-ida- Skrevet 10. mars 2004 #1 Del Skrevet 10. mars 2004 Er det bestillingstid på dette, i såfall hvor lang tid? Jeg tenkte jeg skulle se på dette etter jeg har fått kjolen min. Bør jeg kjøpr det nå i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 10. mars 2004 #2 Del Skrevet 10. mars 2004 Det kommer helt an på hvor du har tenkt til å kjøpe dette. I butikker får du den jo med en gang, men skal du bestille kan det ta litt tid. Som du kanskje vet lager jo jeg tiaraer for salg, og disse lager jeg på 2-3 dager slik at man får den i posten ganske raskt. For mer info se min hjemmeside: http://www.home.no/brudetiara Forøvrig ville jeg absolutt ha ordnet dette etter å ha fått kjolen klar, for tiaraen skal jo passe til kjolen. Gull tiara er ikke pent sammen med sølv broderier på en kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 10. mars 2004 #3 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er sølvbroderi og perler på kjolen min, så jeg fant en tiara i sølv med perler, og et slør med diskret perlepynt på... Tror det blir bra jeg, selv om jeg ikke har sett alt SAMMEN liksom... Tiara og slør kjøpte jeg i en brudesalong. Synes det var greiere enn å bestille...så får man sett det på ordentlig før man kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå