Gå til innhold

Arbeiderklasse vs Overklassen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du vet, Dr., alt var bedre da vi var små. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne egentlig ikke gått på byen med en snekker fra Lørenskog som er gift med en ihjelbleket dame, hvis dere skjønner :fnise:

Ville egentlig bare fortelle om mitt synspunkt, så kom gjerne med deres!

Mvh Marinette

Anonym poster: 10be5014f770107230aad50c5fff3879

Håper da virkelig ikke du ber med deg en gift mann ut på byen.

*snerpete*

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Jeg er industrieier-sønn og driter loddrett i hvilken sosial "status" folk har. Er du morsom, interessant og en hyggelig person så kommer du inn i varmen her. Søppeltømmer eller jurist. Slik har vi alltid vært i min familie, og alt annet er omvendt proporsjonalt bakstreversk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er industrieier-sønn og driter loddrett i hvilken sosial "status" folk har. Er du morsom, interessant og en hyggelig person så kommer du inn i varmen her. Søppeltømmer eller jurist. Slik har vi alltid vært i min familie, og alt annet er omvendt proporsjonalt bakstreversk.

Helt enig :) Folk som hele tiden må vise og påpeke hvor mye penger de har er bare ufattelig irriterende og kvalme.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er overklasse, burde du kanskje vise at du er bedre enn den såkalte arbeiderklassen ved å ha gode grammatikkunnskaper. Disse ordene er ikke egennavn, og skal derfor ikke ha stor bokstav;) Det mangler også en bindestrek mellom inntekt- og eierskap. Regner med at det også skal stå sosiale omgangskrets.

Men takk for underholdningen. :fnise:

Anonym poster: c5248532f8a16cbd8064da3fc95545b5

Mener du at Lørenskog ikke er et egennavn? :klo:

Trådstarter er forresten bare et troll.

Anonym poster: 2fd96ac7faae0870d7929fd9cfea2151

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...