Gjest oreokaka Skrevet 26. desember 2012 #41 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Snakk med han ordentlig. Spør om det er en grunn til det, og si at det sliter og går innpå deg. Har selv kjæreste og er rundt din alder, og kjedelig å ikke kunne ha sex om det er mulig. Det første året i forholdet vårt kunne vi ha sex 2-3 ganger daglig, noen ganger mer, men nå, 3 år etter har vi fortsatt så mye sex som mulig. Sex er faktisk en viktig del av et forhold, særlig når man er ung. Da skal man ha maaaaasse sex! Endret 26. desember 2012 av oreokaka
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #42 Skrevet 26. desember 2012 Snakk med han ordentlig. Spør om det er en grunn til det, og si at det sliter og går innpå deg. Har selv kjæreste og er rundt din alder, og kjedelig å ikke kunne ha sex om det er mulig. Det første året i forholdet vårt kunne vi ha sex 2-3 ganger daglig, noen ganger mer, men nå, 3 år etter har vi fortsatt så mye sex som mulig. Sex er faktisk en viktig del av et forhold, særlig når man er ung. Da skal man ha maaaaasse sex! Jeg har tatt det opp før, men han svarer så defust. Han kommer aldri med et skikkelig svar. Jeg føler at jeg maser på han og at han føler at sex er en rutine. Ikke fordi jeg er dårlig i senga, men fordi jeg har tatt det opp så mange ganger før. Sex er en viktig del for meg også. Når vi har hatt deilig sex flere ganger uten at jeg føler meg påtrengende, er forholdet som best. Jeg føler meg mye lykkeligere og får faktisk en større følelse av at jeg elsker han. TS Anonym poster: e88ac542fc1063a43c6703bae1446e57
Gjest oreokaka Skrevet 26. desember 2012 #43 Skrevet 26. desember 2012 Jeg har tatt det opp før, men han svarer så defust. Han kommer aldri med et skikkelig svar. Jeg føler at jeg maser på han og at han føler at sex er en rutine. Ikke fordi jeg er dårlig i senga, men fordi jeg har tatt det opp så mange ganger før. Sex er en viktig del for meg også. Når vi har hatt deilig sex flere ganger uten at jeg føler meg påtrengende, er forholdet som best. Jeg føler meg mye lykkeligere og får faktisk en større følelse av at jeg elsker han. TS Anonym poster: e88ac542fc1063a43c6703bae1446e57 Hmmm.. Har du også sagt at det går inn på deg? Det kan jo hende at det er noe som plager han da. Gutter er jo gjerne sånn "Nei alt går bra" når det egentlig er noe galt. Nei aner ikke jeg, utrolig kjedelig at det skal være sånn for deg!
Quilliam Skrevet 26. desember 2012 #44 Skrevet 26. desember 2012 Du forstod sikkert hva jeg mente. Fremmede mennesker foreslår den ene og den andre årsaken til at ting ikke er så greit, så kommer en bruker med disse forløsende ord: Depresjon Sykdommen depresjon er noe helt annet enn alminnelig nedstemthet, nedtrykthet, lede. Joda, jeg forsto hva du mente, men i alderen 18-24 er det ekstremt vanlig med depresjon og nedsatt sexlyst er et av de vanligste symptomene på depresjon. Det er en god grunn til at leger alltid svinger innom tanken depresjon først når de har unge pasienter, fordi mennesker på 18-24 har nesten like ofte depresjon som alle andre aldersgrupper tilsammen. Husk også det finnes uendelig antall grader depresjon, du har ikke nødt til å gå rundt å tenke på selvmord 24/7 for å ha depresjon, depresjon kan påvirke livet ditt ganske sterkt selv om du aldri har tenkt tanken på selvmord engang, eller engang felle en tåre. (Ikke missforstå meg, jeg synes ikke alle med depresjon burde gå på pillere, det er det få som burde, men det betyr ikke at depresjon er noe man kan ta lett fordi mange har det).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå