Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en deilig fyr på en uteplass. Hvorav det endte med at han ble med meg hjem. Jeg var totalt uforbredt på å ha med meg noen hjem. Det bruker jeg aldri.. Han virka heller ikke som typen som sjekker opp jente etter jente.

Han begynte å snakke til meg, og jeg kunne se han var veldig ukomfortabel med det.

Jeg liker han veldig godt, og han spurte litt diskret om han kunne få nr mitt. Og hele tiden virka han litt sånn at han ikke skjønte at jeg var interessert i han. Dagen etterpå sa han veldig forsiktig om vi skulle treffes igjen. Jeg sa selfølgelig ja, men det som bekymrer meg er at han virke veldig sjenert/ukomfortabel og sikkert er en type som må ha det inn med spiseskje. Jeg håper virkelig han tar kontakt rett og slett, for denne fyren vil jeg ha!

Grunnen til at jeg er litt redd for at han ikke tar kontakt er rett og slett at jeg ikke er så flink til å vise noen at jeg liker dem..

Så hva tror dere? Evt. burde jeg ta kontakt? Han er forresten 6 år eldre enn meg om det skulle ha noen betydning..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har nummeret hans ville jeg sendt han en melding og spurt om han har lyst til å finne på noe. Du har ingenting å tape på det.

Lykke til.

• Liker 2
Gjest Adagietto
Skrevet

Det høres ut som om han trenger tid på å bli trygg på noen (deg) før han gir av seg selv, og viser deg hva som bor i han. Du er kilden (om du er til å stole på) til å få ham til å blomstre.

Jeg kjenner meg godt igjen i han, slik du beskriver det.

Kontakt han, og rettled ham om han er usikker. Han liker deg. Vær tålmodig! :)

Skrevet

Som flere sier, han trenger kanskje å bli trygg. Skal vedde på at han har brent seg før, så han er forsiktig. Viser du litt initiativ, så tipper jeg det vil komme seg.

Skrevet

Takk for svar!

Han sa han uansett kom til å tekste meg om jeg ikke ville at han skulle overnatte.. Så sånn sett vet jeg ikke helt om jeg bare skal vente til han tar steget. Har jo ikke gått lang tid.

Jeg trenger også tid til å stole på folk, så føler vi er litt lik selv om det kanskje synes bedre på han.

Så jeg bør kontakte han uansett om han har forsikra meg om at han kom til å tekste meg?

Skrevet (endret)

Vi gutter er ikke vant med at det motsatte kjønn liker oss, heller tvertom. Vi må gå frem med feilfrie skritt etter normalen fra romatiske komedier og et lite feilsteg vil føre til avslag. For de som ikke har det som hobby og livstil å forføre kvinner, vil denne prosessen gjøre oss usikkre og forsiktige. Han er ikke redd for å ta på deg, men å gjøre noe som vil føre til negativ reaksjon fra din side. Vær hengiven og legg deg i armene hans, ikke forvent at han plukker opp små hint. Hvis vi skulle gjettet og gamblet på hintene, ville dette ført til katastrofe i de fleste tilfeller. Vær tydlig på at du liker ham, vis at du liker kroppskontakt med han og få han til å kile deg på ryggen osv og få ham til å gjøre ting som hører til utenfor friendsona. Hvis han skjønner at du ikke vil reagere negativt på småfeil og bagateller, så vil han bli mer seg selv og avslappet sammens med deg. Fysisk kontakt vil også få ham til å bli mer sikker på deg og slappe av med deg. Vi lever ikke så sosialt idag som for noen år siden, kjønnsrollene har blitt ødelagte og livstilen er kunstig. Ting blir mye mer unaturlig og anspent idag.

Endret av glidemiddel
  • Liker 4
Skrevet

Jeg ser den, men det er jo ikke det svaret jeg ville ha her og nå.. Jeg er jo ikke med han nå.

Jeg vet at jeg må være flinkere til å vise hva jeg vil.

Bør jeg sende melding eller vente på at han gjør det? .. Gjerne synspunkter på for og imot.

Skrevet

Jeg ser den, men det er jo ikke det svaret jeg ville ha her og nå.. Jeg er jo ikke med han nå.

Jeg vet at jeg må være flinkere til å vise hva jeg vil.

Bør jeg sende melding eller vente på at han gjør det? .. Gjerne synspunkter på for og imot.

Send en melding, du. Han virket jo til å være interessert, og siden du sier du ikke er flink å vise at du er interessert selv, skader det jo ikke å "gjøre et unntak" for denne karen. Du har jo nevnt her at du vil ha ham, så... Og om han er litt "treig" til å snappe opp signaler, skjønner han det iallefall om du sender en melding, skulle en tro.

