Gå til innhold

Hva skal til for å tenne en kvinne ?

awerty

Anbefalte innlegg

Han jeg har nå har ikke så mange av de fine, sexy egenskapene. Vi har utrolig kjedelig sexliv i forhold til det jeg har opplevd tidligere. Han sier at han er så opptatt av at jenta skal ha det bra så han liker ikke å ta kontrollen eller brøyte seg fram. BullShit! sier nå jeg. I det siste har han vel blitt tryggere og skal liksom være tøff gutt. Etter at jeg da endelig har vist at jeg er klar for sex, tillater han seg å være harhendt og å kalle meg "tøs". Jeg synes bare det lyser tilgjort og unaturlig av hele greia. Complete turn-off.

Øh, så nå som han forsøker å gjøre litt som du liker vil du ikke ha det heller? :roll: Så heldig han er da :riste:

Kanskje du kan be ham om å være litt mer som din tidligere kjæreste, og så kan du beskrive i detalj hva han gjorde med deg? Det tror jeg nok vil bringe forholdet deres i den riktige retningen for dere begge :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag en tråd og fortell hva du tenner på/ikke-tenner på da vel! Hva som skal til for at en kvinne ikke er "kjedelig" i senga. Det er jo høyst interessant for oss jenter å lese!  Jeg er åpen for læring, jeg, og tar gjerne imot gode råd :wink:

Godt poeng! Vi venter i spenning :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...