Gå til innhold

Flaut å ligge med store jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke glad i ONS, det gir meg lite, så jeg har ikke sex med et lass med kvinner. Men, jeg har vært i forhold med både normalt slanke kvinner og kvinner med 15 kilo ekstra. Jeg bryr meg fletta om hva andre måtte mene om mine sexpartnere og/eller kjærester. Jeg er sammen med en kvinne fordi JEG liker henne, ikke for å imponere mine kamerater. Nå bryr ikke kameratene mine seg om dette heller, de vil bare meg det beste...

Jeg har hatt god sex med alle mine kjærester, så kvinnens kroppsfasong er heller ikke det viktigste. Det er jo mennesket og kjemien som er det viktigste. Virkelig god sex har man med hele mennesket, ikke bare kroppen...

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke flaut, men liksom ikke sånn man prater om :) måtte teste det, jeg er 180 og 82 kg. så ganske normal. fant meg ei som var utrolig ansiktspen. veide sikkert 100 til 110 kg. 170 høy. knulla hu hele natta og aldri pratet om det igjen...

skal ikke overvektige mennesker få nyte sex også? samme som med mindre pene mennesker. anbefales. de knuller vettet av deg...

Anonym poster: 5e1a1d54f54911284685725b11719c22

• Liker 1
Skrevet

I min vennekrets mobber vi tjukke jenter som har sex.

De fleste "tjukke kvinner" jeg kjenner har mer sex enn sine tynnere medsøstre.

• Liker 2
Skrevet

Men det er antagelig fordi de tynne er mer kresne, fordi de vet at de kan få sex lett som bare det. Men når man vet man kan få noe vil man bare ha det beste, og da er det plutselig færre å velge mellom.

Anonym poster: 761700a5db2bdc5e5b6b253adadd8edd

• Liker 1
Skrevet

Men det er antagelig fordi de tynne er mer kresne, fordi de vet at de kan få sex lett som bare det. Men når man vet man kan få noe vil man bare ha det beste, og da er det plutselig færre å velge mellom.

Bullshit! :laugh: Snakker av erfaring ;)

Anonym poster: 27f1db5a811468024e9f29259f0eade9

• Liker 2
Skrevet

Vi, litt feitere, vi velger vi også.

• Liker 5
Skrevet

?? Whaaaaaat?? Tror kanskje det må være fordi det er mer tjukke kvinner i din omgangskrets da eller? Og så er de tynne tilfeldigvis ikke i et forhold, eller er tilfeldigvis mer pripne eller whatever.

Vil ikke tro fettprosenten skulle ha noe å si for hvor mye sex man har?!!

Det eneste jeg har hørt er at dårlig selvbilde gir dårlig sexlyst (f.eks. etter graviditet og fødsel, og ekstra kilo osv.).

En smekker kropp vil i så fall ha mer lyst på sex.

• Liker 2
Skrevet

Alle venninnene hennes er i panikkalderen da, ifht. barn, da blir det mye sex!

Skrevet

Vi, litt feitere, vi velger vi også.

jeg håper dere gjør det.. vet også det er en del kjekke menn liker store jenter.

Anonym poster: 5e1a1d54f54911284685725b11719c22

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 5
Skrevet

Nei, hvorfor det?

• Liker 2
Skrevet

Jeg ligger med meg selv hver eneste natt og av og til på dagen også og jeg finnes ikke flau.

• Liker 2
Gjest Darthoven
Skrevet

Så lenge de er sunnfeite så er det jo bare stas.

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

er det flaut å ligge med feite og/eller mindre pene jenter? Sånn om kompisene deres får vite noe?

Nei.

Og er det creds å ha seg med pene/populære/slanke jenter?

Ja, uten at jeg vil sette likhetstegn mellom pen, slank og populær. Men det er så klart creds å ligge med ei som er pen, kul eller noe annet som er positivt.

Eller var det sånn da du var yngre, og det er noe man vokser fra?

Det er ganske likt, egentlig. Har aldri vært flaut å ligge med noen som er mindre pen, men samtidig har det alltid vært creds å ligge med noen som er pen eller noe sånn. Man kan med andre ord ikke tape om man i det hele tatt får seg noe. Grensa går dog ved "mental retardasjon".

Snakker ikke om kjærester. Da regner jeg med dere ikke tenker like mye over hva andre synes.

Tvert imot, syns det er viktigere å være skikkelig tiltrukket av en kjæreste enn en ONS. Men hva andre syns spiller ikke så stor rolle uansett.

Og bryr du deg om hvem kompisene dine har seg med? Sånn - hun feite der...? Eller lignende....

Overhodet ikke, ihvertfall ikke i en sånn negativ retning som du beskriver. Men igjen, litt cred får de dersom hun var veldig flott, skitten eller noe annet positivt.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...