Gå til innhold

Verdens verste flaks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj, har lite anelse hvordan jeg skal få dette ned i ord, alt føles ganske hultervi bulter.

Møtte ei jente i et online spill, begge to er gamere så det passet jo fint. De første ukene ble det mye prat, og da mener jeg MYE, vi kunne sitte i over seks timer og bare jatte med hverandre om alt til syv på morgen.

Etterhvert så fant vi ut at vi bor relativt nærme i forhold til typiske online møter (de fleste er i USA eller slikt) og byttet litt bilder og snakket litt vis skype. Hun bor da i Sverige, og jeg i Norge. Det tok litt tid før det ble planer om at vi skulle møtes, og som ukene og månedene gikk, så ble hun litt vanskeligere å Hilde kontakt med til tider i forhold til vanlig, men da jeg spurte om det så var alt okai, bare sliten osv.

Da er det den 21, og jeg hopper på flyet til Stockholm, og dette er grusomt nytt å gjøre noe slikt, men hun er verd turen. Vi møtte seint i hjembyen hennes, jeg måtte pendle 45min med tog til henne. Hun frøs ganske opp når hun først så meg, det var sånn søt og komisk på en gang, og vi begynte å hå litt rundt og prate og ha det hyggelig. Kroppspråket føltes ut som hun var innmari sjenert, men hun kunne ikke la være å smile hver gang jeg prøvde å skape øyekontakt.

Vi spiste, gikk rundt, fant en internett cafe å spille litt på og hadde det morro. Hun startet litt kroppskontakt, litt sånn pirking og poking mens vi satt og spilte, mye smugling og latter og litt tulle knuffing.

Hun ble da ikke med tilbake til hotellet som var planlagt og jeg måtte ta siste toget til hovedbyen rundt midnatt.

Dag to var mye det samme, hun pleier sove innmari lenge og det startet ganske seint, jeg må tilstå jeg var litt skuffet at det ikke var så mye initiativ fra hennes side da, men jeg er tålmodig. Dag to var mye samme som dag en, men hun fikk magesmerter mens vi spilte og jeg løp til apoteket mens hun ventet i sallen og kom ditt tilbake med smertestillende, heldigvis funket de kjapt.

Hun reagerte positivt til kontakt, f. eks om jeg hold hun litt, eller strøk kinnet eller håret hennes, alltid med et smil. Så gikk vi og handlet gaver for henne, alle tre gavene hun kjøpte var da foreslått og valgt av meg da. Vi delte en salat plate etter det, og hun hadde ikke problem å ta en kyllingbit rett fra gaffelen min før vi stakk.

Hun gikk tidlig hjemlig jeg måtte ta tog tilbake igjen.

Dag tre var ille. Hun var totalt svampet av familien, jeg pendlet inn i ni tida og var der ti, fant et armbånd som hun kommenterte og likte veldig godt mens vi så etter hennes gaver, senket kjøpte den med en gang de åpnet. Det gikk da nesten syv timer før jeg gikk noe svar fra henne, hadde ventet som en idiot i en kafé, hele dagen.

Etter ni timer fant jeg ut at det ikke ble noe, vi pratet litt online og jeg hoppet på bussen bort til henne, midt i ingensteds. Vi gikk litt rundtbig pratet, hun reagerte kjært mot smått kontakt som et strøk mot kinnet, var veldig sjenert men smilte mye, jeg følget henne hjem, ga hun gaven, og begynte gå "hjemover" etter en klem og noen forsøk å få henne med tilbake som hun lovet dagen før. Var på hotellet rundt midnatt igjen, plaget av noe hun sa. (vi snakker engelsk sammen) "it's too early to plan a next visit." dette var da fra jenta som sa hun elsket meg de siste månedene, så når vi begge var online den natta, spurte jeg om hun enda hadde følelser for meg. Det tok tre timer for å få et svar siden hun satt spilte et spill online av og på. Ble vondt å puste da hun sa "I Linda like sonene else, i don't think I like you 'like that'."

Vi pratet litt mer om dette, men jeg var satt ut, når vi var sammen så oppfører hun seg som en sjenert kjæreste, har positiv kroppspråk og smiler mye, så kom dette.

Jeg sa at om hun vil prøve mer, se om litt mer tid sammen kan forandre noe, jeg fikk hverken eller nei. Virket som hun ble satt ut da jeg kommenterte ting jeg likte henne for, som at hun var vakker, søt, morro, og gleden jeg hadde når jeg var med henne. Hun sier hun skal komme etter jul som venn, jeg takket nei til en julegave da bare tanken på noe etter henne gjør vondt i brystet.

