Gå til innhold

Jenter med "guttekropp"

Fremhevede innlegg

Gjest Thai clinch
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente med noe som kanskje kan kalles "guttekropp". Jeg har små pupper (liten-medium a cup), liten rumpe og ganske "rett i kroppen" (altså ikke store hofter+sma midje osv). Jeg er 176 og veier rundt 62 så, er sånn medium. Ikke tynn, men ikke tykk heller.

Syns jeg ser i alle tråder at gutter er enten pupper eller rumpe, men hva med når man ikke har noen av delene?

Det jeg anser som den fineste delen av kroppen min er kanskje bena mine.

Ellers har jeg et ok ansikt.

Er ikke det at jeg ikke tror at jeg kunne fått meg kjæreste osv har hatt mange gutter som har vært interresert i meg, men tror mest det har vært pga personligheten min :D Ikke at det er noe ille, men vil gjerne at en eventuell kjæreste skal se på meg som attraktiv på andre måter også :)

Kunne sikkert lagt ut et bilde, men det blir kanskje litt rart :P Hahah

Noen andre jentyer som er sånn, eller noen gutter som har formening om saken?

Anonym poster: ca54970fa6f6909a6b251364cb7c730e

Det er ikke alle som liker velformede Kim Kardashian rumpe. Stramme små er ogå utrolig fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pupper vokser for det første til man blir ca 25. Dernest er det ikke slik at når menn sier at de liker pupper - så mener de store pupper. Vi liker stort sett alle pupper som liker å bli kost og lekt med ;)

Skrevet

TS her:

Jeg er 19 år forresten :)

Anonym poster: de3822841ba6b62bd35028d024e3f631

Jeg fikk ikke pupper før jeg ble tjue. Det er håp ennå. :)

Øl hjelper gjerne litt også! ;)

Skrevet

Menn liker feminine trekk, og det har du sikkert masse av om du bare tenker deg litt om. Dette med pupper er veldig misforstått, menn liker all slags pupper. Om jeg absolutt måtte velge, så er en liten håndfull helt supert(B-cup?). Overgangen mellom rumpe og hofter er viktig, vi liker at den er der. Menn kan sette pris på flere andre ting enn rumper og pupper; jeg liker en fin hals, fine legger, fine hender, hehe ;) Vel, det er uansett vanskelig å snakke på vegne av alle menn, men det må være lov å forsøke :P

• Liker 1
Skrevet
Syns jeg ser i alle tråder at gutter er enten pupper eller rumpe, men hva med når man ikke har noen av delene?

Det er smak og behag. Jeg vet om mange gutter som liker den typen du beskriver, men det er litt vanskelig å uttale seg uten bilde.

Prøv å laste opp å http://imgur.com/ f.eks.

Skrevet

Går vel ikke å laste opp noe som helst som anonymbruker?

Skrevet

Går vel ikke å laste opp noe som helst som anonymbruker?

Du kan laste det opp på f.eks. imgur.com og bare linke til bildet i innlegget.

Skrevet

Kjenner en jente som er litt høy, og flat som bare det. Smal gutterumpe også.

Har draget på skikkelige voksne menn. Nå er hun sammen med den rikingen, som avguder henne,

og gir henne alt hun vil ha. Aldri sett henne så lykkelig.

Anonym poster: f990a1615f5597f57b5e3039c096e309

Skrevet

Jeg er akkurat som deg, TS. Jeg er 18 og bruker AA... I tillegg til at jeg liker å trene styrke og har muskler i blant annet armer. Jeg synes det er veldig sjenerende :(

Anonym poster: fefcc4c73cf6e80f8afbbe3c6e35a3dc

Skrevet

Herregud, folkens.

Folk får kreft og sitter i rullestol.

Hvem bryr seg om du synes ræva og puppene dine er for små?

Finnes nok av damer som synes de bare har store hengepupper og en svær rumpe full av celluitter.

Alt man skal klage over.............

Anonym poster: a3e20d4108cf3e8e5f993420f3609ac6

• Liker 1
Skrevet

Jeg er akkurat som deg, TS. Jeg er 18 og bruker AA... I tillegg til at jeg liker å trene styrke og har muskler i blant annet armer. Jeg synes det er veldig sjenerende :(

Anonym poster: fefcc4c73cf6e80f8afbbe3c6e35a3dc

Ehm.. Hvis du synes noe så overfladisk er sjenerende, da anbefaler jeg deg å ta deg en tur i garderoben i svømmehallen og se på Herrens utvalg av damer i alle slags flatterende og mindre flatterende utvalg.

Du kan også ta deg en tur i storgaten og se alle trynene som kommer nedover.

Tror du har sett litt for mye på Hollywood-kanaler på TV. Det er ikke meningen at alle skal spankulere rundt som prototypen på barbie.

Ungdommen nå til dags.

• Liker 4
Skrevet

Jeg blir skremt av folk med så små problemer som de tror er store.

Hvordan hadde dere reagert dersom dere ble voldtatt? Eller fikk utrolig dårlig økonomi? Eller mistet noen kjære i sykdom? Eller fikk en alvorlig kronisk sykdom selv?

Hadde dere taklet det? For det er slike ting som er livets realiteter.

Ikke 5 cm ettervekst av hårfarge, at man må bruke push-up bh, eller har lagt på seg til en 38 i stedet for en 36..

Jeg blir faktisk flau!

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir skremt av folk med så små problemer som de tror er store.

Hvordan hadde dere reagert dersom dere ble voldtatt? Eller fikk utrolig dårlig økonomi? Eller mistet noen kjære i sykdom? Eller fikk en alvorlig kronisk sykdom selv?

