Gjest Peppes Skrevet 10. mars 2004 #1 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har lyst å overraske Kjæresten min i helgen. Noen som har noen tips??? Har liksom lyst å gjøre noe skikkelig digg for han! :-? Han er verdens beste kjæreste og har lyst til å vise han hvor mye jeg setter pris på han! HJELP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yepp Skrevet 10. mars 2004 #2 Del Skrevet 10. mars 2004 lei et hotellrom med boblebad og ta han med ut på fin middag!!! det gjorde kjæresten min for meg. rommet var dekket av lys og det var bare så romatisk!! kommer aldri til å glemme den turen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppes Skrevet 10. mars 2004 #3 Del Skrevet 10. mars 2004 Hørtes skikkelig koz ut, men jeg tenkte på mere seksuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #4 Del Skrevet 10. mars 2004 Hotellrom med boblebad er da rimelig sexy! Helt fantasiløs er du vel ikke sjøl heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allon Skrevet 10. mars 2004 #5 Del Skrevet 10. mars 2004 snill du er da hotell rom er ikke så gærnt det nei! Nå kjenner ikke jeg kjæresten din så godt, men jeg hadde satt veldig pris på for eksempel noe sexy undertøy, stay ups kanskje og levende lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå