Gå til innhold

Flaut å ligge med store jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Single gutter - er det flaut å ligge med feite og/eller mindre pene jenter? Sånn om kompisene deres får vite noe?

Og er det creds å ha seg med pene/populære/slanke jenter?

Eller var det sånn da du var yngre, og det er noe man vokser fra?

Snakker ikke om kjærester. Da regner jeg med dere ikke tenker like mye over hva andre synes.

Og bryr du deg om hvem kompisene dine har seg med? Sånn - hun feite der...? Eller lignende....

Anonym poster: cbbe45c0f8ee75eb07acd07b7c108c31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg vel like mye om hvem kamerater puler som jeg bryr meg om hva de spiser. Hvis en kamerat spiste noe digg dagen før og han forteller det så er jo det, jepp, det er godt ja. Eller hvis han spiste noe som var helt spy så ler man jo og lurer på hvorfor han spiste det. Men fem minutter senere er det glemt hva han pratet om, eller om han spiste noe dagen før i det hele tatt. Man prater ikke om hva man spiser hvis det ikke er noe veldig spess. Det samme med sex.

Anonym poster: ccb5c6c42919e815d29ae0256b468ef0

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at mange fyrer er helt ville etter damer med ti kg for mye på privaten, men de vil ikke vise seg ute med henne pga de er redde for hva kameratene deres kan si.

• Liker 10
Skrevet

Min erfaring er at mange fyrer er helt ville etter damer med ti kg for mye på privaten, men de vil ikke vise seg ute med henne pga de er redde for hva kameratene deres kan si.

Enig.. samtidig så er det forskjell på 10 kilo og 100 kilo også. Vet jo ikke hva han her mener om store jenter. Noen tenner jo på å sex med overvektige også, men det er litt tabu.

TS: Hvis du synes det er flaut, så er det et problem og sikkert flaut. Men hvis du driter i hva andre mener og gjør det du selv føler så er det ikke flaut.

Skrevet

Om en kamerat har seg med ei som er på noe som helst vis utenfor normalen, så blir han poket for det. Som regel om hun er innenfor normalen òg.

Det er fordi vi poker hverandre for hva som helst, og vi bryr oss egentlig ikke i det hele tatt - annet enn at det gir oss litt mer ammunisjon!

• Liker 2
Skrevet

Jeg er jente, så kan ikke svare på spørsmålet ditt. Men jeg kan si at jeg tror mange gutter bryr seg, av det jeg har sett. Det forekommer nok også kanskje litt spøking av det, men tror ikke det er ondsinnet.

Dette tror jeg også varierer mye på alder. En guttegjeng på 17 ler sikkert mye av en som har seg med ei dundre, mens en guttegjeng på 30 gir litt mer faen.

• Liker 3
Skrevet

Hva kompiser skulle mene om utseende på ei dame jeg ligger med, bryr jeg meg da skjorta om. Det kan bli mye tull og tøys oss gutta imellom, men det er bare vennskapelig faenskap, rett og slett.

• Liker 3
Skrevet

Det er nok litt cred å ligge med veldig fine jenter men sånn alt i alt så har jeg aldri opplevd noen spesielle reaksjoner uansett hvem man ligger med i kameratgjengen.

Anonym poster: 262e29e07554f558bb0a4f3c217b7f52

Skrevet

Det er nok litt cred å ligge med veldig fine jenter men sånn alt i alt så har jeg aldri opplevd noen spesielle reaksjoner uansett hvem man ligger med i kameratgjengen.

Anonym poster: 262e29e07554f558bb0a4f3c217b7f52

...Beundringsverdig.

Det man kaller "kamerater med benefts"?

• Liker 21
Gjest brutal mann
Skrevet

Det som er så snodig er at om du viser deg med ei fin dame, så vil alle andre fine damer også ha deg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser menn på 24 som er kjempestolt over kjæresten sin som er overvektig, og jeg kjenner en på 30 som skammer seg kun ovenfor kompisene over den overvektige kjæresten. Kompisene bryr ikke seg.

Komplekser kalles det.

Anonym poster: 14d511c9ada705671221d5a172d1d80d

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser menn på 24 som er kjempestolt over kjæresten sin som er overvektig, og jeg kjenner en på 30 som skammer seg kun ovenfor kompisene over den overvektige kjæresten. Kompisene bryr ikke seg.

Komplekser kalles det.

Anonym poster: 14d511c9ada705671221d5a172d1d80d

Jeg kaller det lav integritet.

• Liker 4
Skrevet

Ja. I min vennekrets mobber vi hverandre dersom èn av oss har hatt sex med en tjukk jente.

• Liker 1
Skrevet

Ja. I min vennekrets mobber vi hverandre dersom èn av oss har hatt sex med en tjukk jente.

I min vennekrets mobber vi tjukke jenter som har sex.

• Liker 2
Gjest zerox_ztoleranz
Skrevet

Single gutter - er det flaut å ligge med feite og/eller mindre pene jenter? Sånn om kompisene deres får vite noe?

Og er det creds å ha seg med pene/populære/slanke jenter?

Eller var det sånn da du var yngre, og det er noe man vokser fra?

Snakker ikke om kjærester. Da regner jeg med dere ikke tenker like mye over hva andre synes.

Og bryr du deg om hvem kompisene dine har seg med? Sånn - hun feite der...? Eller lignende....

Anonym poster: cbbe45c0f8ee75eb07acd07b7c108c31

Vel, brodern pulte engang ei ugle som fortsatt gir meg frysninger, bare jeg vet det. Hvis jeg skal ha ham til å gjøre et eller annet, er det nok å si fornavnet hennes.. Det sier litt.

• Liker 1
Skrevet

Tenner desverre ikke på overvekt, og det er litt flaut egentlig.

Men flere kompiser har overvektige damer, og det kommenteres jo ikke. Nå er ikke jeg tenåring lenger heller da.

Skrevet

Samme hva kompisene sier vel, du puler jo gutten og ser han ikke igjen, om han blir mobbet i ettertid så går ikke det ut over deg.

Anonym poster: 3a1d194fb9561abf15aa561d881bc1db

Skrevet

Jeg er jente men har inntrykk av at gutter bryr seg ja. De guttene jeg kjenner godt snakker jo om utseendet til jenter. Sånn son "hun var fin" og "hun var jo en dundre" og med det tinefallet de bruker om dundra så sier det seg selv at hun er uaktuell. Men dette er nok gutter som er litt kresne og gutter som ser bra ut.

Gutter med litt fett på kroppen selv tror jeg ikke bryr seg.

Anonym poster: 761700a5db2bdc5e5b6b253adadd8edd

• Liker 3
Skrevet

10 kg ekstra kvalifiserer jo ikke til å bli omtalt som "stor jente" i mine øyne, og hverken jeg eller noen i min vennegjeng har kommentert det på noen måte. Det kan faktisk se veldig bra ut på mange jenter (og enkelte menn for den saks skyld).

Men f. eks 50 kg over blir jo noe helt annet, da snakker man om kraftig og ikke minst helseskadelig overvekt. Jeg vil ha en kvinne som innen rimelighetens grenser tar vare på seg selv, både for helsas og utseendes skyld, rett og slett fordi jeg gjør det selv og ønsker noen med lignende verdier. Det har ikke noe med at jeg "mobbes" av vennegjengen å gjøre.

Anonym poster: 47f7ec053cb06f9cf7c48d7e28634073

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...