Hadde dere taklet det? For det er slike ting som er livets realiteter.

Ikke 5 cm ettervekst av hårfarge, at man må bruke push-up bh, eller har lagt på seg til en 38 i stedet for en 36..

Jeg blir faktisk flau!

Flott det. Usaklig hersketeknikk og bagatellisering fra en som er eldre er jo akkurat det som hjelper.

Synd du ikke eier evne til refleksjon. Må være fint å leve i en bekymringsfri boble samt benekte andres problemer.

Newsflash - ønsker du å hjelpe så hold tankene dine for deg selv

• Liker 6
Skrevet

Flott det. Usaklig hersketeknikk og bagatellisering fra en som er eldre er jo akkurat det som hjelper.

Synd du ikke eier evne til refleksjon. Må være fint å leve i en bekymringsfri boble samt benekte andres problemer.

Newsflash - ønsker du å hjelpe så hold tankene dine for deg selv

Noen ganger kan det faktisk være til hjelp å se på andre som har det en del verre enn seg selv - og med det oppleve at man kanskje ikke er så verst stilt selv.

Kall det gjerne tough love.

Blir for dumt å til slutt ikke tørre å gå ut fordi sine egne tær ikke er akkurat slik som barbie sine.

Nå må samfunnet våkne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært med jenter med såkalte "guttekropper" før jeg. Uten at det hadde noe å si for tenninga mi. Vær glad i deg selv slik du er skapt. Det er nok av gutter som vil ha deg som du er.

Gjest brutal mann
Skrevet

Du er garantert pulbar og vel så det. Klarer du å gå over Hardangervidda med sekk? I så fall har du ingen ting å bekymringre deg for her i verden.

• Liker 2
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente med noe som kanskje kan kalles "guttekropp". Jeg har små pupper (liten-medium a cup), liten rumpe og ganske "rett i kroppen" (altså ikke store hofter+sma midje osv). Jeg er 176 og veier rundt 62 så, er sånn medium. Ikke tynn, men ikke tykk heller.

Det jeg anser som den fineste delen av kroppen min er kanskje bena mine.

Ellers har jeg et ok ansikt.

Er ikke det at jeg ikke tror at jeg kunne fått meg kjæreste osv har hatt mange gutter som har vært interresert i meg, men tror mest det har vært pga personligheten min :D Ikke at det er noe ille, men vil gjerne at en eventuell kjæreste skal se på meg som attraktiv på andre måter også :)

Kunne sikkert lagt ut et bilde, men det blir kanskje litt rart :P Hahah

Noen andre jentyer som er sånn, eller noen gutter som har formening om saken?

Anonym poster: ca54970fa6f6909a6b251364cb7c730e

Er mange menn som foretrekker flate og smale kvinner, jeg kjenner noen. Får du oppmerksomhet fra gutter så er du nok deres type utseendemessing. Jeg personlig liker flere fasonger

Skrevet

Jeg er enig med den brukeren som mener folk må skjerpe seg. Lager verdensproblemer utifra utseende sitt. HVORFOR bryr du deg om hva menn liker?Lik deg selv først og fremst så finner du nok en mann som er god nok for deg.

Skrevet

TS her igjen.

Jeg synes faktisk at dere som klager i denne tråden bør skjerpe dere. Dette er et diskusjonsforum, er det ikke meningen at folk skal få komme med sine bekymringer og spørre om andres mening?

Jeg har aldri sagt det er noe verdensproblem som det blir nevnt her. Jeg sitter ikke inne under dyne og aldri går ut pga kroppsformen min, det var bare for å høre litt hva andre mener. Blir rett og slett for dumt.

Jeg syns det er bra å få frem at det ikke er bare jenter med former som sees på som attraktive. Om dette hadde vært en tråd om en lubben jente hadde nok ikke så mange klagd. Virker som at hos de med litt mer fett på de riktige plassene, også kalt former, er det greit å være usikker på kroppen sin(selv om det er dette som er "in" for tiden). Mens vi litt tynnere og formløse skal visst holde kjeft og være fornøyd med det vi har. Faktisk har jeg sett kjempe mange artikler om hvor fornøyd man skal være av formene sine og vise de frem, men aldri en artikkel om at man skal være stolt av sin formløse kropp...

Igjen: kroppsformen min er ikke noe som ødelegger livet mitt. Og aj, jeg har sett mange rare menneskeformer, men fordi det finnes mange som er værre betyr det vel ikke at jeg trenger å være 100 % fornøyd med min for det?

Takk for alle som har svart forresten :)

• Liker 4
Skrevet

TS her igjen.

Jeg synes faktisk at dere som klager i denne tråden bør skjerpe dere. Dette er et diskusjonsforum, er det ikke meningen at folk skal få komme med sine bekymringer og spørre om andres mening?

Jo, som du selv sier, du spør om andres mening - men tåler ikke at folk har en mening som er uenig med din. Umodent. Men så er du jo bare 19 år. Jeg står på mitt, og synes problemet ditt er overfladisk. Du må tåle å få noen svar som går i mot deg også.

Forstår selvsagt bekymringen din, du synes puppene dine er under gjennomsnittet.

Men sånn er det med det meste, folk er forskjellige både i hårfarge, kroppsform og skostørrelse. Og alle har noe de ikke er 100% fornøyd med.

Men når jeg tar en kikk på naboen min i rullestol og med kreft, så tror jeg han driter ganske langt i puppene sine... Og det synes jeg du kan tåle å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...