Gå til innhold

Hva sliter du med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liten sexlyst , aldri orgasme.

Anonym poster: 6884d7982394db109dd7551b8066b4df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tre kroniske sykdommer. Kjempet meg tilbake til jobb. Ikke fulltid, men dog.

Jeg tar glatt dager hvor ingenting fungerer, ikke sosial på jobbdager, hviledag etter en aktivitet mot det ¨faktisk være en del av arbeidslivet.

Anonym poster: 3b6adf724abb1f4de66c6afffc51c779

Skrevet

Nok en "la oss se hvem som er sykest" tråd. Hva er poenget? Føler folk prøver å overgå hverandre i hvem det er mest synd på.

Anonym poster: 5732ac32f5ed78d4c679c487a331aedd

Skrevet

Jeg har tre kroniske sykdommer. Kjempet meg tilbake til jobb. Ikke fulltid, men dog.

Jeg tar glatt dager hvor ingenting fungerer, ikke sosial på jobbdager, hviledag etter en aktivitet mot det ¨faktisk være en del av arbeidslivet.

Anonym poster: 3b6adf724abb1f4de66c6afffc51c779

Ikke uvanlig å ha flere kroniske sykdommer. 1 million mennesker i Norge er kronisk syke.

Har man astma, allergi og diabetes lever man som oftest et helt normalt liv. Så lenge du ikke skriver hva som feiler deg, høres det bare dumt ut at du "kjempet" deg tilbake på jobb. Hva forventer du? At folk skal tenke; wow, hun er syk da, tenk 3 hele sykdommer. Og så er hun så tapper og kjemper seg tilbake i litt jobb. Stakkars, tenk så tøft hun har hatt det.

De fleste gir en god faen, de er her inne for å syte om seg selv og leser ikke hva andre skriver.

Skrevet

- Jeg sliter sosialt. Er innadvendt, har vanskelig for å knytte bånd til folk. Er ofte ensom og føler jeg må skjule dette for familie og de få vennene jeg har.

- Blir ikke fornøyd med jobbsituasjonen uansett hvor ofte jeg bytter.

- Er ofte nedfor, gråter en del.

- Har mistet troen på meg selv og på at jeg noen gang vil få kjæreste og familie.

- Har hatt kreft og er redd for at det skal komme tilbake.

- Blir aldri pen nok. Syns det er flaut å være så misslykket.

Anonym poster: ebe77fea18ff5ee672348ca12f05cd92

Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg har litt problemer med å akseptere meg selv og andre, men ellers har jeg det bra.

Skrevet

Nok en "la oss se hvem som er sykest" tråd. Hva er poenget? Føler folk prøver å overgå hverandre i hvem det er mest synd på.

TS her, poenget er å se at man ikke er alene om å slite med psykiske og fysiske ting. Når man ser at man ikke er en annerledes freak , og at mange sliter med de samme tingene så kan det være lettere å akseptere seg selv og gå videret med livet sitt. Jeg blir i hværtfall lettere til sins av det - kan ikke snakke for andre.

Anonym poster: 840ff3d9ccd8a5160c3903e269d3698b

Skrevet

PTSD - overgrep i barndommen

Angst, dep, søvnproblemer, kortidshukommelse, lav konsentrasjon, stress, sinne, flashbacks osv osv... alt dette går jo inn under PTSD

Overvekt - pga sosial angst og isolasjon inne, overspising, ødelagt søvnmønster.

Anonym poster: 0a4e8b09c572081c792bcf65ef8a22a9

Skrevet

Overvekt og ikke klare å gjøre noe med det. Vanskelig diabetes 1 og klarer heller ikke gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...