Ana Skrevet 10. mars 2004 #1 Del Skrevet 10. mars 2004 Lurer på om det er noen her som har studert ex.phil/ex.fac på Bali, Mexico eller Cuba gjennom ANCEP??? Har begynt å vurdere å søke på kurs i Mexico til høsten, men kunne tenke meg å høre andres erfaringer med disse oppleggene først. Er i utgangspunktet lite motivert til å ta ex.phil og ex.fac, har allerede studert et år (snart) på universitetet, og må derfor gjennom ex.phil før jeg kan ta noen flere eksamener. Har begynt på ex.phil før, men sluttet etter et par måneder fordi jeg ble syk. Har allerede vurdert å ta meg fri til høsten for å reise i et par måneder i stedet for å studere, og så hørte jeg om disse programmene og tenkte at kanskje jeg kan slå to fluer i en smekk...I Mexico har man i tillegg muligheten til å studere spansk, noe som passer meg bra i og med at jeg studerer engelsk nå (så kan jeg finne ut om språkstudier er riktig retning for meg å ta). Det koster jo ganske mye, så jeg lurer på om det er verdt det??? Får man bra utbytte av noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2004 #2 Del Skrevet 14. mars 2004 Ingen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2004 #3 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg vet om noen som reiste ganske nylig, og så langt tror jeg personen har det bra, opplever mye (en ny kultur, et fremmed land, bra for reiselystne med andre ord). Hva slags faglig utbytte man har gjenstår jo å se. Hvor mye undervisning det er vet jeg ikke, og om det er godt nok til at man klarer å bestå :-) Hvis du syns det frister, så hvorfor ikke? Er du innstilt på å få gjort unna ex.phil klarer du jo det uansett hvordan, bare du er motivert nok, og ved å reise ut slik får du jo masse ekstra på kjøpet. Du vil jo være mange erfaringer rikere, i tillegg til å ha exphil i boks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2004 #4 Del Skrevet 18. mars 2004 Ser jo du sier du ikke er så motivert for exphil men hvis du vil studere mer og du vet det er dette du må ha for å komme videre med det du egentlig har lyst til å bruke tida di på, så kommer vel motivasjonen? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå