Gå til innhold

Brudepikekjoler...for n'te gang

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Hadde besok av svigermor i helgen, og hun mener vi maa ha "ordentlige" brudepikekjoler (dvs. matchende). Mine foreldre er mer laidback, men tror at vi maa finne noen sote kjoler, det virker som de venter det. Det er jo hyggelig at de vil vaere fine, men hvor finner jeg sote kjoler som IKKE er hvite eller ivory (helst rosa), ikke tacky men helst ikke saa dyre? EBAy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken Snurp skrev:

ibe skrev:  

Rosa:  

http://www.snart-gift.no/pike2tekst.htm  

Synes den var litt tacky jeg da! Og så har de sminket den lille jenta som har den på seg. Uæhhh! (vet at det ikke har noe med saken å gjøre da )  

Så fint da at man har forskjellig smak :-)

Den kjolen er faktisk helt utrolig nydeli på, og vel og merke på ei jente som ikke er sminka som en prostituert fra Østblokk!

Den passer på jenter med mørkt hår aller best.

Og rosafargen er skikkelig stilig til sommerbryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det bildet lyver noe så helt for j....... :wink:

Er enig i at om du bare ser bildet så ser det ikke bra ut, men på den rette jenta og med underskjørt og slikt så blir den utrolig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay har mange flotte kjoler i Rosa, og andre farver. :wink: Bare si ifra om du trenger hjelp med letingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange tips! Naa skal jeg prove aa finne noen (trenger 3) som ikke koster saa altfor mye...takk for linker! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...