Julebrus Skrevet 27. desember 2012 #1 Del Skrevet 27. desember 2012 Hvordan lager jeg en pay pal konto? Og hvordan funker den når jeg for eksempel skal handle på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. desember 2012 #2 Del Skrevet 27. desember 2012 Den funker som en sikker transaksjon. Paypal trekker fra din konto og setter inn på selgers. Dersom selger ikke leverer varene, stiller Paypal såvidt jeg vet med pengene tilbake garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 27. desember 2012 Må jeg lage meg en vanlig bankkonto først da, og så knytte den til pay pal kontoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. desember 2012 #4 Del Skrevet 27. desember 2012 Ja, du må ha en konto med visa eller mastercard eller no sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #5 Del Skrevet 28. desember 2012 Bare for å nevne det; Paypal er den mest geniale betalingsformen vi har i dag. Ser at flere og flere norske begynner å benytte seg av den, og jeg forventer også at Finn er såpass seriøse at de pålegger alle selgere å godta Paypal som betalingsformidling. På denne måten får man bukt med alle svinepelsene der ute som ikke gjør annet faenskap enn å svindle ærlige mennesker. Anonym poster: 1211c42f2962790dfbaa99a3710d0047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå