Gjest HunterLady Skrevet 19. desember 2012 #1 Del Skrevet 19. desember 2012 Krise! Jeg har drette på leggen og har klart å miste min kodebrikke til nettbanken. Ser at det tar 7-9 dager å få ny og at denne blir sendt på min folkeregistrerte adresse. Dette funker ikke, fordi jeg reiser om 2 dager og blir bortreist i over to uker. Engangskode på mobil hadde jeg, men den slutta å funke og det kom bare opp "feil" hele tiden, så jeg sletta den i håp om å installere på nytt. Ser da at det kun går an å installere én gang per mobiltelefon og at det dessuten må bestilles via nettbank, som jeg ikke kommer meg inn i. Jeg har 3 store regninger, inkludert husleie som må betales snart. Hvordan i huleste skal jeg gjøre dette? Jeg reiser som sagt, så kan heller ikke levere husleien kontant siden jeg ikke vil være her. Dessuten har jeg lagt av penger på en annen konto til dette, så kan ikke ta de ut i minibank. Ikke kan jeg betale over telefonbank heller fordi alt krever engangskoder. Hva i helvete skal jeg gjøre? Vennligst hjelp meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #2 Del Skrevet 19. desember 2012 Gå inn i banken? Anonym poster: 99cebef86cf14fd7250a231b9a434c12 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 19. desember 2012 #3 Del Skrevet 19. desember 2012 Hvis du kan gå i banken personlig så kan du betale regningene der og kanskje få endret kodebrikkeutsendelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #4 Del Skrevet 19. desember 2012 Betal fysisk i banken. Anonym poster: 5beb085081a68d4abc121e8b66e05ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 19. desember 2012 #5 Del Skrevet 19. desember 2012 Ring banken din! Jeg hadde problemer med nettbank/mobilbank denne måneden og betalte regninger via telefon. Litt tidkrevende å opplyse alt av kontonummer og kid over telefon, men det ordnet seg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #6 Del Skrevet 19. desember 2012 Ring banken din, de kan betale for deg! Jg har konto i DnB, og de kunne i allefall gjøre det for meg bare jeg ga dem info om fødsels og personnummer, kontonummer de skulle betale til osv. Jeg fikk det gjort over telefon, hvis du må, kan du stikke innom banken og forklare? Anonym poster: 0459a21b3663e26a3877b55229f0eeec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apefinger Skrevet 19. desember 2012 #7 Del Skrevet 19. desember 2012 Gå til banken med regningene og betal dem der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 19. desember 2012 #8 Del Skrevet 19. desember 2012 Typisk i sånne situasjoner er det at man har skandiabanken og dermed ingen fysisk bank å stikke innom. Vært der selv.. og husker faktisk ikke hvordan jeg løste det.. tror kanskje jeg fikk noen andre til å betale for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 19. desember 2012 #9 Del Skrevet 19. desember 2012 Joda, jeg forstår at man kan gå i banken.. Men dit jeg reiser har ikke banken fysisk åpent særlig ofte, og iallefall ikke i jula. Og her jeg er nå så har jeg ikke anledning fordi jeg jobber mens de har åpent, og så reiser jeg!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PanLi Skrevet 19. desember 2012 #10 Del Skrevet 19. desember 2012 1) Ringe banken, forklare situasjonen og høre hva de sier. 2) Hvis ikke banken kan hjelpe - få noen til å hente posten for deg mens du er borte, og sms'e kodene til deg Det ordner seg, dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #11 Del Skrevet 19. desember 2012 Kan du ringe de da? Anonym poster: 0459a21b3663e26a3877b55229f0eeec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 19. desember 2012 #12 Del Skrevet 19. desember 2012 Joda, jeg forstår at man kan gå i banken.. Men dit jeg reiser har ikke banken fysisk åpent særlig ofte, og iallefall ikke i jula. Og her jeg er nå så har jeg ikke anledning fordi jeg jobber mens de har åpent, og så reiser jeg!. Du kan betale regninger via bank i butikk! Det er blitt ganske vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2012 #13 Del Skrevet 19. desember 2012 Er det her enda et forsøk på å tigge penger over nettet? Anonym poster: 5beb085081a68d4abc121e8b66e05ba7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. desember 2012 #14 Del Skrevet 19. desember 2012 Da ringer du! De fleste banker har relativt gunstige ringetider, samme når de er åpent ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 19. desember 2012 #15 Del Skrevet 19. desember 2012 1) Ringe banken, forklare situasjonen og høre hva de sier. 2) Hvis ikke banken kan hjelpe - få noen til å hente posten for deg mens du er borte, og sms'e kodene til deg Det ordner seg, dette Jeg skal ringe banken imorgen, men jeg er slik som friker ut over slike ting og får sikkert ikke sove inatt. Jeg har ingen som kan gjøre dette for meg som jeg stoler på.. FML! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 19. desember 2012 #16 Del Skrevet 19. desember 2012 Er det her enda et forsøk på å tigge penger over nettet? Anonym poster: 5beb085081a68d4abc121e8b66e05ba7 Jeg har penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 19. desember 2012 #17 Del Skrevet 19. desember 2012 Du kan betale regninger via bank i butikk! Det er blitt ganske vanlig! Det er sant, Post i butikk har vel en slik løsning, men det koster vel 40 kr per regning eller noe sånt? Ring banken din først. Har du en liten lokalbank slik som meg, så blir de nok bare glade for å få en telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 19. desember 2012 #18 Del Skrevet 19. desember 2012 Gå i banken i lunsjen i morgen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barista Skrevet 19. desember 2012 #19 Del Skrevet 19. desember 2012 Møt opp fysisk i filial og betal dem der. Hvilken bank har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 19. desember 2012 #20 Del Skrevet 19. desember 2012 Vet ikke hvilken bank du har eller hvor du bor da, men jeg mista min bankbrikke (DnB) og fikk en rett i hånda i banken i Oslo. Men tror dette bare gleder for den som er i sentrum, prøvde det samme i lillestrøm en gang og det gikk ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå