AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #21 Skrevet 2. januar 2013 Og hvordan ble det til at menn er nødt til å snappe opp signaler? Noen er flinkere til å snappe opp slike signaler enn andre, sånn er det bare. Det er ikke noe de er nødt til å være, de bare er det. Noe som selvsagt gjør det lettere for dem som er mer sjenerte av seg å få frem "budskapet". Her foreslo jeg at TS kunne være mer direkte enn hun pleier, da hun beskrev en mann som kanskje ikke har akkurat den egenskapen. Det er ikke noe galt med mannen, jeg foreslo enkelt og greit at hun da tar hensyn til det. Så må du gjerne forklare meg hvorfor det var feil. Hva mener du at mannen skal gjøre videre, og hvorfor er det hans oppgave og ikke hennes? Hvorfor kan ikke hun invitere ham ut, invitere ham på flere dater, ta initiativ til første kyss, ta initiativ til sex...? Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb 1
Raven Emerald Skrevet 2. januar 2013 #22 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Hva mener du at mannen skal gjøre videre, og hvorfor er det hans oppgave og ikke hennes? Hvorfor kan ikke hun invitere ham ut, invitere ham på flere dater, ta initiativ til første kyss, ta initiativ til sex...? Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb Du legger fryktelig mye i meldingene mine, må jeg si... O_o Jeg har ikke sagt at hun ikke skal gjøre noen av de tingene du lister opp. Jeg sa heller ikke at hun skulle. Edit; og hva jeg mener han skal gjøre? Tja...svare på meldingen, kanskje? Endret 2. januar 2013 av Raven Emerald 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #23 Skrevet 2. januar 2013 Du legger fryktelig mye i meldingene mine, må jeg si... O_o Jeg har ikke sagt at hun ikke skal gjøre noen av de tingene du lister opp. Jeg sa heller ikke at hun skulle. Edit; og hva jeg mener han skal gjøre? Tja...svare på meldingen, kanskje? Nå vet ikke jeg hva andre mener, men for meg er det klin umulig å oppfatte dette som noe annet enn at du mener dette: Regelen er at mannen tar initiativ (når hun har gitt ham hint), og TS bør gjøre et unntak i dette tilfellet. "Han virket jo til å være interessert, og siden du sier du ikke er flink å vise at du er interessert selv, skader det jo ikke å "gjøre et unntak" for denne karen. Du har jo nevnt her at du vil ha ham, så... Og om han er litt "treig" til å snappe opp signaler, skjønner han det iallefall om du sender en melding, skulle en tro." Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb 1
Raven Emerald Skrevet 2. januar 2013 #24 Skrevet 2. januar 2013 Nå vet ikke jeg hva andre mener, men for meg er det klin umulig å oppfatte dette som noe annet enn at du mener dette: Regelen er at mannen tar initiativ (når hun har gitt ham hint), og TS bør gjøre et unntak i dette tilfellet. "Han virket jo til å være interessert, og siden du sier du ikke er flink å vise at du er interessert selv, skader det jo ikke å "gjøre et unntak" for denne karen. Du har jo nevnt her at du vil ha ham, så... Og om han er litt "treig" til å snappe opp signaler, skjønner han det iallefall om du sender en melding, skulle en tro." Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb Nei, TS skrev at hun ikke pleier å være så flink til å vise at hun er interessert, så jeg foreslo at hun kunne gjøre et unntak fra hvordan hun selv pleier å gjøre. Jeg har svart ut fra denne konkrete settingen, med disse to konkrete personene. siden du sier du ikke er flink å vise at du er interessert selv, skader det jo ikke å "gjøre et unntak" for denne karen Ser du det nå? 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #25 Skrevet 2. januar 2013 Nei, TS skrev at hun ikke pleier å være så flink til å vise at hun er interessert, så jeg foreslo at hun kunne gjøre et unntak fra hvordan hun selv pleier å gjøre. Jeg har svart ut fra denne konkrete settingen, med disse to konkrete personene. Ser du det nå? Hehehe... og der var vi tilbake der vi starta. Og det neste du skriver er følgende: "Og om han er litt "treig" til å snappe opp signaler, skjønner han det iallefall om du sender en melding, skulle en tro". Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb 1
