Gå til innhold

Jenter med "guttekropp"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente med noe som kanskje kan kalles "guttekropp". Jeg har små pupper (liten-medium a cup), liten rumpe og ganske "rett i kroppen" (altså ikke store hofter+sma midje osv). Jeg er 176 og veier rundt 62 så, er sånn medium. Ikke tynn, men ikke tykk heller.

Syns jeg ser i alle tråder at gutter er enten pupper eller rumpe, men hva med når man ikke har noen av delene?

Det jeg anser som den fineste delen av kroppen min er kanskje bena mine.

Ellers har jeg et ok ansikt.

Er ikke det at jeg ikke tror at jeg kunne fått meg kjæreste osv har hatt mange gutter som har vært interresert i meg, men tror mest det har vært pga personligheten min :D Ikke at det er noe ille, men vil gjerne at en eventuell kjæreste skal se på meg som attraktiv på andre måter også :)

Kunne sikkert lagt ut et bilde, men det blir kanskje litt rart :P Hahah

Noen andre jentyer som er sånn, eller noen gutter som har formening om saken?

Anonym poster: ca54970fa6f6909a6b251364cb7c730e

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_drømmer4livet
Skrevet

Du høres ung ut .... vi går nok etter mer enn det. Utstråling er en av de viktigste for meg, smilet i øyene. ;)

eller sexy råkap i blikket som får deg til å stoppe og puste litt, kan slå både pupper og rompe det.... ;)

Skrevet

TS her:

Jeg er 19 år forresten :)

Anonym poster: de3822841ba6b62bd35028d024e3f631

Gjest Gjest_drømmer4livet
Skrevet

da har du mange fine år framfor deg, uten å kaste vekk tiden på å tenke som du gjør;)

• Liker 1
Skrevet

Er ikke det at jeg ikke tror at jeg kunne fått meg kjæreste osv har hatt mange gutter som har vært interresert i meg, men tror mest det har vært pga personligheten min :D

Anonym poster: ca54970fa6f6909a6b251364cb7c730e

Hvis de har vært interessert i deg har det nok ikke vært utelukkende på grunn av personligheten. Så vidt det er meg bekjent er det svært få som viser den slags type interesse for mennesker de overhodet ikke finner attraktive. Utover det er det vanskelig å si noe om saken, smaken er som baken. :kalle:

• Liker 2
Skrevet

Mye du kan gjøre selv ved kosthold, trening og bekledning :)

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har et ekstremt sunt kosthold så tror det er slik det skal være :)Har også prøvd med trening for å få en fyldigere rumpe, men det fungerte bare ikke for meg. Hadde personlig trener og alt, men musklene la seg liksom ikke "rundt" rompa slik at den ble rund. Ble mer slike muskler som gutter har! Pluss at jeg har dårlige knær så de fleste rompeøvelser gjør at jeg får vondt i knærne etterhvert :(

Bekledning er også greit, men vil ikke fake meg selv. Vet at 95 % av alle jenter bruker push-up med innlegg osv, men vil ikke gi meg ut for å være noe jeg ikke er :)

Skrevet

Legg ut bilde? Er nysgjerrig på hva du legger i guttekropp. Jeg vet om et par jenter med såkalt guttekropp, eller dvs., de er veldig smale og rette i kroppen, lite former, men de ser feminine ut ellers og jeg synes ikke det er noe å skamme seg over! :)

Anonym poster: eb7e77f61e3a9484a1fa5c0ac222c476

• Liker 1
Skrevet

Bekledning er også greit, men vil ikke fake meg selv. Vet at 95 % av alle jenter bruker push-up med innlegg osv, men vil ikke gi meg ut for å være noe jeg ikke er :)

:klaske:

Anonym poster: 196b33c834e5771ccd0d63839713a0e0

Skrevet

Ts her.

Er liksom ikke så smal heller :/ Er liksom bare rett.. Skal legge ut bilder nå

Skrevet

Ts igjen:

Får ikke til å legge ut bilde.. :(

Skrevet

jenter med guttekropp og små pupper er bare vakkert.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synest nå at du hørest ut som en grei jente. Det som er på innsiden teller mer enn det som er på utsiden (men man må jo også like utsiden :)).

Det finnes så mange forskjellig folk som har helt forskjellig smak, så det er definitivt mange i verden som liker den formen. Personlig så synest jeg at det kan se like bra ut som en med former (men det må jo passe til den personen)

Skrevet

Tro det eller ei... men inntil en viss grad den ene eller andre veien sånn kroppsmessig så betyr det som er i hue mye mer enn den eller den fasongen :)

• Liker 1
Skrevet

For min del har det ikkje noko å seie korleis du ser ut. Utsjånaden din påverkar ikkje din vilje til å vera saman med meg uansett.

Skrevet

Kjæresten min foretrekker jenter med guttekropp. Lett å skjønne da jeg traff et par av eksene hans.

Anonym poster: be1d66be76d745810adab81e63bc9586

Skrevet

De guttene som er interessert synes garantert kroppen din er attraktiv :) og menn har noen forskjellige preferanser eller "ting" de synes er ekstra sexy, som ikke trenger være typisk pupper/hofter/timeglassfasong. Han er er sammen med nå sier han (generelt) synes det er hendene, ryggen og beina han tenker mest på som sexy. Jeg har små pupper, men alle jeg har vært med har virket som de har likt og tent på dem, og ellers har jeg fått komplimenter fra menn for så forskjellige kroppsdeler som nakke, området over hoftene (bakfra :ler: ), beina... og det virker som ulike menn legger merke til ulike ting (og selv om jeg virker utrolig sexy ut fra disse komplimentene jeg beskriver er ikke kroppen min over snittet fin), sjelden samme mann har gitt like overstrømmende komplimenter for ALT. Selv om helheten er det viktigste ;)

Anonym poster: 8f73dd08d890f524241130b54f86bc15

Skrevet

Heller jente med guttekropp enn gutt med jentekropp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...