På den ene sida er jeg tålmodig, og vil vente og se om hun får følelser for meg igjen. Jeg vil ikke gi opp bare fordi det kan være en klasse kamerat hun liker litt.

Vi har bare klemmet til nå, men jeg vurderer å ta risken og kysse henne før jeg drar når det kommer en passende timing, jeg tror ikke hun vil reagere galt på det da det virker som om hun er usikker på ting selv, og verste som kan skje at det blir litt rart online etterhvert, det beste er jo at det fyrer opp noe i henne.

Jeg er da 23 og hun 20, og jeg angrer ikke på tida eller pengene brukt på dette her (dobbeltseng rom(hennes forslag) og to tog + netto daglig.) men det at det kan være slutt.

Idag blir det alenejul med bok og film i Stockholm, så kan jo bare håpe hun kommer imorgen. Det gjør fysisk vondt å være alene.

/rant off

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet ikke helt hva som er spørsmålet ditt, men dette ser dessverre ikke bra ut. Søk "friend zone" på Google.

Håper du får en riktig god jul tross alt, og dumper dette egoistiske mennesket.

Endret av Lincoln
  • Liker 4
Skrevet

I faen, er du i Stockholm alene på julaften??????? Beklager, men det minste dette kjerringneket kunne gjort var å invitere deg til selskap eller noe sånt. Aldri faen i livet om jeg hadde invitert besøk av en fyr fra utlandet i juledagene, så latt ham sitte alene på hotell på julaften fordi jeg ikke var sikker på noe følelser. Ærlig talt, hva slags egoistisk kjerring er dette? I tillegg har du kjøpt gaver om en annen ti henne, pendlet hit og dit med tog og alt faen i vold. Beklager, jeg tror ikke det blir noe forhold av dette, og det skal du egentlig være glad for, makan til ego bitch.

Anonym poster: 46ef2f8c94158e387712b9f8b676632e

• Liker 23
Skrevet

Vet ikke helt hva som er spørsmålet ditt, men dette ser dessverre ikke bra ut. Søk "friend zone" på Google.

Håper du får en riktig god jul tross alt, og dumper dette egoistiske mennesket.

Har egentlig ikke noe spørsmål. Jeg trengte få det ut, om jeg er heldig får jeg noe annet perspektiv på dette, om ikke, så får jeg lufte tankene.

Jeg tenkte på friendzone, men dette er annerledes, fordi vi har begge sagt følelsene våre(noen mer enn andre), mens typisk friendzone på Google er når fyren ikke har baller til å si noe som "Kan vi ikke være mer?".

-

Er det galt å være tålmodig og se om ting forandrer seg?

Nå tenker jeg ikke sette på en full stopp på livet, men holde kontakt og fortsette å forføre henne igjen mer eller mindre. Når alt er sagt, så har hun jo ikke sagt klart og tydelig nei, men ting som "i don't think" og da jeg foreslo å prøve videre, avviste hun ikke det direkte.

Skrevet

Har egentlig ikke noe spørsmål. Jeg trengte få det ut, om jeg er heldig får jeg noe annet perspektiv på dette, om ikke, så får jeg lufte tankene.

Jeg tenkte på friendzone, men dette er annerledes, fordi vi har begge sagt følelsene våre(noen mer enn andre), mens typisk friendzone på Google er når fyren ikke har baller til å si noe som "Kan vi ikke være mer?".

-

Nå tenker jeg ikke sette på en full stopp på livet, men holde kontakt og fortsette å forføre henne igjen mer eller mindre. Når alt er sagt, så har hun jo ikke sagt klart og tydelig nei, men ting som "i don't think" og da jeg foreslo å prøve videre, avviste hun ikke det direkte.

Slik jeg ser det kan det hende det er noe der, men samtidig så tenker jeg en annen ting. Det som er greia, tror jeg, er at hun avskriver deg ikke helt av enda, men venter litt. Hvis hun møter noen bedre enn deg, er du glemt på flekken, men går det skeis, kommer hun tilbake til deg. Du er den snille typen som alltid kommer til å være der som hun kan gå tilbake til. Og tro meg, det er du som ender opp som dumpet til slutt, for du er alltid second best.

Om hun ville ha deg hadde hun kastet seg om deg, og sørget for at du dro derfra med vissheten om at hun vil møtes igjen, at dette vil hun prøve, satse videre på osv.

Beklager, men jeg er enig med de som sier at dette er en idiotisk egoisitisk jente.

Anonym poster: c2c9965a9acfd3e9d2bcb2b7ad1a44ba

• Liker 2
Skrevet

Wake up and smell the coffee. Du kaster bort tiden din med henne, hun har ikke de samme følelser for deg.

• Liker 6
Skrevet

-

Typisk friendzone er når jenter "ikke er sikre" og vil "se an". Det er en umoden måte å si at hun ikke er interessert på. Og når hun i tillegg sier at hun liker en annen... Da er det dessverre ikke så mye å trakte etter slik jeg ser det. Utrolig egoistisk av henne å la deg være alene i et fremmed land i julen - for det var hun som inviterte deg? Eller bare reiste du bort helt på egen hånd som en slags romantisk gest for å imponere henne? Slikt fungerer i så fall bare på film.

Gå ut på en bar i kveld og finn noen andre ensomme som du kan feire julen med :)

• Liker 1
Skrevet

Sender deg en stor klem og ønsker deg god jul!

Anonym poster: db3a6ea133e09a5f945a0cd68c6e7147

• Liker 2
Skrevet

Takk :) god jul tilbake!
Skrevet

Typisk friendzone er når jenter "ikke er sikre" og vil "se an". Det er en umoden måte å si at hun ikke er interessert på. Og når hun i tillegg sier at hun liker en annen... Da er det dessverre ikke så mye å trakte etter slik jeg ser det. Utrolig egoistisk av henne å la deg være alene i et fremmed land i julen - for det var hun som inviterte deg? Eller bare reiste du bort helt på egen hånd som en slags romantisk gest for å imponere henne? Slikt fungerer i så fall bare på film.

Gå ut på en bar i kveld og finn noen andre ensomme som du kan feire julen med :)

Det var egentlig planlagt i to-tre måneder, denne datoen var dessverre eneste som passet, og det at det kom så mye familie var en litt mer plutselig ting visstnok.

Jeg vet jeg kan ende opp som second best nice guy som kan bli dumpet, men nå føles det litt greit å kjempe litt for ei man liker...

Skrevet

Det var egentlig planlagt i to-tre måneder, denne datoen var dessverre eneste som passet, og det at det kom så mye familie var en litt mer plutselig ting visstnok.

Jeg vet jeg kan ende opp som second best nice guy som kan bli dumpet, men nå føles det litt greit å kjempe litt for ei man liker...

Det er julaften, du sitter alene på et hotellrom i et land hvor du ikke har venner eller familie, og hun har ikke en gang invitert deg eller tenkt på deg på denne dagen.

Hvis det er sånt du liker, ja lykke til..................... Dette er ikke verdt å kjempe for.

• Liker 9
Skrevet

Det går dessverre ikke an å kjempe noen til å like deg, kompis... Been there done that. Hun virker i tillegg som ei skikkelig egoistisk møkkakjerring, men det klarer vel ikke du å se selv.

Ønsker deg en riktig god jul uansett!

Skrevet

I faen, er du i Stockholm alene på julaften??????? Beklager, men det minste dette kjerringneket kunne gjort var å invitere deg til selskap eller noe sånt. Aldri faen i livet om jeg hadde invitert besøk av en fyr fra utlandet i juledagene, så latt ham sitte alene på hotell på julaften fordi jeg ikke var sikker på noe følelser. Ærlig talt, hva slags egoistisk kjerring er dette? I tillegg har du kjøpt gaver om en annen ti henne, pendlet hit og dit med tog og alt faen i vold. Beklager, jeg tror ikke det blir noe forhold av dette, og det skal du egentlig være glad for, makan til ego bitch.

Anonym poster: 46ef2f8c94158e387712b9f8b676632e

Slik jeg ser det kan det hende det er noe der, men samtidig så tenker jeg en annen ting. Det som er greia, tror jeg, er at hun avskriver deg ikke helt av enda, men venter litt. Hvis hun møter noen bedre enn deg, er du glemt på flekken, men går det skeis, kommer hun tilbake til deg. Du er den snille typen som alltid kommer til å være der som hun kan gå tilbake til. Og tro meg, det er du som ender opp som dumpet til slutt, for du er alltid second best.

