Gå til innhold

nå må jeg få komme med mitt ang.kv.guiden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

nå synes jeg da kvinneguiden er et fint sted for meg som er litt sjenert over litt pinlige ting! her kan jeg enten logge meg inn, eller forhold emeg anonymt ettersom hvordan mine spørsmål er!

jeg leser ofte andres spørsmål og blir for hver dag klokere og klokere.

men jeg har også noe jeg må si som er negativt.. jeg har en gang for en stund til bake lagt inn et innlegg hvor jeg trengte et svar veldig fort! men da virket det som ingen ville svare meg.. jeg sjekket linken flere ganger og hadde ikke fått noen svar til tross for at jeg fortalte at det hastet! synes dette er litt irriterende! ser at folk leser det men ingen svarer!! er det ingen spm bryr seg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg leser massevis av tråder jeg ikke svarer på. Enten har jeg ikke noe å tilføye, andre har svart bedre enn jeg kunne gjort, eller så synes jeg ikke det temaet er så interessant for meg.

Jeg må innrømme at jeg blir mer interessert i et litt ryddig innlegg også, og ikke minst med en overskrift som viser innholdet.

Nå vet jeg ikke hvordan dette innlegget ditt var, men jeg snakker generelt. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sikkert at de som har lest tråden din, har noe godt svar på problemet ditt da.

Og dermed ikke har svart på innlegget ditt, for å unngå å si og komme med gale råd til deg.

icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...