Binta Ba Skrevet 3. januar 2013 #41 Skrevet 3. januar 2013 Slutt å lag så jævla mye drama. Liker du ham så send han en melding om han ikke sender deg en først. Finn på noe, ring, gå på date..drit i det der spillet og drit i drittråd fra håpløse folk på internett. Helt enig. Mannen min trengte litt masing for å skjønne at jeg var ute etter å faktisk bli kjent med han, og ikke bare flørting. Selv om han ikke har svart på natte-meldinga, så kan du alltids sende en sms og spørre helt enkelt om han vil ta en kaffe, øl, eller noe med deg. Verste som skjer er at du får nei, og da vet du hvordan ting ligger an;) 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #42 Skrevet 3. januar 2013 Hvem er denne "Alle" du snakker om...? Jeg synes ikke det virker som om Raven mener det er hans oppgave å gjøre noe som helst. Slik jeg ser det, så er det snakk om at TS kanskje skal sende en melding til fyren, og på den måten gjøre ham oppmerksom på at hun faktisk er interessert. Om han velger å gjøre noe videre derfra, er da virkelig opp til ham, men det er ikke hans oppgave å gjøre hverken det ene eller det andre. Men om det skulle være sånn at denne fyren er blandt dem som ikke oppfatter signaler like kjapt som andre, så får han i allefall en bekreftelse gjennom denne meldingen. Skjønner ikke at dette skulle være så vanskelig å forstå? Hvorfor kan hun ikke invitere ham ut på date og fortelle at hun er forelsket? Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb 2
Antheia Skrevet 3. januar 2013 #43 Skrevet 3. januar 2013 Hvorfor kan hun ikke invitere ham ut på date og fortelle at hun er forelsket? Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb Det var da aldri sagt noe om at hun ikke kunne gjøre det. Poenget var at hun skulle gjøre et unntak fra hva hun vanligvis gjør (som jeg da antar er å vente på melding i steden for å sende en selv), og sende en melding til fyren, hvor hun viser interesse. Nøyaktig hva hun skriver i denne meldingen, får hun bestemme selv. Hun kan selvfølgelig invitere ham med på date, eller hun kan bare spørre hvordan det står til. Men hun skulle sende den første meldingen. Deretter kan hun liksom ikke gjøre så mye mer, og han må bestemme seg for hva han vil gjøre. For at noe skal skje dem i mellom, trengs det faktisk handling fra begges side. Men noen må være først ute. Nå er det jo egentlig ikke noe poeng i å diskutere akkurat dette da, siden meldingen er sendt for lenge siden.
Elinori Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #44 Skrevet 4. januar 2013 Kommer ikke til å sende flere meldinger jeg nei.. Interessen min kommer til å bli drept om jeg skal stå for all iniativ etterpå. Kontakter han meg ikke igjen, så er han jo ikke interessert nok tenker jeg..:-p Hehehe, aldri i verden om jeg sier at jeg er forelska i han i startfasen. For det er jeg heller ikke, men jeg er veldig interessert i å bli kjent med han/holde på med han og se hva som skjer.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #45 Skrevet 4. januar 2013 Kommer ikke til å sende flere meldinger jeg nei.. Interessen min kommer til å bli drept om jeg skal stå for all iniativ etterpå. Kontakter han meg ikke igjen, så er han jo ikke interessert nok tenker jeg..:-p Hehehe, aldri i verden om jeg sier at jeg er forelska i han i startfasen. For det er jeg heller ikke, men jeg er veldig interessert i å bli kjent med han/holde på med han og se hva som skjer.. Av og til må man brette opp ermene og jobbe litt for kjærligheten. Jeg synes du skal prøve å imponere ham. Du bør også prøve å få kroppskontakt. Menn liker damer med selvtillit og som tør å by på seg selv. Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb 2
Snipa Skrevet 6. januar 2013 #46 Skrevet 6. januar 2013 Har du hatt kontakt med han etter den dagen-derpå-meldingen etter at han sendte deg sms på natta? Han sendte sms på natta (antakelig i fylla, men uansett) og spurte om du kom på nach. Du svarte dagen etter og sa bare at det hadde vært moro. Og det var det? Du inviterte ikke til noe da. Og han lå antakelig under dyna og sov ut festen, kanskje litt småflau for å ha tekstet deg på natta. Send en melding og foreslå noe konkret! er mitt tips.
Elinori Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #47 Skrevet 7. januar 2013 Jo, ble så jeg sendte en sms til og ba han meg på en kopp kaffe. Han kunne ikke pga. en operasjon men sa det hadde vært koslig. Også ga jeg ballen til han. Så da er det bare å se om han tar kontakt . 1
Alina X Skrevet 7. januar 2013 #48 Skrevet 7. januar 2013 Ok men kom han med et forslag til når/hvor dere skulle møtes neste gang? ek: jeg kan ikke pga en operasjon, men kanskje vi kan ta en kaffe på torsdag? mange menn hevder de "havner i vennesonen"eller at damer ikke er interessert fordi de ikke klarer å oppfatte interesse fra kvinner. De skjønner ikke at kvinnene er interessert, men vil at interessen skal være gjensidig. Jeg er som deg, jeg tar ballen i hånda og kaster den over, tar han ikke imot, antar jeg at han ikke er interessert og går videre, gidder ikke å stå å kaste 7-8 baller på han... (hehe, nå mente jeg ikke literally kaste baller på noen da, men dere som vil skjønne hva jeg mener, skjønner hva jeg mener....)
Elinori Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #49 Skrevet 7. januar 2013 Nope, det gjorde han ikke. Tipper han må være i ro et par dager så han ville vel ikke avtale noe uten å vite helt sikkert. Men jeg fikk "positiv" respons når jeg kasta ballen over til han.. Iallefall sånn jeg tolker det, men kan jo barevære høflighetsfraser også. For min del så har jeg ingen forventninger.tar det som en positiv overraskelse om det tikker inn sms fra han:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå