Gå til innhold

"Jeg orker ikke"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Folk har forskjellig sexlyst. Ikke alle unge menn er konstant sprengkåte og vil pule hele tiden, så det er ikke nødvendigvis noe galt bare fordi han ikke er sånn.

Anonym poster: ffd38faafe9b95b30d5b63117482976d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Humoren er på plass?

Anonym poster: e88ac542fc1063a43c6703bae1446e57

Var faktisk seriøs.

Uansett, det er kun en gang hvor jeg faktisk har sagt at jeg ikke vil ha sex med kjæresten og det var fordi jeg faktisk var veldig sliten.

Om han kan være sånn hele tiden er godt mulig, men jeg hadde vært skeptisk dersom det var slik hele tiden.

Kjæresten min må noen ganger si at hun vil kose, men som oftest pleier jeg å "svare" dersom hun begynner å kose på meg.

Hvor sliten kan man bli av å gå på skole?

Skrevet

Jeg har vært student med 2 jobber + overtid. Man blir bare ikke for sliten for sex :laugh:

ALDRI? Er det ikke mer ork om du og dama allerede har hatt det den dagen?

Skrevet

ALDRI? Er det ikke mer ork om du og dama allerede har hatt det den dagen?

Egentlig ikke, det skal veldig mye til for at jeg ikke orker det.
Skrevet

Egentlig ikke, det skal veldig mye til for at jeg ikke orker det.

Samme her! J18

Anonym poster: 502c1f7e2d24ac48c6e38bc737890ff5

Skrevet

Hvordan er det med livsstilen hans? Spiser han generellt sunnt eller er det mye drittmat? trener han?

Hvordan er det med andre hobby-gjøremål? Slikt som å henge med venner, mekke bil el? Spiller han mye dataspill?

Dette er faktisk faktorer som kan splle en vesentlig rolle i forhold til sex. Noen reagerer veldig dårlig på sukker feks, mye sukker=lite energi, trening i normale mengder skaper energi.

Men, har han energi til alt annet, bare ikke sex med deg, da er det bare å kutte ut å finne en sprekere mann. Men, er han sliten og slapp til alt, da bør han kanskje begynne å revurdere livsstilen sin.

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Sånn skal det IKKE være! Men jeg er uenig i dem som roper "dump ham!", fordi dette tydelig er noe som kan fikses. Men jeg tror han trenger psykolog, for å ikke orke å ha sex er nok mest sannsynlig et psykisk problem.. TS kan ikke fikse dette alene. Både hun, typen og terapaut må jobbe sammen om å finne en løsning.

Skrevet

Takk for gode svar! Har begynt å tenke masse nå.

TS

Skrevet

Hvordan er det med livsstilen hans? Spiser han generellt sunnt eller er det mye drittmat? trener han?

Hvordan er det med andre hobby-gjøremål? Slikt som å henge med venner, mekke bil el? Spiller han mye dataspill?

Dette er faktisk faktorer som kan splle en vesentlig rolle i forhold til sex. Noen reagerer veldig dårlig på sukker feks, mye sukker=lite energi, trening i normale mengder skaper energi.

Men, har han energi til alt annet, bare ikke sex med deg, da er det bare å kutte ut å finne en sprekere mann. Men, er han sliten og slapp til alt, da bør han kanskje begynne å revurdere livsstilen sin.

Han spiser både sunnt og usunnt. Han trener aldri lenger, han gikk på en aktivitet før, men har sluttet der (man ser derimot ikke noen tegn til overvekt, men det kan ha noe med høy forbrenning å gjøre). Han er ikke så ofte med venner etter skoletid, han spiller mer dataspill med kompisene online..

Gjest Purple Haze
Skrevet

Sånn skal det IKKE være! Men jeg er uenig i dem som roper "dump ham!", fordi dette tydelig er noe som kan fikses. Men jeg tror han trenger psykolog, for å ikke orke å ha sex er nok mest sannsynlig et psykisk problem.. TS kan ikke fikse dette alene. Både hun, typen og terapaut må jobbe sammen om å finne en løsning.

Blir ikke dette litt overkill i et temmelig ferskt forhold mellom en 18- og en 19-åring? Psykolog og terapi for å få sexlivet på skinner? Virker veldig drøyt for min del.

Jeg tenker at en 19-årig gutt som ikke har lyst til å ha sex med kjæresten sin har et eller flere problemer han må løse, og det på egenhånd. Normalt sett er en 19-åring en vandrende hormonbombe, og det at han avviser deg, sier du maser for mye og føler du presser han, sier meg at han kanskje ikke er like ivrig i forholdet som deg. Dessverre.

Ta en skikkelig prat med han.

Skrevet

Blir ikke dette litt overkill i et temmelig ferskt forhold mellom en 18- og en 19-åring? Psykolog og terapi for å få sexlivet på skinner? Virker veldig drøyt for min del.

Jeg tenker at en 19-årig gutt som ikke har lyst til å ha sex med kjæresten sin har et eller flere problemer han må løse, og det på egenhånd. Normalt sett er en 19-åring en vandrende hormonbombe, og det at han avviser deg, sier du maser for mye og føler du presser han, sier meg at han kanskje ikke er like ivrig i forholdet som deg. Dessverre.

Ta en skikkelig prat med han.

Jeg har snakket med han om det før, men han har bare svart at han er sliten. Jeg har spurt om han er forelsket i meg, da svarte han at han ikke er nyforelsket lenger, men at følelsene er der. Jeg har en vond magefølelse omtrent hele tiden på grunn av dette. Hadde du dumpet en jente hvis hun oppførte seg sånn?

TS

Skrevet

Ops, jeg mente: Hadde du dumpet en gutt hvis han oppførte seg sånn?

TS

Gjest Eurodice
Skrevet

Sliter han med depresjon?

Denne måtte jo komme. Depresjon er universaldiagnosen på KG.

• Liker 1
Skrevet

Denne måtte jo komme. Depresjon er universaldiagnosen på KG.

Ja du har rett Arabella, depresjon har aldri vært kjent for å dempe sexlyst.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg tenker at en 19-årig gutt som ikke har lyst til å ha sex med kjæresten sin har et eller flere problemer han må løse, og det på egenhånd.

Jeg tror jammen du overbeviste meg her! Jeg tenkte ikke over at dette er veldig unge menneske da jeg skrev tidligere svar i tråden.

Når man er atten år er jo nesten halve poenget med livet å pule. Man skal rote rundt og ha helt vilt bra sex, eksperimentere, leke, prøve å finne ut hva man liker og hvordan man gjør ting.. Man skal pule ute, inne, på skolen, i bilen osv osv. Man skal ha det gøy når man er 18 og har sex! (det var værtfall det jeg drev med på den tiden..)

Jeg synes værtfall det blir på trynet og sitte og sløse bort ungdommen med en fyr som "ikke orker.".. Han burde i det minste gi TS en god grunn, så de kan jobbe med det! Eventuelt komme med forslag til når/hvor de kan ha sex når han ikke er sliten.

Nei, ungdommen er for kort til å deppe over dårlig sex. Jeg foreslår at TS gjør en SKIKKELIG hard innsats hvor hun tar initiativ til en god samtale. Det viktigste spørsmålet er vel "hva kan jeg gjøre for at du skal bli kåt/orke å ha sex oftere? Hvordan kan jeg hjelpe oss?"

Skrevet

Dette minner jo mer om et voksent forhold. Kona mi er makan. Vil ikke kose, orker ikke sex. Noen folk er bare sånn, men jeg ville ikke ha valgt igjen å leve sånn, for det tærer på! Du spør etter råd, og jeg slutter meg til dette, med ettertrykk:

Kom deg ut!

Som 19-åring hendte det også at jeg avslo sex. Men bare fordi kjæresten min den gangen var umettelig, og etter mer enn 4-5x/dagen fikk jeg faktisk vondt i apparatet. Slik skal det gjerne være i den alderen. Ikke bli utmattet og nedtrykt før du er 30!

Anonym poster: c7360a7758bcd426115fce84ad12cd84

Gjest Eurodice
Skrevet

Du forstod sikkert hva jeg mente. Fremmede mennesker foreslår den ene og den andre årsaken til at ting ikke er så greit, så kommer en bruker med disse forløsende ord: Depresjon

Sykdommen depresjon er noe helt annet enn alminnelig nedstemthet, nedtrykthet, lede.

Skrevet

Spør om å ha et åpent forhold. YOLO!

Anonym poster: 5678921e82a944231808843f14078a7a

Åpent forhold, du e ung, YOLO og kjør på, høres ikke ut som du har mye å tape, dessuten blir det mer spennende slik, litt usikkerhet, sjalusi og drama er bare krydder for forholde i så ung alder.

:scorpis:

Anonym poster: 09de53d16087b1f68b2f1974540921e8

Skrevet

Den kan jeg skrive under. Jeg har selv depresjon, men sexlysten er på topp.

Skrevet

Dette minner jo mer om et voksent forhold. Kona mi er makan. Vil ikke kose, orker ikke sex. Noen folk er bare sånn, men jeg ville ikke ha valgt igjen å leve sånn, for det tærer på! Du spør etter råd, og jeg slutter meg til dette, med ettertrykk:

Kom deg ut!

Som 19-åring hendte det også at jeg avslo sex. Men bare fordi kjæresten min den gangen var umettelig, og etter mer enn 4-5x/dagen fikk jeg faktisk vondt i apparatet. Slik skal det gjerne være i den alderen. Ikke bli utmattet og nedtrykt før du er 30!

Anonym poster: c7360a7758bcd426115fce84ad12cd84

Tusen takk for svar. "Fint" å vite at jeg ikke er den eneste som sitter fast i dene smørja. Uff..

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...