Om hun ville ha deg hadde hun kastet seg om deg, og sørget for at du dro derfra med vissheten om at hun vil møtes igjen, at dette vil hun prøve, satse videre på osv.

Beklager, men jeg er enig med de som sier at dette er en idiotisk egoisitisk jente.

Det er julaften, du sitter alene på et hotellrom i et land hvor du ikke har venner eller familie, og hun har ikke en gang invitert deg eller tenkt på deg på denne dagen.

Hvis det er sånt du liker, ja lykke til..................... Dette er ikke verdt å kjempe for.

Hvorfor unngår du å svare på innlegg som dette her? Tøft å innse det som ser ut til å være sannheten? Hvis jeg var deg, hadde jeg gjort alt for å komme meg hjem, tog, buss, fly, whatever.. dra hjem til de som setter pris på deg og er glade i deg.

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor unngår du å svare på innlegg som dette her? Tøft å innse det som ser ut til å være sannheten? Hvis jeg var deg, hadde jeg gjort alt for å komme meg hjem, tog, buss, fly, whatever.. dra hjem til de som setter pris på deg og er glade i deg.

kanskje litt ja, men er på mobilen, så litt sært å få med seg alt. Jeg sitter fast her til den 26, så fint lite kan gjøre med det.

Og jeg har ikke noe illusjoner at noe av tingene er dårlig gjort fra hennes side, halvveis ønsker hun sa ifra tidligere så jeg slapp turen. Men på den andre sida, kjipt å gi opp etter første bump i veien...

Skrevet

Har du fått noe kontakt med henne i dag? Utrolig dårlig gjort å bare la deg sitte der, det må bare sies.

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Her er det lite å hente, men gjør det bedte av resten av oppholdet i Sverige.

Dra til henne, kyss henne på munnen, krev et svar. Handle utifra det! Ikke sitt og vent på hotellet.

Gamere har ofte sosial angst, så selv om jeg personlig synes du skal ta deg en tur på en bar og bli kjent med noen, kan det vel hende du ikke helt liker den ideen..

• Liker 1
Skrevet

-

Først og fremst så vil jeg sende deg en stor klem siden du sitter i Stockholm alene på Julaften uten henne du trudde var den rette for deg.

Dette som har skjedd deg er noe veldig mange opplever når de treffer noen via nettet. Selv om samtalen flyter, bildene faller i smak og kjemien er fantastisk blir det desverre ikke alltid like full klaff når man treffes i virkeligheten. Man forelsker seg i forelskelsen via nettet og i fordi man ikke fysisk er sammen tilegner man personen man er forelsket i egenskaper og væremåter som ikke er ekte. Når man så treffes i virkeligheten mangler det lille ekstra som man følte personen hadde via nettet.

Det er ingenting du kan gjøre for å endre dette desverre. Hun er nok like lei seg som du er, men på en annen måte, fordi hun er nok for deg, mens hun leter etter fantasien i hodet enda..

Sender over en ekstra juleklem og håper skjebnen gir dette mening om litt. Erfarning beriker men noen ganger er de smertefulle som fy :(

• Liker 1
Skrevet (endret)

Samme her. Du får en svær bjørneklem fra meg.

Kom igjen kompis. Gå med hode høyt hevet. Hun er ikke verdt din tid og kjærlighet på noen måte. Det har hun sørget for selv med sin likegyldighet og respektløshet. Hun er ikke uerstattelig. Det finnes andre damer på denne kloden som er bedre mennesker enn henne.

Det er hennes dumhet å la en så flott og kjærlig mann som deg passere. Hun er ikke moden nok til å forstå hva slags mann du er.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Overraskende mye hyggelig, forventet ikke helt dette, takk for klemmer og håper dere får ha en god jul :)

Ser hva som skjer imorgen med henne, også får jeg se om jeg må legge denne greia på hylla når jeg kommer hjem.

Gjest brutal mann
Skrevet

Jente, 20år, gamer. Sikkert jomfru. Hun blir ikke med deg på noe hotellrom da!

Men føkk, Stockholm! Fin by! Kjeder du deg der på en julaften har du ingen andre en deg selv å skylde på ;)

At hun ikke har invitert deg noe sted skyldes nok at hun er sosialt inkompetent. Velkommen til klubben! Er slik jeg er troende til å gjøre. Videre så kan det hende at hun ikke tør tro på at noen liker henne sånn i det virkelige liv. Så, kyss dama og dra hjem. Og så ser du deg aldri tilbake.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...