Gjest care Skrevet 11. mars 2004 #1 Del Skrevet 11. mars 2004 Nå er jeg lei den dårlige kaffen på jobbe og skal hoppe av kaffeordningen. Men da må jeg ha den aller beste pulverkaffen som kan fås kjøpt. Kan noen tipse meg om denne. Uansett pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 11. mars 2004 #2 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg har et bedre forslag: Kjøp deg ei lita presskanne, av den typen som rommer ett stort krus. I tillegg kaffe etter smak. På kontoret har jeg ei slik kanne fra Bodum, kjøpte den i sett med melkeskummer for 129,-, tror jeg. Hvis du fortsatt står på ditt, synes jeg Nescafe Red Cup (eller noe i den duren, er jo fortsatt i NL) er den minst ekle av pulverkaffene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. mars 2004 #3 Del Skrevet 11. mars 2004 Vet du, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Det er jo et glimrende forslag. Takk :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 11. mars 2004 #4 Del Skrevet 11. mars 2004 Life's too short for bad coffee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. mars 2004 #5 Del Skrevet 11. mars 2004 Life's too short for bad coffee I hear you, sister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. mars 2004 #6 Del Skrevet 11. mars 2004 Life's too short for bad coffee Nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. mars 2004 #7 Del Skrevet 11. mars 2004 Skulle du likevel trenge tips om pulverkaffe, så kan jeg anbefale Brasero fra Nescafe. Synes at den er myyyye bedre enn de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. mars 2004 #8 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvor får jeg kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. mars 2004 #9 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg tror at du får den i neste alle dagligvarebutikker. Står sammen med kaffe og sånt (selvsagt). Finnes i to størrelser.. runde glass. Kanskje du skulle kjøpe et lite glass først for å se om du liker den? Ikke sikkert at alle liker det samme som meg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. mars 2004 #10 Del Skrevet 11. mars 2004 Ikke sikkert at alle liker det samme som meg vet du jaggu var det en god tanke Men takk, skal prøve. Kan jo ha litt av hvert på kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. mars 2004 #11 Del Skrevet 11. mars 2004 Som den kaffedama jeg er... Brasero er glimrende, jeg bruker den alltid om sommeren til iskaffe. Jeg har også en sånn liten Bodum-presskanne med to kopper i. Jeg anbefaler deg en slik som foreslått her lenger opp, da har du så mye større utvalg i kaffesmaker og kan sitte der å smatte på en swiss-mocca fx, mens de andre suger sur traktekaffe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. mars 2004 #12 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg drikker Brasero daglig, jeg. Det er bare jeg som drikker kaffe her hjemme, så det er ikke alltid like praktisk med trakter. En kopp i microen i et muinutt, en barneskje med Brasero og kaffen er klar. Åsså slipper jeg å tenke på om jeg husket å skru av trakteren :oops: Jeg har dessuten samlet på alle de tomme glassene og har store planer om gjenbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. mars 2004 #13 Del Skrevet 11. mars 2004 Lea - mikrokaffe - brrrr.... kok nå i hvert fall opp vannet først og hell over pulveret da! Dessuten, den der gjenbruken har vel vært et tema ganske lenge...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. mars 2004 #14 Del Skrevet 11. mars 2004 Vannet koker så det holder Gjenbruken har vært tema ganske lenge ja. Etikettene er borte og glassene er rene og pene. Har fylt dem med sånne ting som ris og makaroni og venter bare på at vi skal bli enige om hyllene på kjøkkenet. Nå står de i en skuff og ser dumme ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. mars 2004 #15 Del Skrevet 11. mars 2004 Herregud hvor jeg gleder meg til å kjøpe en slik søt liten presskanne. Jeg har den store utgaven og er fornøyd med merke. Men nå skal jeg skaffe den gode kaffen til og kose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 12. mars 2004 #16 Del Skrevet 12. mars 2004 Som den kaffedama jeg er... Brasero er glimrende, jeg bruker den alltid om sommeren til iskaffe. Hvordan gjør du det? Forøvrig Care, når du skal kjøpe kaffe til presskanna di, kan jeg anbefale å kjøpe espressokaffe og få den malt til presskanne. Det gir nydelig (og sterk) kaffe. Dersom du ikke har prøvd det før, er det absolutt å anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. mars 2004 #17 Del Skrevet 12. mars 2004 Iskaffe: Sukker eller søtstoff Isbiter Et par skjeer kaffe Melk Ha i blender og vrrrrooooooom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. mars 2004 #18 Del Skrevet 12. mars 2004 Å fytte rakkern, her var det mange gode tips. Takker og :bukke: jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. mars 2004 #19 Del Skrevet 12. mars 2004 Må nesten le, den brasero kaffen har jeg alltid kjøpt - men har aldri lagt merke til at den heter det. Det står jo med små skrift. Nescafe derimot, står med stor skrift. Uansett, nydelig kaffe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. mars 2004 #20 Del Skrevet 12. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå