Gå til innhold

Verdens verste flaks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jente, 20år, gamer. Sikkert jomfru. Hun blir ikke med deg på noe hotellrom da!

Men føkk, Stockholm! Fin by! Kjeder du deg der på en julaften har du ingen andre en deg selv å skylde på ;)

At hun ikke har invitert deg noe sted skyldes nok at hun er sosialt inkompetent. Velkommen til klubben! Er slik jeg er troende til å gjøre. Videre så kan det hende at hun ikke tør tro på at noen liker henne sånn i det virkelige liv. Så, kyss dama og dra hjem. Og så ser du deg aldri tilbake.

nå har du rett i og at det er min feil at jeg kjeder meg her, var just ute en tur, og det meste er stengt, det lille som er åpent er kebab, mcdonald eller tyrkisk.

Jeg kunne hoppet på metroen inn i centralen, betale masse for å drikke alene utbygget humør og ha en hangover neste dag. Da virker det nesten bedre å spare pengene og ha det litt morro til nyttår med et par gode venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg, men det beste du kan gjøre er å glemme kjerringa, reise hjem, og glemme henne enda mer.

Anonym poster: c2c9965a9acfd3e9d2bcb2b7ad1a44ba

Skrevet

Føler med deg, men det beste du kan gjøre er å glemme kjerringa, reise hjem, og glemme henne enda mer.

Vurderte det. Har flyet den 26 midt på dagen, er hjemme veldig sent :(
Skrevet

:klem:... jeg tenker på deg.

Skrevet

:klem:... jeg tenker på deg.

Håper du har en god jul, greit med en slik liten trøst så slipper tenke på at hun sitter spiller isteden for å chatte :/
Skrevet

D fortjener bedre, herregud for en dame........

Anonym poster: 46ef2f8c94158e387712b9f8b676632e

• Liker 1
Skrevet

Har tenkt på deg. Håper det har gått greit.

Skrevet

Har tenkt på deg. Håper det har gått greit.

Takk, heldigvis kan jeg dra hjem imorgen. :(

Håper du har en god jul :)

Skrevet

Hvis det er en liten trøst så kan jeg garantere at du ikke er den eneste som har gjort dette. Det er sikkert mange andre som også har valgt å ta første date før jul og så feire jul sammen i år, og som sitter med de samme følelsene som du gjør nå. Det er bakdelen med å forelske seg i forelskelsen..

Godt å høre at du kommer deg hjem i morgen og så håper jeg du får en forrykende nyttårsaften! :D

Skrevet

Først og fremst så vil jeg sende deg en stor klem siden du sitter i Stockholm alene på Julaften uten henne du trudde var den rette for deg.

Dette som har skjedd deg er noe veldig mange opplever når de treffer noen via nettet. Selv om samtalen flyter, bildene faller i smak og kjemien er fantastisk blir det desverre ikke alltid like full klaff når man treffes i virkeligheten. Man forelsker seg i forelskelsen via nettet og i fordi man ikke fysisk er sammen tilegner man personen man er forelsket i egenskaper og væremåter som ikke er ekte. Når man så treffes i virkeligheten mangler det lille ekstra som man følte personen hadde via nettet.

Det er ingenting du kan gjøre for å endre dette desverre. Hun er nok like lei seg som du er, men på en annen måte, fordi hun er nok for deg, mens hun leter etter fantasien i hodet enda..

Sender over en ekstra juleklem og håper skjebnen gir dette mening om litt. Erfarning beriker men noen ganger er de smertefulle som fy :(

Dette er akkurat det jeg tenkte har skjedd. Jeg har opplevd det selv, og det er alltid like skuffende. Råder deg til å gi henne opp, og satse på å finne noen som ikke har deg som en nr. to /nice guy å falle tilbake på.

Hun virker også som en litt umoden jente som ikke tør å si det som det er, og jatter med deg. Det du oppfattet som et positivt kroppsspråk var nok bare hun som ikke ville være uhøflig/avvisende/frekk. Hun er sikkert konfliktsky. Kjenner meg selv igjen på dette - jeg gjorde det samme når jeg var yngre, før jeg skjønte at det bare gjorde vondt verre for fyren som trodde jeg var interessert mens jeg bare var høflig og prøvde å gjøre det beste utav en klein situasjon.

Ikke ydmyk deg selv med å fortsette å prøve å overbevise henne. La det gå, kos deg med gaming i jula og bedre lykke neste gang :)

Anonym poster: 4db444d43eb9e8b36617e7689987cb6a

Skrevet

Det går dessverre ikke an å kjempe noen til å like deg, kompis... Been there done that. Hun virker i tillegg som ei skikkelig egoistisk møkkakjerring, men det klarer vel ikke du å se selv.

Ønsker deg en riktig god jul uansett!

Dette er det dummeste jeg har hørt.

Du har jo vært ei stor pyse som ikke har prøvd å kysse henne engang. Når du har så mye tid sammen med henne, og hun reagerer som du sier positivt på kroppskontakt, så må du fortsette og bli mer "nærgående". Det at hun smiler og reagerer positivt er jo signaler fra jenter om at de vil mer, men det er jo vi gutta som skal ha ballene til å ta initiativ.

Og det at hun har lovet å bli med deg på hotellet er ikke noe man skal behøve og avtale. Du må være mann og vise at du vil ha henne.

Uff, jeg kan bli frustrert av sånne tamme historier som det her.., kjør på!

Og går det ikke så har du ihvertfall prøvd på en real måte!

• Liker 1
Skrevet

Vi vet jo ingenting om hvordan han har utgitt seg for å være over nettet og hvordan han var når de traff hverandre.

Du er inne på noe viktig når det kommer til treff via internett, men at det stemmer i denne historien vet vi ikke.. Uansett om man er som man har utgitt seg for å være, og fortsetter med følelsene slik de var over nettet, så trenger det ikke å gi positivt resultat, men heller blir for mye for raskt.

For noen fortsetter bare følelsene som de var og de oppfører seg akkuratt som om de har gjort via nettet, men for mange blir man sjenert og trekker seg tilbake til start. Da er det vanskelig å få følelsene til å stemme. Mulig man burde avtale litt slikt på forhånd. Om man skal bli kjent på nytt eller fortsette som det man har startet via nettet.

Gjest pålogget
Skrevet

Du har jo vært ei stor pyse som ikke har prøvd å kysse henne engang. Når du har så mye tid sammen med henne, og hun reagerer som du sier positivt på kroppskontakt, så må du fortsette og bli mer "nærgående". Det at hun smiler og reagerer positivt er jo signaler fra jenter om at de vil mer, men det er jo vi gutta som skal ha ballene til å ta initiativ.

Og det at hun har lovet å bli med deg på hotellet er ikke noe man skal behøve og avtale. Du må være mann og vise at du vil ha henne.

Veldig enig med deg her. Tamme gutter gjør bare ting kleint. Jeg er heldigvis ei sånn jente som leder hele shiten, tar insiativ og har faktisk såpass gode sosiale antenner at jeg blir med på hotellet for en vinflaske eller to. Hvorfor snakker dere engelsk? det gjør jo saken verre, få henne til å snakke svensk så jenta kan være seg selv. Vanskelig å være seg selv i et annet språk....

Skrevet

Ja, det reagerte jeg også på. Hvorfor i helvete snakker dere engelsk til hverandre? Jeg har selv vært i Stockholm, og jeg pratet da for pokker ikke engelsk til svenskene. De forsto hva jeg sa, og motsatt.

• Liker 1
Skrevet

Vel, da denne tråden ble startet så virket det som om dette toget var gått. Og da bør man bare bevege seg videre i livet. Nå har de allerede vært på flere dater og hun har indirekte dumpa ham, med mindre det har skjedd et mirakel i dag.

Men det du skriver var det han burde gjort i utgangspunktet.

Gjest Purelove
Skrevet

Er hun svensk? hvorfor prater dere engelsk???

synes ikke du bør gi opp, prøv litt mer, ikke vær for sjenert og ikke vent på at ting skal skje, gir hun deg rødt kort igjen, så kan du bare komme tilbake til Norge, ingen krise det, da har du ihvertfall prøvd :) alle hat blitt dumpet/skuffet/ sårt en eller flere ganger i livet.. ikke verdens undergang det

Skrevet (endret)

Prater engelsk fordi vi begge liker det bedre enn norsk/svensk, det er lettere å velge ord og føles naturlig for oss som prater engelsk med andre online, har masse venner innsats og slikt over tida.

vi prater ut denne gangen, hun kom over alt det hi hadde som en fling, og viste dette før jeg kom, men greide ikke forklare hvorfor hun ikke ba meg avlyse turen. Jeg har egentlig gjort alt se første dagene unntatt å kysse henne, som jeg angrer veldig mye på, men nå er det lenge siden vi datet, og var konstant omringet av folk, det å holde hender skremte hun da. Men ja, offisielt over, beste jul noensinne :D

Fikk et kyss før jeg hoppet på toget til hotellet i det minste.

Ps, jeg har alltid vært ærlig med hun, og har ikke vært redd for å si ord som at jeg elsker henne og at hun er den vakreste, er ikke redd for slikt, hadde jeg hatt en anelse at jeg hadde 2.5 dager før hun dumper meg, så hadde jeg kysset henne første dagen. Men når du tror du har fem dager, så håpet jo å gjøre det riktig med blomster og vin som ventet på rommet.

Jeg tabbet meg ut muligens, men er neppe pysete å reise til et annet land på julaften for en jente man er forelsket i.

Endret av IcarusXI
Gjest pålogget
Skrevet

Ja vis hun er den rette og dere gifter dere..Skal dere da for alltid snakke engelsk med hverandre? til og med med barna dere får. Nei det høres bare alt for unaturlig ut, sånt ødelegger mye. Hadde også funnet tonen med en fyr fra portugal, måtte snakke engelsk med han, men følte at det ble helt feil, var nesten som om vi aldri ble kjent ordentlig med hverandre, var som om jeg hadde en maske over personligheten min som jeg aldri fikk muligheten til å vise. Kanskje jenta tenker slik.

Skrevet

Ja vis hun er den rette og dere gifter dere..Skal dere da for alltid snakke engelsk med hverandre? til og med med barna dere får. Nei det høres bare alt for unaturlig ut, sånt ødelegger mye. Hadde også funnet tonen med en fyr fra portugal, måtte snakke engelsk med han, men følte at det ble helt feil, var nesten som om vi aldri ble kjent ordentlig med hverandre, var som om jeg hadde en maske over personligheten min som jeg aldri fikk muligheten til å vise. Kanskje jenta tenker slik.

Det var hennes forslag egentlig, vi har begge mye online tid under beltet, og liker England bedre enn våre land. Engelsk var ikke et problem for oss, dårlig kommunikasjon fra hennes side, og mm tabbe å ikke kysse henne første dagen var et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...