Raven Emerald Skrevet 2. januar 2013 #26 Skrevet 2. januar 2013 Hehehe... og der var vi tilbake der vi starta. Og det neste du skriver er følgende: "Og om han er litt "treig" til å snappe opp signaler, skjønner han det iallefall om du sender en melding, skulle en tro". Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb Og..? Er det ikke nærliggende å tro at han skjønner hun er interessert om han får en melding fra henne? Betyr det automatisk at 1. menn skal være nødt til å snappe opp signaler, og 2. alltid skal ta initiativ? Eller var det bare sånn det passet deg å tolke det jeg skrev? 2
Elinori Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #27 Skrevet 2. januar 2013 Dere to gjør meg bare forvirra... 1
Raven Emerald Skrevet 2. januar 2013 #28 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Dere to gjør meg bare forvirra... Jeg blir bare oppgitt. =P Men om vedkommende AB fortsetter å male Fanden på forumveggen, gidder jeg rett og slett ikke prøve å male det opp i flere smuler, om det er noen trøst. =) Endret 2. januar 2013 av Raven Emerald 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #29 Skrevet 2. januar 2013 Og..? Er det ikke nærliggende å tro at han skjønner hun er interessert om han får en melding fra henne? Betyr det automatisk at 1. menn skal være nødt til å snappe opp signaler, og 2. alltid skal ta initiativ? Eller var det bare sånn det passet deg å tolke det jeg skrev? Alle som leser denne setningen* vil oppfatte det som at det er hans oppgave å gjøre noe etter at hun har sendt ham en melding. *Og om han er litt "treig" til å snappe opp signaler, skjønner han det iallefall om du sender en melding, skulle en tro. Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #30 Skrevet 2. januar 2013 Jeg blir bare oppgitt. =P Men om vedkommende AB fortsetter å male Fanden på forumveggen, gidder jeg rett og slett ikke prøve å male det opp i flere smuler, om det er noen trøst. =) Vi får se.. Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb
Elinori Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #31 Skrevet 2. januar 2013 Jeg føler bare mer for å vente på at han viser meg at han vil møte meg nå... ;p
Raven Emerald Skrevet 2. januar 2013 #32 Skrevet 2. januar 2013 Jeg føler bare mer for å vente på at han viser meg at han vil møte meg nå... ;p Om du skal på kafé, eller lignende i nærmeste fremtid, kan du jo sende en melding, og si "jeg skal til *** på ...dag rundt klokken --:--, om du vil møtes, kan vi jo treffes der?", så ser du jo fort om han dukker opp eller ikke. Da har du vært frempå, så er det jo opp til ham om han vil gjøre mer med det. 1
Antheia Skrevet 2. januar 2013 #33 Skrevet 2. januar 2013 Alle som leser denne setningen* vil oppfatte det som at det er hans oppgave å gjøre noe etter at hun har sendt ham en melding. *Og om han er litt "treig" til å snappe opp signaler, skjønner han det iallefall om du sender en melding, skulle en tro. Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb Hvem er denne "Alle" du snakker om...? Jeg synes ikke det virker som om Raven mener det er hans oppgave å gjøre noe som helst. Slik jeg ser det, så er det snakk om at TS kanskje skal sende en melding til fyren, og på den måten gjøre ham oppmerksom på at hun faktisk er interessert. Om han velger å gjøre noe videre derfra, er da virkelig opp til ham, men det er ikke hans oppgave å gjøre hverken det ene eller det andre. Men om det skulle være sånn at denne fyren er blandt dem som ikke oppfatter signaler like kjapt som andre, så får han i allefall en bekreftelse gjennom denne meldingen. Skjønner ikke at dette skulle være så vanskelig å forstå? 2
Bjørkeris Skrevet 2. januar 2013 #34 Skrevet 2. januar 2013 Jeg er en sånn som antagelig ikke fanger opp/tør stole på slike signaler. For mange mange år siden var det en dame som var noe yngre enn meg som tok telefonkiosken i sin egen hånd og ba meg med hjem. Hun var rimelig nervøs har hun innrømt i ettertid, men hun stod han av, trosset kulda og ringte. Og takk og lov for det. I dag er vi lykkelig gift og har barn. Jeg synes du skal hjelpe ham litt på vei. Siden telefonkiosker ikke er så vanlige lengre anbefaler jeg sms eller en helt vanlig samtale på mobilen. 2
Elinori Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #35 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har jo allerede sendt en sms å sagt at jeg ville møte han igjen.
Bjørkeris Skrevet 2. januar 2013 #36 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har jo allerede sendt en sms å sagt at jeg ville møte han igjen. Ja det har du helt rett i. Da er det bare å la ham dra, se ham seile avgårde mens du vinker adjø på stranden uten at han ser deg ....... /ironi Vent litt dersom du føler at du blir masete, personlig trengte jeg å bli maset litt på. Inviter ham ut på kafé eller fest, jeg vet ikke hva som passer deg best. Du lot tross alt være å komme når han inviterte deg, han kan jo godt ha det likedan som deg. Det kan godt hende at han sitter og drømmer om deg akkurat nå, og ikke tør gjøre noe av frykt for å virke desperat. Jeg tror ikke du taper noe på å kontakte ham igjen. Vil han så vil han.
Elinori Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #37 Skrevet 2. januar 2013 Ja, det er sant. Jeg må nok vente litt isåfall Tusen takk for et "oppvekkende" innlegg som faktisk hjelper meg å se en sak fra flere hold.
Gjest Darthoven Skrevet 2. januar 2013 #38 Skrevet 2. januar 2013 Slutt å lag så jævla mye drama. Liker du ham så send han en melding om han ikke sender deg en først. Finn på noe, ring, gå på date..drit i det der spillet og drit i drittråd fra håpløse folk på internett. 4
Raven Emerald Skrevet 2. januar 2013 #39 Skrevet 2. januar 2013 Slutt å lag så jævla mye drama. Liker du ham så send han en melding om han ikke sender deg en først. Finn på noe, ring, gå på date..drit i det der spillet og drit i drittråd fra håpløse folk på internett. Synes ikke jeg var så håpløs, jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #40 Skrevet 2. januar 2013 Vel, jeg fikk opp motet igår å slengte inn en sms på at det hadde vært morro å få sett han igjen og hva hans planer for kvelden var. Han svarte etter et par timer, og han virka interessert i å møte meg igjen, men ikke helt visste når han kunne pga. en fest han skulle på et lite stykke unna. Vi ble på en måte enige om å snakkes senere og se an kvelden. Etter dette tenkte jeg at jeg ikke fikk noen flere smser egentlig. Men plutselig midt på natta tikker det inn en sms fra han om jeg var gira på nach. Ble litt overrasket egentlig, og er ikke helt sikker på om det var positivt eller negativ. Jeg tenkte det ikke var en kjempe idee og møtes da siden jeg var godt beruset. Svarte idag og sa det var dumt jeg ikke så sms'n før jeg la meg for det hadde vært morro. Og jeg har ikke fått noe svar på det. Ikke at jeg spurte han om noe, men hadde det ikke vært vanlig og sagt at ja, det var dumt du ikke var der eller noe? Jo om du liker en person er det vanlig å svare på den meldingen, uansett om det ikke er et spørsmål i den. Så jeg tror ikke jeg hadde sendt noen ny melding nå. Jeg hadde nok ventet noen dager og sett om han sendte en sms. Anonym poster: cdbcdd2651f987d8008185e7e1fb81f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå