Gå til innhold

Hvordan klage på et arrangement?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er noen spesielle retningslinjer i forhold til å klage på et arrangement (konsert).

Kjøpte en relativt dyr billett for å få en del fordeler framfor hva jeg ville fått med en ordinær billett.

Jeg mener at det var en stor mangel i forhold til lovnader i forkant og det som møtte oss i virkeligheten. Føler meg vel ganske lurt og at VIP-billetten var humbug. Hvis dette var en vare ville jeg jo klaget til butikken jeg hadde kjøpt varen, men hvordan går man fram for å klage på et arrangement?

Anonym poster: 9a82c56b90b7edade9a7f6935273c62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må vel ta det opp med arrangørene?

Anonym poster: f3ca6911faca51d7ed1a0c0af7094867

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare at det finnes mange maler hos Forbrukerrådet som man kan benytte til diverse klager, men fantes ikke noe for denne type vare/tjeneste.

Hvis arrangøren skylder på samarbeidspartnere, er de da fortsatt ansvarlige eller må man klage til samarbeidspartnerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kaos og drit på konsertarrangementer i Telenor Arena. Jeg drar ikke dit lenger, selv om det er artister jeg gjerne skulle sett/hørt.

Anonym poster: c6027c1e3faa5fa046bd095f83b56505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var der jeg var ;)

Man kan si hva man vil om VIP-billetter, men de reklamerte med "den feteste VIP-pakken ever".

Får sende de en mail, vil bare gjøre det så saklig så mulig slik at de blir nødt til å ta den seriøst og som en reell klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble min første og siste gang på Telenor Arena, og kanskje siste gang med Atomic Soul som arrangør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...