Gjest pålogget Skrevet 26. desember 2012 #41 Skrevet 26. desember 2012 Tja i starten elsket jeg også å snakke engelsk, følte mye spenning ved det, men det dabbet fort bort og ble slitsomt..
Gjest ms_kwang Skrevet 26. desember 2012 #42 Skrevet 26. desember 2012 Jente, 20år, gamer. Sikkert jomfru. Lulz.. jså bare fordi noen er gamer så er de jomfru? o.o Er ikke alle som er den sterotypiske gameren som spiller 24/7 uten ett sosialt liv Jeg føler meg truffet! xD til TS: Det er absolutt ikke lett å møte noen man gamer med. På en måte så blir du kjent med denne personen online på en helt annen måte enn du ville gjort irl. (jeg har møtt 2 stk fra ett online spill...og vi hadde mange planer, men alt de gjorde var å spille skuffa.no! ) Hun er kanskje sjenert og ønsker ikke at ting skal gå for fort Og at hun bruker "jeg liker noen andre" for at ting ikke skal gå for fort eller at hun ser på deg som en venn inntil videre og det er ikke noe galt i å gå fra venn-bestevenn-kjæreste, selvom alle rundt en sier "Du kan da ikke bli ilag med en venn, hva om det går galt?" (da har man iallefall "friends with benefits!"
IcarusXI Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #43 Skrevet 26. desember 2012 Tja i starten elsket jeg også å snakke engelsk, følte mye spenning ved det, men det dabbet fort bort og ble slitsomt.. Folk er ulike, vi har begge vært over et år i England, så det er en vanesak, legg til timer med mic med engelsk. Engelsk prat er det minste problemet her.
IcarusXI Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #44 Skrevet 26. desember 2012 Lulz.. jså bare fordi noen er gamer så er de jomfru? o.o Er ikke alle som er den sterotypiske gameren som spiller 24/7 uten ett sosialt liv Jeg føler meg truffet! xD til TS: Det er absolutt ikke lett å møte noen man gamer med. På en måte så blir du kjent med denne personen online på en helt annen måte enn du ville gjort irl. (jeg har møtt 2 stk fra ett online spill...og vi hadde mange planer, men alt de gjorde var å spille skuffa.no! ) Hun er kanskje sjenert og ønsker ikke at ting skal gå for fort Og at hun bruker "jeg liker noen andre" for at ting ikke skal gå for fort eller at hun ser på deg som en venn inntil videre og det er ikke noe galt i å gå fra venn-bestevenn-kjæreste, selvom alle rundt en sier "Du kan da ikke bli ilag med en venn, hva om det går galt?" (da har man iallefall "friends with benefits!" Har ikke noe imot spilling siden jeg ville ordet så begge var med på det, Sorry det ikke funket for deg, og meg
Gjest ms_kwang Skrevet 26. desember 2012 #45 Skrevet 26. desember 2012 Har ikke noe imot spilling siden jeg ville ordet så begge var med på det, Sorry det ikke funket for deg, og meg Det finnes mange flere fisk i havet!!! :D (eller noe sånt i den duren....)
IcarusXI Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #46 Skrevet 26. desember 2012 Det finnes mange flere fisk i havet!!! :D (eller noe sånt i den duren....) ._. Men jeg ville ha denne fisken. Men ja, kommer ikke til å grine eller stoppe livet mitt, det suger at det ikke ble noe, men hat blitt dumpet nok ganger til å ikke ta det tungt lenger. Litt morsomt hvor mye musikk kan hjelpe på humøret.
Nettinettet Skrevet 26. desember 2012 #47 Skrevet 26. desember 2012 ._. Men jeg ville ha denne fisken. Men ja, kommer ikke til å grine eller stoppe livet mitt, det suger at det ikke ble noe, men hat blitt dumpet nok ganger til å ikke ta det tungt lenger. Litt morsomt hvor mye musikk kan hjelpe på humøret. Du ville ha denne fisken fordi du trudde fisken var sånn som du fantaserte om at hun skulle være. Du har forelsket deg i en illsjon og da er det vanskelig å komme seg vekk fra den illusjonen. Men bare vent til du treffer noen andre som du putter inn i den illusjonen, da blir du forelsket gjen. Mitt råd er å prøve å treffe noen i virkeligheten og bli skikkelig kjent mens du lar følelsene utvikle seg.. da blir det ikke illusjoner men ekte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå