Gå til innhold

Knapphullsblomst som matcher en callabrudebukett

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gode forslag på knapphullsblomst som matcher en callabrudebukett.

Det blir mest sannsynlig en tre - fire calla som armbukett på meg og da lurer jeg fælt på hva mannen i mitt liv skal ha?

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men så sier de på blomsterbutikken at man ikke kan bruke calla i knapphullsblomst???

Og spør meg ikke hvorfor...........

Hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle til å skrive en minicalla.

Har aldri vurdert at det ikke kan brukes som knapphullsblomst...

Det er det jeg har sett for meg for meg og kjæresten min ihvertfall :veldigsur:

Og jeg er helt sikker på at jeg har sett bilde av det i et bryllupsblad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Ikke bruke det som knapphullsblomst??? Eeehhh... Da Må du jo evt vurdere kremhvit rose eller no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lompa

HVA dere vil ha som knapphullsblomst er da helt opp til dere, og ikke folka i blomsterbutikken?

Fælt som folk bryr seg når de bare er satt til å gjøre en jobb....

Det er sikkert noen her som har hatt en brudgom eller sett en med calla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men så sier de på blomsterbutikken at man ikke kan bruke calla i knapphullsblomst???

Hva gjør jeg da?

:o Jeg var i bryllup i sommer. Der hadde brudgommen, forlover og brudens far en minicalla som knapphullsblomst.

Var veldig fint, og blomsten holdt seg godt heeeeele kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør jeg da?

Hæ? :o

Min blomsterbutikk anbefalte en minicala nettopp fordi jeg skal ha cala i buketten min. Og hun som skal binde buketten, er superflink! Syns du skal gjøre som du føler for selv jeg, tror nok det vil bli finest om det "matcher" med blomstene til deg og brudgommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha masse carlaer i min bukett og jeg ble rådet til å ikke ta det i knapphullsblomstene for de holder seg så dårlig. Nå skal jeg ha en rose i gutta sine ettersom jeg har roser i min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den på bildet var bare helt nydelig, jeg fikk veldg lyst på den nå altså. Får spørre en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha masse carlaer i min bukett og jeg ble rådet til å ikke ta det i knapphullsblomstene for de holder seg så dårlig.

Som sagt har jeg sett calla som knapphullsblomst og de holdt seg FINT!

Min kjære var forlover. Da han skulle sette på seg blomsten knakk den i stilkfestet :roll:

Da måtte jo jeg trå støttende til og fikset det med en knappenål gjennom selve blomsten. Selv DA holdt den seg fint hele kvelden. Skjønner ikke hva som er problemet, jeg.

Vil du ha calla som knappehusllsblomst synes jeg du skal bestille det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calla er en av de blomstene som holder seg best....men må vere mini calla for mellom st. er for stor til knapphullsblomst.

Enkelte årstider er det vanskelig å få tak i callaer, så da kan alternativet vere en rose eller nellik som kommer mer og mer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha masse carlaer i min bukett og jeg ble rådet til å ikke ta det i knapphullsblomstene for de holder seg så dårlig.

For å understreke nok en gang at blomsterhandlerne har ulike meninger om sånt - "min" blomsterhandler sa akkurat det samme, men hun snakket om roser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, da blir det minicalla på min kjære :-) Synes den linken var nydelig jeg.

Så da var det bare å få tak i det brudebildet som hang på StudioG på Heimdal med den perfekte callabrudebukett :-)

JEG VIL HA AKKURAT DEN :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...