Gå til innhold

Hvilken bikini har dere?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skal til syden i juli. Vet ikke hvilken bikini jeg skal ha. Synes ikke det er så mye fint å velge mellom. Hvor kjøper dere bikinier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettop kjøpt en beige bikini på cubus.

Syntest den fargen var ganske pen. og så var den ikke dyr heller.

rundt 150,-12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bikini fra Panos Emporio, de har masse fint. Litt dyrt kanskje, men sjekk http://www.panos.se .

~Amanda~1212[ Dette Innlegg er endret av: Amanda den 2002-06-02 14:13 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper helst bikiniene mine når jeg er på ferie, synes utvalget er bedre mange andre steder. Ellers ender jeg vanligvis opp på H&M, for der vet jeg at jeg finner små størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på bryllups reise til Chaniakysten på Kreta om fire uker, så jeg har gått til innkjøp av en del nytt badetøy:

- bikini i ola-stoff

- svart/mørkeblå bikini

- leopard bikini

- svart sarong

Har i tillegg en gammel bikini som er blå med tynn hvit stripe og en svart badedrakt. icon_smile.gif

Badetøyet mitt har jeg kjøpt på H&M, Kappahl og Popin. Har også sett på noe av Panos Emporio, men da hadde jeg kjøpt alle de andre bikiniene alt, så vi får se om jeg kjøper noen flere nå. icon_smile.gif

08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-06-02 14:50 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sommeren (våren?) kjøpte jeg min bikini på Vero Moda. "Trekantet" og beige, helt enkel icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guess What icon_smile.gif

Jeg kjøpte min i fjor, fant den ikke på sidene nå.

Den har ihvertfall forskjellige nyanser av blå, med omslagsskjørt og topp i samme stil.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle til syden i fjor sommer var jeg kjempe snill og spanderte på meg selv en bikini til 500,- hos G-sport.

Det er en trekant bikini der buksa er rød og toppen i røde,hvite og oransje striper.

Dritt fin var den icon_smile.gif

Bikinien ligger UBRUKT i skapet fordi fjor årets sommer ferie ble tilbragt i øsende rein på Dovrefjell.Været var så dritt at til og med fisken ikke beit på.

Men koselig var det læll icon_wink.gificon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Minner om at dere må huske voksing før dere går på stranden. Det er IKKE pent med overgrodde bikinilinjer.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg var så heldig å få kjøpt en kjempefin bikini på BikBok til kun 79 kroner, fjorårets modell. Den er i bomull, MANGE farger, med knyting i sidene på trusen og mellom skålene på BH'n. Var satt ned fra 800 kroner, helt rå pris!

Sterke farger er lekkert når man blir brun.

Forøvrig er jeg ikke plaget med overgrodd hårvekst ved bikinilinjen. icon_wink.gif

Klem fra Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si takk for adressa til Panos! Jeg har vært på leting etter bikini og her fannt jeg virkelig noen som fallt i smak! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

bikinitid!

har kjøpt en i året i snitt de siste 4 årene og alle passer, så jeg har litt å velge mellom.

en blårutete, ser frisk og søt ut. bøyle-bh type topp.

en zebrastripet svart og off-white trekantbikini. gjør ikke det beste ut av puppene mine men den er litt sexy likevel syns jeg.

en pastellfarget med lilla/rosa/lyseblå overlappende gjennomskinnelige sirkler med litt polstret trekanttopp (bra og behagelig støtte for mine litt tunge pupper). fra cubus, kjøpt i år.

en lyserosa ursula andress-bikini, kjøpt på h&m i år. superkul, jeg mangler bare dykkerkniv i beltet og sean connery.

som sarong bruker jeg et off-white 'hekle'-sjal fra h&m.

milla, nå blir du glad: i dag hårfjernet jeg stortærne mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Milla

Bla Bla Bla Bla........

Dette har vi hørt deg nevnt TUSEN vis av ganger. Vi vet utmerket godt hva slags holdninger du har til barbering. *sukker oppgitt*

Jeg tror faktisk vi kan bestemme over oss selv og våres handlinger, du trenger da ikke bruke dine krefter og energi til å fortelle oss det.

Kjære deg..

En kvinne på 31, burde vite bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sorry anonym (som startet tråden), måtte bare få ut litt sinne.

P.s Milla, jeg vil ikke ha noen forklaring

fra deg, det var bare en opplysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens vi er inne på temaet "bikinier": Er det noen av dere jenter som kunne tenkt dere å "opptre" i noe fra (se linken)?

http:/www.wickedweasel.com/12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Huff da..icon_mad.gificon_mad.gif

..har du glemt ut hvor gammel du er...?

Her på KG har du iallefall opplyst alle om at du er 31 år icon_rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla liker riktignok å opplyse alle på KG om både det ene og det andre, men så vidt jeg vet har hun aldri "skrytt" på seg at hun er 31. Tror hun er 24 eller der omkring.

JEG derimot er 31, og trives utmerket med det icon_smile.gificon_smile.gif

Milla har noe å se frem til.......icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter dah

Selv en tråd som omhandler bikinier klarer dere å ødelegge og vri om til å omhandle en person.

Om Milla er 24, 25.... 31 år er uten betydning her.

Full skjerpings jenter.... diskuter bikinier.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...