Babi Skrevet 25. mars 2014 #301 Del Skrevet 25. mars 2014 Da skjønner jeg. Så dere har på en måte blitt enige om det Egentlig var det litt slik her også... Sprøtt, siden vi har ikke vært sammen veldig lenge men har kjent hverandre i et dusin år Så det var ganske naturlig å først komme inn på temaet, for så å la det ligge til frieriet plutselig var et faktum ikke at det gikk så veldig lang tid da heller. Her snakker vi dager altså... Mange syns det er sprøtt men vi er vel bare så sikre på at det er det rette så why not? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambus Skrevet 25. mars 2014 #302 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Da skjønner jeg. Så dere har på en måte blitt enige om det Egentlig var det litt slik her også... Sprøtt, siden vi har ikke vært sammen veldig lenge men har kjent hverandre i et dusin år Så det var ganske naturlig å først komme inn på temaet, for så å la det ligge til frieriet plutselig var et faktum ikke at det gikk så veldig lang tid da heller. Her snakker vi dager altså... Mange syns det er sprøtt men vi er vel bare så sikre på at det er det rette så why not? Så lenge det funker for dere å dere er tilfreds med det så kan jo andre mene det de vil Hadde jeg fått "lov" hadde jeg vel fridd til min kjære allerede i dag Endret 25. mars 2014 av bambus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambus Skrevet 25. mars 2014 #303 Del Skrevet 25. mars 2014 Så lenge det funker for dere å dere er tilfreds med det så kan jo andre mene det de vil Hadde jeg fått "lov" hadde jeg vel fridd til min kjære allerede i dag å der var jeg ikke anonym lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 25. mars 2014 #304 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg venter jeg og! Vi har ikke vært sammen spesielt lenge, men vi vet begge to at det er vi som skal gifte oss. Vi har kjent hverandre i elleve år da, tok opp kontakten igjen for ikke lenge siden. Han er i full gang med å se på frierringer, men jeg regner ikke det skjer noe før bursdagen min til sommeren. Etter det blir det nok giftermål ganske raskt, når jeg er ferdig med utdanningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babi Skrevet 25. mars 2014 #305 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg venter jeg og! Vi har ikke vært sammen spesielt lenge, men vi vet begge to at det er vi som skal gifte oss. Vi har kjent hverandre i elleve år da, tok opp kontakten igjen for ikke lenge siden. Han er i full gang med å se på frierringer, men jeg regner ikke det skjer noe før bursdagen min til sommeren. Etter det blir det nok giftermål ganske raskt, når jeg er ferdig med utdanningen Oj så likt meg det var! Vi har kjent hverandre i 12 år og hadde mistet kontakten i de fleste av disse årene for å si det slik... Fant tilbake til hverandre ganske nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 25. mars 2014 #306 Del Skrevet 25. mars 2014 Oj så likt meg det var! Vi har kjent hverandre i 12 år og hadde mistet kontakten i de fleste av disse årene for å si det slik... Fant tilbake til hverandre ganske nylig. Spennende! Hvor lenge har dere vært sammen? Når fridde han? Mulig du har sagt det før, men er ikke lett å holde styr på alt på 16 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babi Skrevet 26. mars 2014 #307 Del Skrevet 26. mars 2014 Spennende! Hvor lenge har dere vært sammen? Når fridde han? Mulig du har sagt det før, men er ikke lett å holde styr på alt på 16 sider Midten av desember besvarer faktisk alle dine spørsmål Vi hadde pratet ganske mye på sms i ca 4 dager, og tatt et par telefonsamtaler før vi møttes. Den dagen ble vi ordentlig sammen. Han fridde kun fire dager etter (!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 26. mars 2014 #308 Del Skrevet 26. mars 2014 Midten av desember besvarer faktisk alle dine spørsmål Vi hadde pratet ganske mye på sms i ca 4 dager, og tatt et par telefonsamtaler før vi møttes. Den dagen ble vi ordentlig sammen. Han fridde kun fire dager etter (!) Oi, så fint!! Her går det fort i svingene ja Hvordan gjorde han det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lema23 Skrevet 26. mars 2014 #309 Del Skrevet 26. mars 2014 Gratulerer med dagen, Miss Lucky! Ble det frieri på deg? Denne uka spurte jeg samboeren om han tenkte vi skulle gifte en gang, som i betydningen "kommer vi til å gifte oss en gang i framtida, tror du?". Han svarte: "Jeg vet ikke, jeg. Har egentlig ikke tenkt på det." Ikke tenkt på det en gang? Jeg merket at jeg ble litt skuffet siden vi har vært sammen i snart sju år, og vi har bodd sammen mesteparten av tiden. Forholdet er også stabilt og begge har uttalt at vi ønsker det skal være oss for alltid. Deretter spurte han meg om jeg tenkte vi skulle gifte oss en gang, og jeg svarte kontant "ja". Jeg håper han har begynt å tenke mer på det nå.Anonym poster: bcd8759152424e19fa3ab5d94ef0a242 Ha ha ha! Jeg fikk AKKURAT det samme svaret fra min! :D Veldig frustrerende i grunn! en jeg tror jeg må spørre han rett ut når han tenker at vi skal ta steget videre.. (Vært sammen i 8 år) Så ikke denne tråden før nå! Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babi Skrevet 27. mars 2014 #310 Del Skrevet 27. mars 2014 Oi, så fint!! Her går det fort i svingene ja Hvordan gjorde han det da? Egentlig gjorde han det veldig enkelt - vi satt og pratet en kveld også plutselig spør han meg rett ut Jeg ble ganske overrasket for å si det slik. Jeg hadde jo forventet det da siden vi allerede har hatt samtaler om det men trodde ikke han skulle fri så raskt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #311 Del Skrevet 29. mars 2014 Drømte at han fridde i natt, husker ikke helt hvordan da, men ringene var veldig store/brede/ikke sååå fine og kosta over 400 000/ring! :O Håper ikke han bruker det på en ring om han skulle fri til meg Anonymous poster hash: 8eebe...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 31. mars 2014 #312 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg har sluttet å vente. Vi ble enige om å gifte oss og hoppe over hele forlovelsen. Vi gifter oss 26. Juli i år ) ble bestemt for en uke siden. Hurra !! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 31. mars 2014 #313 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg har sluttet å vente. Vi ble enige om å gifte oss og hoppe over hele forlovelsen. Vi gifter oss 26. Juli i år ) ble bestemt for en uke siden. Hurra !! Hurra!! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 31. mars 2014 #314 Del Skrevet 31. mars 2014 Min kjære har jobbet mye overtid i det siste og snakker om at det er bra for han har noe viktig han sparer til :D håper bare han får ut fingern og spør snart sånn at planleggingen kan begynne for alvor! også håper jeg ikke han bruker for mye på en ring, for jeg vet ikke om jeg tør å gå rundt med et smykke til flere titalls tusen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #315 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg har sluttet å vente. Vi ble enige om å gifte oss og hoppe over hele forlovelsen. Vi gifter oss 26. Juli i år ) ble bestemt for en uke siden. Hurra !! Likevel: GRATULERER SÅ MYE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. april 2014 #316 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg har sluttet å vente. Vi ble enige om å gifte oss og hoppe over hele forlovelsen. Vi gifter oss 26. Juli i år ) ble bestemt for en uke siden. Hurra !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babi Skrevet 1. april 2014 #317 Del Skrevet 1. april 2014 Min kjære har jobbet mye overtid i det siste og snakker om at det er bra for han har noe viktig han sparer til :D håper bare han får ut fingern og spør snart sånn at planleggingen kan begynne for alvor! også håper jeg ikke han bruker for mye på en ring, for jeg vet ikke om jeg tør å gå rundt med et smykke til flere titalls tusen kroner. Jeg fikk ikke ring engang... Hehe. Her har det vært andre prioriteringer - ny bolig, møbler osv osv, alt fra scratch... Men det kommer nok, og da tror jeg vi satser på ringer som vi kan bruke som gifteringer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 1. april 2014 #318 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg fikk ikke ring engang... Hehe. Her har det vært andre prioriteringer - ny bolig, møbler osv osv, alt fra scratch... Men det kommer nok, og da tror jeg vi satser på ringer som vi kan bruke som gifteringer også Hehe, ser den! Det er smart. Men jeg vet han gjerne vil gjøre det "ordentlig", ned på kne med ring og hele pakken. Og det er jo en pikedrøm, så jeg skal ikke stoppe ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babi Skrevet 4. april 2014 #319 Del Skrevet 4. april 2014 Hehe, ser den! Det er smart. Men jeg vet han gjerne vil gjøre det "ordentlig", ned på kne med ring og hele pakken. Og det er jo en pikedrøm, så jeg skal ikke stoppe ham Må ærlig innrømme jeg er litt misunnelig der ja Fikk smykke til jul, håpet på ring da men men får ta til takke med det jeg har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #320 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg har egentlig et veldig ambivalent forhold til disse tingene. jeg har aldri vært så opptatt av giftermål og slikt, men det er jo romantisk, og jeg ble litt mer giret for noen år siden etter å ha vært gjest i mine første bryllupp selv. Samtidig så er frihet en veldig viktig verdi for meg, og jeg liker egentlig ikke tanken på å lovmessig ikke være selvstendig mer. Men jeg har kjempelyst på alt det andre, det kulturelle og følelsesmessige aspektet, markeringen og seremonien. Vi har vært sammen i over 6 år, han sa i begynnelsen av forholdet at han er imot ekteskap, men han er helt klar på at det er meg han ønsker å være sammen med resten av livet, og det har han uttrykt hele tiden. Det kan virke som han har mildnet noe, da vi har blitt eldre og flere kamerater har giftet seg. Men jeg vet ikke om det er vits i å håpe eller ikke, og om jeg burde, siden jeg tross alt har delte meninger selv om det lovmessige. Samtidig kjenner jeg det trist å bli så gammel som jeg er nå, med mannen jeg vil dele livet med, og så kaste vekk sjangsen til å gifte seg. Om jeg skal gjøre det så vil jeg ikke være en gammel brud, jeg vil fremdeles være i 20-årene, men der er tiden i ferd med å renne ut nå. Så vi får se.... Og bare for å nevne det, da vi spøkte om temaet for en tid tilbake sendte han meg denne linken... Så ja, hvem vet hva som skjer! Anonymous poster hash: 72fd2...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå