Gå til innhold

Pretty Little Liars

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Popcorn time også:)

Anonymous poster hash: 23401...d2d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lappen i speilet til Mona, med disse rare setningene. Alle setningene var anagrammer for Charles DiLaurentis.

Hvem er denne Charles DiLaurentis? Er det A?

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, dette begynner å bli for dumt! Nå er plutselig alle i fengsel?! :P Noen som vet om det kommer flere episoder av sesong 5 eller er dette sesonavslutning?

Anonymous poster hash: b492e...4af
  • Liker 1
Skrevet

Seriøst, dette begynner å bli for dumt! Nå er plutselig alle i fengsel?! :P Noen som vet om det kommer flere episoder av sesong 5 eller er dette sesonavslutning?

Anonymous poster hash: b492e...4af

Sesongavslutning neste uke. Så 1 episode til.

Skrevet

Ser ut som om sesongen ender som i spoileren da... Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å se, det blir bare teitere og teitere.

Gjest Blåbæret.
Skrevet

Herregud, så irritert jeg blir av den serien. Åja så nå skal liksom alle i fengsel?

Jeez.... :roll:

AnonymBruker
Skrevet

altså, har de ikke tilgang til FBI eller CSI i Rosewood? dette må jo være den eneste serien hvor tekniske bevis blir så til de grader forsømt :P

Anonymous poster hash: 30111...7d3
Skrevet

altså, har de ikke tilgang til FBI eller CSI i Rosewood? dette må jo være den eneste serien hvor tekniske bevis blir så til de grader forsømt :P

Hvor er Bones og teamet hennes når man trenger dem, haha.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er Bones og teamet hennes når man trenger dem, haha.

Ja, eller atferdsanalyktikerne i Criminal Minds f.eks :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kan faren til Ali være A?

Anonymous poster hash: 0acb1...a44

AnonymBruker
Skrevet

Hei - jeg har hoppet til siste side her, og ikke lest noe i mellom, fordi jeg har bare sett ut sesong 4 (lastet ned på piratebay i følge typen min).

Er det noe sted jeg kan se det "oppdatert"? Laste ned selv på en enkel måte? Er ikke så flink med data :sjenert:

Anonymous poster hash: 41c4e...dfd
AnonymBruker
Skrevet

Siste AB her - må nevne at jeg har prøvd å gå inn på btv og enkelte andre lenker som folk har lagt ut her, og jeg får bare opp på skjermen slike sider som ser helt useriøse ut og med masse crap på og brukerbetingelser fra h...

Laster ikke ned noe som ikke er seriøst.

Noen andre enn Netflix som viser serier, sånn lovlig? Ikke funnet PLL noe sted.

Skrevet

Siste AB her - må nevne at jeg har prøvd å gå inn på btv og enkelte andre lenker som folk har lagt ut her, og jeg får bare opp på skjermen slike sider som ser helt useriøse ut og med masse crap på og brukerbetingelser fra h...

Laster ikke ned noe som ikke er seriøst.

Noen andre enn Netflix som viser serier, sånn lovlig? Ikke funnet PLL noe sted.

Episoden har nok ikke blitt sendt i USA enda. Vi i Norge må fortsatt vente et par-tre timer til.

AnonymBruker
Skrevet

Typen min sover - jeg klarte å laste ned første episode av sesong fem alene (veldig stolt :ler: )

Venter egentlig på at skapere av serier og filmer går sammen om en felles kilde som folk fra hele verden får tilgang til... alle disse rettighetsgreiene er til å få hodepine av :sjenert:

Skrevet

Hvem søren er Charles?? 😱

Skrevet

Hvem søren er Charles??

Det ser jo ut som Allison har en ukjent bror?

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre enn meg som er skuffet? Synes ikke vi fikk vite noe sjokkerende nyheter liksom.
Ja nå da, var det Charles? er han med på det?

Anonymous poster hash: 4ca59...73a
Skrevet (endret)

Tipper Charles er Jasons tvllingbror.

Men hvorfor han gjør det han gjør, det skjønner jeg ikke!

Edit: Og Spencers er liksom søstra til A?

Endret av maipai
Skrevet

Tror charles er tvillingbroren til jason. Og Andrew er jo med på det på en eller annen måte, bare usikker på hvordan.. Er Andrew Charles?

• Liker 1
Skrevet

Tror charles er tvillingbroren til jason. Og Andrew er jo med på det på en eller annen måte, bare usikker på hvordan.. Er Andrew Charles?

Nei, det tror jeg ikke. Jason og Charles er jo seks, syv år eldre enn Andrew.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...