Gå til innhold

Hvilken bikini har dere?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kristian (71):

Det er sant som du sier, at vi skal holde oss til emnet, som i dette tilfellet er bikini icon_wink.gif

MEN det er Milla som legger opp til dette selv, hun vet utmerket godt at hun kommer til å få "negative" tilbakemeldinger på slike unødvendige utsagn som hun kommer med.

Det er jo forståelig, fordi hun er bare ute etter å provosere!

Lula:

Jeg har lest FLERE innlegg der Milla selv forteller at hun er 31 år (dette må da være en skrivefeil fra hennes side påstår hun noe annet. Jeg vet ikke.. :rool:)

Men det var ikke alderen hennes som var poenget, det var det hun selv satt i fokus.

Jeg skrev at jeg ikke ville ha noen form for diskusjon eller forklaring fra hennes side, det var som sagt bare en opplysning.

La oss avslutte denne diskusjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til nå 62 bikinier. Liker best bikiniene fra http://www.richieswimwear.com/ Det er kjempe bra kvalitet på dem og de holder passformen bra. Har vel 4 eller 5 stk av dem. Her i norge er de svin dyre. Betalte 4500 kr for en sånn bikini her i oslo. (Det var FØR jeg oppdaget at de hadde nettside hvor man kunne kjøpe fra..)

De selger Richie bikinier på Bodytalk ? ved rådhuset i oslo..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes H&M har utrolig mange stilige bikinier. Og de er jo skikkelig billige også. Eneste problemet er at de blir så tidlig utplukket. I fjor ventet jeg til i Juli med å kjøpe meg bikini, og da var det veldig lite å velge mellom.

I år var jeg tidlig ute, kjøpte to stk for et par uker siden, som jeg er veldig fornøyd med. Fant en svart trekant topp med en 'kinesisk' fugl på ene brystet, som jeg ble forelska i. Det var bare en igjen og den var i min størrelse. icon_smile.gif

To bikinier for 300 kroner er ganske fint for en student lommebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men finnes det noen bikinier der puppene faktisk ikke hopper ut? Uansett hva slags bikini jeg kjøper, og uansett størrelse så hopper puppene ut fordi ringingen på bikinien er så dyp.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tja... *rote i skapet*

Jeg har:

En mørkeblå og hvit Jean Paul bikin med knyting bak på toppen, og på siden på underdelen,

en lyseblå, med litt mønster på,

en svart med grønne kanter,

en rosa, med litt lilla mønster (hotpants),

og en vanlig blå.

Det var visst ganske mange det:) Det likte jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...