Silfen Skrevet 30. desember 2012 #41 Del Skrevet 30. desember 2012 Du vet, Dr., alt var bedre da vi var små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2012 #42 Del Skrevet 30. desember 2012 Kunne egentlig ikke gått på byen med en snekker fra Lørenskog som er gift med en ihjelbleket dame, hvis dere skjønner Ville egentlig bare fortelle om mitt synspunkt, så kom gjerne med deres! Mvh Marinette Anonym poster: 10be5014f770107230aad50c5fff3879 Håper da virkelig ikke du ber med deg en gift mann ut på byen. *snerpete* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 30. desember 2012 #43 Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg er industrieier-sønn og driter loddrett i hvilken sosial "status" folk har. Er du morsom, interessant og en hyggelig person så kommer du inn i varmen her. Søppeltømmer eller jurist. Slik har vi alltid vært i min familie, og alt annet er omvendt proporsjonalt bakstreversk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 30. desember 2012 #44 Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg er industrieier-sønn og driter loddrett i hvilken sosial "status" folk har. Er du morsom, interessant og en hyggelig person så kommer du inn i varmen her. Søppeltømmer eller jurist. Slik har vi alltid vært i min familie, og alt annet er omvendt proporsjonalt bakstreversk. Helt enig Folk som hele tiden må vise og påpeke hvor mye penger de har er bare ufattelig irriterende og kvalme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2012 #45 Del Skrevet 30. desember 2012 Hvis du er overklasse, burde du kanskje vise at du er bedre enn den såkalte arbeiderklassen ved å ha gode grammatikkunnskaper. Disse ordene er ikke egennavn, og skal derfor ikke ha stor bokstav;) Det mangler også en bindestrek mellom inntekt- og eierskap. Regner med at det også skal stå sosiale omgangskrets. Men takk for underholdningen. Anonym poster: c5248532f8a16cbd8064da3fc95545b5 Mener du at Lørenskog ikke er et egennavn? Trådstarter er forresten bare et troll. Anonym poster: 2fd96ac7faae0870d7929fd9cfea2151 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå