med på denne tråden her. Kan du f.eks fortelle hva som skjedde? Får lage en spoiler, for dem som ikke har sett den siste episoden enda Spoiler Alison dro hjem fra sykehuset og Elliot Rollins reiser på forretningsreise for denne "carissimi group" som var Ceces fond. Mens han er borte skal Emily være barnevakt for Alison, men hun må forlate henne for å stemme på Spencers mor. Mens hun er alene ser Alison sin døde mor og etterforsker Wilden. Hun tror hun har blitt gal og legger seg inn på samme psykriatriavdeling som Cece var på etter at hun ble avslørt som A. Hanna forteller Caleb at hun aldri sluttet å elske han. Aria og Ezra kysser. Spencers mor vinner valget. Hanna bestemmer seg for å si til denne "Big bad" at det var hun som drepte Cece. Gjengen (Hanna, Spencer, Aria, Caleb, Toby og Ezra) setter opp en felle for å fange Big bad. De feiler og Big bad klarer å stikke av med Hanna. På overvåkningsbildene ser de at det er Alisons døde mor, Mrs. DiLaurentis som er Big bad. Spencer og Toby tar seg inn i de gamle skjulte rommene på Radley og på et rom fylt med hyller ligger det en eneste mappe. How convenient... Det er pasientfilen til en gammel pasient, Mary Drake. Som viser seg å være Charles/Ceces mor og Mrs. DiLaurentis søster! Dam dam daaa... Vi ser døde Wilden og Mrs. D (som nå spiller sin søster Mary) møtes i Alisons tomme stue. Wilden drar av seg ansiktet sitt, som var en maske og det er ELLIOT!! Whaaat?! Elliot og Mary har en veldig casually samtale der de summerer opp at Elliot elsket Cece, og det var derfor han giftet seg med Alison. Slik at Elliot og Mary nå kan kontrollere alle pengene i carissimi group og hevne Ceces død. En livløs Hanna med roser i hendene blir slept etter beina gjennom tårnet i kirka. Neste episode kommer til sommeren i sesong 7, som skal være siste sesong. Endret 16. mars 2016 av maipai skrivefeil 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå