Gå til innhold

Vi som savner Giacomo_P...og vil si det høyt

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gia har snart bursdag han-Om en liten uke faktisk :opplyser:

Det er fint at du forteller oss det Surrehodet :hug: , takk, men får vi en sjanse til å gratulere ham? Leser han KG og får med seg at han er savnet her inne? :trist:

Og - hva skal til for å få ham tilbake på KG igjen? Er det noen av dere som kjenner ham privat, som vet det, så hadde det vært så fint om dere vil dele dette med oss andre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gia kommer ikke tilbake. Men vi har litt andre planer, hvorvidt vi faktisk får ut fingre til å gjøre noe innen rimelig tid - det er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gia kommer ikke tilbake. Men vi har litt andre planer, hvorvidt vi faktisk får ut fingre til å gjøre noe innen rimelig tid - det er noe annet.

Hvilke fingre Jack? Og hvor skal dere få dem ut fra? :klo:

Ble ikke særlig klokere av dette skjønner du vel. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke fingre Jack? Og hvor skal dere få dem ut fra? :klo:

Ble ikke særlig klokere av dette skjønner du vel. :fnise:

Jeg tenkte litt kinky jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte litt kinky jeg :sjenert:

:fnise: Jeg og!

Næmmen, også dere søte, unge og uskyldige damer og tolke det sånn da? :lillesky: Jeg tenkte faktisk ikke på den måten i det hele tatt jeg. :lur::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Næmmen, også dere søte, unge og uskyldige damer og tolke det sånn da? :lillesky: Jeg tenkte faktisk ikke på den måten i det hele tatt jeg. :lur::nigo:

Jeg vet ikke hva som skjedde altså, jeg skylder på miljøskade! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingre? :sjokkert: Da får jeg komme inn her for å gjennopprette ro og orden, rydde bort en gjeng med kofferter med spesielle tanker i og lufte ut! Ahhh, så godt med frisk luft i en godt brukt tråd. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borte fra forumet i en lengre periode og trodde jeg kom tilbake til en god og varm velkomst fra vår alles kjære Gia. Jeg savner han her og skjønner ikke hvorfor han ikke er her. Hvis noen vet det, kan dere fortelle?

Savner deg, Gia! Våre to sønner savner deg også; både Gia_Q og Giacomine. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borte fra forumet i en lengre periode og trodde jeg kom tilbake til en god og varm velkomst fra vår alles kjære Gia. Jeg savner han her og skjønner ikke hvorfor han ikke er her. Hvis noen vet det, kan dere fortelle?

Savner deg, Gia! Våre to sønner savner deg også; både Gia_Q og Giacomine. :blomst:

Han ble visstnok utestengt på grunn av måten han skriver på, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ble visstnok utestengt på grunn av måten han skriver på, tror jeg.

Så forferdelig tragisk. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Farnesina! :blomst:

Dette der var ... drøyt, for å si det mildt. Blir helt satt ut. Men ser at vi må la det ligge så det ikke hender noe med denne tråden også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Animula

Tusen takk, Farnesina! :blomst:

Dette der var ... drøyt, for å si det mildt. Blir helt satt ut. Men ser at vi må la det ligge så det ikke hender noe med denne tråden også.

:jepp: Nettopp jeg skulle sagt det, men fint du skjønte det fort selv :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Mener du at Gia har 2 barn med deg???

Den SLAMPEN!!!!

Det har han ikke fortalt meg, jeg som skulle reise til Toscana og nyte alderdommen med ham.

Så er det mulig at jeg får noen snørrunger på kjøpet??? :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Den SLAMPEN!!!!

Det har han ikke fortalt meg, jeg som skulle reise til Toscana og nyte alderdommen med ham.

:fnise: Jeg lurer også på hvorfor den ene sønnen har jentenavn, sliter med mange spørsmål nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den SLAMPEN!!!!

Det er nok meget mulig, da. :fnise: Det var en varm og fuktig sommernatt på rivieraen (eller noe sånt), han las et romantisk dikt og så elsket vi på stranden med sanddynene som eneste "bekledning". Dette gjentok seg selvsagt ennå en gang, derav våre to knøtt. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...