• Liker 1
Skrevet

Når traff du ham da? Var det igår kan du jo drøye det er par dager..

Skrevet

Jeg ville ikke vært sammens med ei som bare var litt interressert, men med ei som var veldig interressert. Forhold fungerer best der begge er interresserte, og som ikke er lagt opp på spill. Du har ingenting å tape på å vise at du er interrressert, men mye å tape hvis du ikke viser at du er interressert. Han vil automatisk bli mer interressert i deg når han vet at du liker akkurat ham. Desperat betyr noe helt annet, og det er å bli med i et hvilket som helst forhold. Det er ingen synspunkter imot, dere skal bare fortsette å bli enda bedre kjent og se hvor veien fører.

• Liker 2
Skrevet

Be han om å finne frem mannen i seg. "Du har vel baller til det", kan du si :danse:

Skrevet (endret)

Sånn som det er nå, virker det som at dere ikke tør å si til hverandre at dere er interresserte og nysgjerrige på hverandre i frykt for å fremstå som masete eller desperate. Nå fremstår dere som nøytrale og likegyldige ovenfor hverandre istedetfor. Han er nok redd for å virke masete selv og skremme deg bort. En tekstmelding for å vise at du liker ham er ikke det samme som og stå å ringe på døra hans hele nattan.

Endret av glidemiddel
  • Liker 2
Skrevet

Det er ikke desperat å sende ham en melding. HAN spurte om å få nr ditt. HAN spurte om dere kunne møtes igjen. Du liker ham og han liker deg. Kjør på!

• Liker 2
Skrevet

Det er 3 dager siden vi møttes.

Jeg tenker å se an litt. Sender en sms om det går for lang tid iallefall.

Skrevet

Vel, det er nyttårsften i morgen, hva med å sende ham en melding i den anledning, og flagge at du håper du får se ham igjen på nyåret?

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg fikk opp motet igår å slengte inn en sms på at det hadde vært morro å få sett han igjen og hva hans planer for kvelden var. Han svarte etter et par timer, og han virka interessert i å møte meg igjen, men ikke helt visste når han kunne pga. en fest han skulle på et lite stykke unna. Vi ble på en måte enige om å snakkes senere og se an kvelden. Etter dette tenkte jeg at jeg ikke fikk noen flere smser egentlig.

Men plutselig midt på natta tikker det inn en sms fra han om jeg var gira på nach. Ble litt overrasket egentlig, og er ikke helt sikker på om det var positivt eller negativ. Jeg tenkte det ikke var en kjempe idee og møtes da siden jeg var godt beruset. Svarte idag og sa det var dumt jeg ikke så sms'n før jeg la meg for det hadde vært morro. Og jeg har ikke fått noe svar på det. Ikke at jeg spurte han om noe, men hadde det ikke vært vanlig og sagt at ja, det var dumt du ikke var der eller noe?

AnonymBruker
Skrevet

Send en melding, du. Han virket jo til å være interessert, og siden du sier du ikke er flink å vise at du er interessert selv, skader det jo ikke å "gjøre et unntak" for denne karen. Du har jo nevnt her at du vil ha ham, så... Og om han er litt "treig" til å snappe opp signaler, skjønner han det iallefall om du sender en melding, skulle en tro.

Hvorfor skal menn være nødt til å snappe opp signaler?

Anonym poster: 2f0a9006ff2e0fc9a903884aebb76fcb

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal menn være nødt til å snappe opp signaler?

Var det dét du trodde jeg skrev?

AnonymBruker
Skrevet

Var det dét du trodde jeg skrev?

Trodde du skrev? Jeg er ikke blind, og har ikke fått denne setningen lest for meg av noen andre:

"Og om han er litt "treig" til å snappe opp signaler, skjønner han det iallefall om du sender en melding, skulle en tro."

Skrevet

Trodde du skrev? Jeg er ikke blind, og har ikke fått denne setningen lest for meg av noen andre:

"Og om han er litt "treig" til å snappe opp signaler, skjønner han det iallefall om du sender en melding, skulle en tro."

Og hvordan ble det til at menn er nødt til å snappe opp signaler?

Noen er flinkere til å snappe opp slike signaler enn andre, sånn er det bare. Det er ikke noe de er nødt til å være, de bare er det. Noe som selvsagt gjør det lettere for dem som er mer sjenerte av seg å få frem "budskapet".

Her foreslo jeg at TS kunne være mer direkte enn hun pleier, da hun beskrev en mann som kanskje ikke har akkurat den egenskapen. Det er ikke noe galt med mannen, jeg foreslo enkelt og greit at hun da tar hensyn til det.

Så må du gjerne forklare meg hvorfor det var feil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...