Gå til innhold

Mangel på respekt!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kikka litt på innleggene her, og bitt meg merke i følgende:

Når en mann stiller et litt ''teit'' eller ''grovt'' spørsmål, blir han sabla ned av noen av damene her, mens hvis en dame stiller ''teite'' eller ''grove'' spørsmål, så er det helt greit. Da skal det svares seriøst!!

Hva er grunnen til det? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Ingen anelse, for jeg tror jeg svarer likt til begge kjønnene om det er tpåpelige spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi noen erfaringer tilsier at det finnes noen kikkere som sitter og sikler ved tastauret med tørkerullen klar ved å lese svar på sine "grove" / direkte kikker innlegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer KUN på de spørsmål jeg syns virker interessante..Uansett om de kommer fra en mann eller kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror kanskje du har litt rett Arne - men i de årene jeg har vært her inne så har det vært mange mannlige brukere som spør om ting som vi kaller "runke spm"

Vi er nok litt vare på det, det skal ærlig inndrømmes, men jeg tror den mange av de faste mannlige brukerne har forståelse for dette.

Som gjest kan jeg se at det virker som om vi ikke respekterer de, men som sagt mye dårlig erfaring dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

sånne "Gjest: går du i stay-ups?/kjæresten liker at jeg går uten truse---er det flere som gjør det?/er det flere som bruker hofteholdere her?/eller den med "hvor kan jeg finne godt, gammeldags regntøy :o "?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...