Gå til innhold

Søker venninne i Oslo og omegn

Gjest Jasmine_

Anbefalte innlegg

Etter at mange av mine venninner har flyttet tilbake til hjemstedene sine, har jeg begynt å ønske meg flere venninner i Oslo og omegn.

Kort om meg: Er i midten av tjueårene, bor i Oslo, og har samboer. Ble nettopp ferdig med studiene, og har begynt i min første fulltidsjobb. Jeg får ofte høre at jeg er omgjengelig og positiv - og jeg er veldig glad i å møte nye mennesker.

Hva liker jeg å gjøre? Jeg liker å trene, er over gjennomsnittet glad i kultur (film, musikk, litteratur), men bruker også en del tid på café og shopping. Når det er sagt trives jeg kanskje mest med en venninnekveld hjemme, noen glass vin og en god film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Hei hei :) Jeg er 22 år og bor i Oslo. Vet ikke om det blir for ungt for deg?

Jeg er og 22 år og på jakt etter venner i Oslo området :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og søker også nye venninner. "mistet" alle venninnene mine da de byttet studier og flyttet til utlandet og diverse, så nå vil jeg gjerne ha nye ;) hehe

Liker godt venninnekvelder med et glass vin (har alltid likt vorset best på fest;)), men kan også like en tur ut på byen.

Interesserer meg også for kultur, da mest for musikk, som må være det vakreste jeg vet om ;) Litteratur osv ligger du nok noen hestehoder forran, men jeg leser mer og mer "med alderen" merker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hei TS, og dere andre. Jeg er 24 år og bor i Oslo, og kunne godt hatt noen venninner og tatt noen glass vin med og sånt av og til :) Jeg har mange interesser, bl.a musikk, film, internett og mat. Føler jeg fyller ut en datingprofil her, men jeg har allerede en samboer ;)

Ta kontakt om det er aktuelt å møtes eller noe da, hadde vært kjempehyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23 og søker også venner i Oslo. Flyttet hit i juni, og har ikke vært så flink til å være sosial og få venner enda, så syns denne tråden var fin, jeg :)

Veldig glad i musikk og film, synest det er kjekt å lese, men det blir lite av for tiden. Liker også å utforske hva byen har å tilby mtp teater, kafèer, uteliv og shopping ^^

Bor sammen med samboer og våre to hunder. Og vil gjerne ha noen å drikke vin med, og bli bedre kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella*

Min erfaring med treff med flere brukere er ofte at det hele sklir litt ut i sanden, og at ingen blir ordentlig kjent, men det er bare min erfaring:)

Ønsker dere lykke til, og håper at dere finner nye venner. Vil også tipse om siden aktivitetsvenner.no, den har blitt nevnt i noen tråder her inne.

Selv fikk jeg mange venner gjennom Røde Kors da jeg flyttet til ny by. Anbefales på det varmeste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Slenger meg på denne tråden. Jeg er litt eldre enn de fleste av dem som skriver her, fyller snart 26 og flyttet nylig til Oslo.

Jeg er ei livsglad og sporty jente, veldig sosial og utadvendt, men jeg jobber på et sted hvor de fleste er en del eldre enn meg, så dessverre har det vært vanskelig å få nye venner på den måten. Jeg er litt som kameleonen, egentlig; har et hav av interesser, og synes egentlig det meste er gøy, så lenge det skjer i godt selskap. Jeg liker blant annet godt å trene (hvis noen trener på SATS, skrik ut), tar meg gjerne en tur på kino/teater, liker å shoppe (iallfall vindusshoppe) og trives veldig godt på kafé. Sier heller ikke neitakk til en tur på byen, eller venninnekvelder over et glass god vin, heller.

Jobber både dag- og kveldstid, så er ganske fleksibel med tanke på tidspunkt. Hvis noen vil catche up en dag, blir jeg veldig glad for en PM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

Må innrømme at jeg ble litt glad for å snuble over denne tråden. Jeg og min kjæreste flytter nemlig til Oslo mot slutten av mai, og jeg kjenner ikke så all verdens mange mennesker der inne jeg heller. Jeg har nettopp fylt 24 år og er ,som LanaLane sier, på mange måter en "kameleon". Jeg trives i tilnærmet alle mulig forskjellige selskap, er veldig utadvent og positiv av natur, og er glad i å bli kjent med nye mennesker :)

Å finne på ting med andre og være i godt selskap er noe som står høyt på favorittlisten hos meg - det kan vel egentlig være nesten hva om helst. Alt fra koselige cafèturer hvor man kan slappe av og snakke om alt mellom himmel og jord, pikniker om sommeren, kinoturer, shopping, hyggelige jentekvelder hjemme hos noen - kanskje over noen glass vin, eventuelt byturer i helger, dra på konserter/museum, gå turer... ja, kort sagt det meste :)

Bare si ifra om noen av dere skulle ha lyst til å møtes og finne på noe ålreit!

Jeg flytter som sagt mot slutten av mai, og blir gladelig med ut på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har noen venner i Oslo, skader det aldri med nye bekjentskaper:) Ser flere kommer med litt...standardsaker på interesser, hvor jeg muligens er mer..."en-sidet"..? :fnise:

Jeg er gift, har en 2-årig jentunge, mannen min er fra Vest-Afrika.

Elsker reggae, dancehall og rap fra 90-tallet.

Skal jeg på byen, er det ut for å danse, ikke sitte og prate, med mindre det er bare 1-2 øl før dansinga ;)

Elsker å gå på utecafeèr hvor det er plass for jentungen til å leke mens jeg kan sitte med kaffe og noen å prate med.

Jeg røyker, usunn og fin som jeg er, og kommer ikke til å slutte med det første.

Trener sjeldent, og da kun hjemme.

Er nok litt hippie av meg, vil noen si. Elsker farger, tror på universet, er positiv og blid med mine dårlige dager i tillegg. Ærlig, livsglad og stolt.

Dette må være den ærligste "kontaktannonsen" jeg noensinne har lagt ut, så om noen føler at de kunne hengt med meg, hyl gjerne ut :)

Og, en helg i måneden drar jeg på family reggae disco på Grønland. Veldig fint alternativ når det ikke blir like mye ut med en unge i hus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...