Gå til innhold

Gavekort på 500kr som utløper i dag.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var i boden nå nettopp for å lete etter en ting. Fant til min store overraskelse et gavekort fra dittgavekort.no som utløper i dag, altså den 19 desember. 1 år etter det ble kjøpt. På hjemmesiden deres fant jeg dette-

"Kortet har 12 måneders varighet fra dagen kortet ble kjøpt, eller produksjonsdato hvis det er bestillt på nett. Datoen finner du på baksiden av kortet. Kort utgått på dato erstattes ikke, så pass på å bruke oppe kortet innenfor gyldighetstiden."

Faen altså, de 500 kronene kunne jeg virkelig trengt nå! :sur:

Er dette tapt sak, eller har noen fått utsatt tiden med 1 dag? Er kun det jeg trenger. Kortet er elektronisk.

Anonym poster: 8639dc73231dcb0237cfe63bb6359309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tanken slo meg men ingenting er åpent nå, og jeg måtte i så fall ta bussen. Dritkjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at jeg aldri mer kommer til å kjøpe gavekort.

Bransjen har tjent så vanvittig mye på dette, folk har kjøpt "ingenting" i bøtter og spann. Det er milliarder på gavekort som aldri blir brukt.

Trøst deg med at det bare er snakk om 500 kr, og du kunne jo ikke tatt det ut i kontanter uansett, men måtte kjøpt noe.

GI KONTANTER om man ikke finner på noe å gi, ferdig arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gavekort på 2000kr. Hun sa jeg kunne kjøpe er nytt gavekort med gavekortet - da fikk jeg et år ekstra. Litt sen info for deg, men det er jo greit å prøve neste gang!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde gavekort på 2000kr. Hun sa jeg kunne kjøpe er nytt gavekort med gavekortet - da fikk jeg et år ekstra. Litt sen info for deg, men det er jo greit å prøve neste gang!

Hadde ikke hatt problemer med å bruke det opp raskt, kun en liten tur på matbutikken det :) Men takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte nummeret som står oppført og forklarte situasjonen. Før jeg fikk spørre om utsettelse, så sa den hyggelige damen at hun satte fristen to måneder frem!

Sa tusen takk sikkert fire ganger. Kjempesnilt gjort, og jeg fikk en veldig god start på dagen :jepp:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

Ringte nummeret som står oppført og forklarte situasjonen. Før jeg fikk spørre om utsettelse, så sa den hyggelige damen at hun satte fristen to måneder frem!

Sa tusen takk sikkert fire ganger. Kjempesnilt gjort, og jeg fikk en veldig god start på dagen :jepp:

Det er godt med folk som er så flinke på kundeservice! :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...