Gå til innhold

Hvor var du da jorden gikk under?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Siste nytt: Det er rapportert 500 grader i morgen. Husk t-skjorte :opplyser: Det er ikke sokker i sandaler vær, så dropp sokkene også.

Endret av Evilposelos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen, stakkars broren din da! Dommedag kommer og brått har han ei dekning på sin telefon. For en skandale ;)

Om det blir dommedag i tillegg til null dekning, blir han nok ekstra sur, ja!

Siste nytt: Det er rapportert 999.9 grader i morgen.

På storm.no?

På yr.no melder de:

torsdag og fredag:

Aust og søraust frisk bris 10 m/s utsatte stader og på kysten, aukning til liten kuling 12 på kysten i sør. I dag lettskya, vesentleg i sør, fredag delvis skya og svovelregn. Varmt. Jordskjelv i indre strok. Frå fredag ettermiddag aukande meteorregn.

laurdag:

Mykje aske og svært vanskelege kjøreforhold. Ingen atmosfære og vindstille. Meteorittnedslag av og til. Aukande gammastråling. Forøvrig stort sett pent vær.

Husk t-skjorte :opplyser: Det er ikke sokker i sandaler vær, så dropp sokkene også.

Ikke engang hvite sokker? :hakeslepp:

Under dyna med mitt bankende lem i en svulmende vagina!

Way to go!

• Liker 1
Skrevet

Om det blir dommedag i tillegg til null dekning, blir han nok ekstra sur, ja!

På storm.no?

På yr.no melder de:

torsdag og fredag:

Aust og søraust frisk bris 10 m/s utsatte stader og på kysten, aukning til liten kuling 12 på kysten i sør. I dag lettskya, vesentleg i sør, fredag delvis skya og svovelregn. Varmt. Jordskjelv i indre strok. Frå fredag ettermiddag aukande meteorregn.

laurdag:

Mykje aske og svært vanskelege kjøreforhold. Ingen atmosfære og vindstille. Meteorittnedslag av og til. Aukande gammastråling. Forøvrig stort sett pent vær.

Ikke engang hvite sokker? :hakeslepp:

Way to go!

Jeg tok feil, bare 500 ;)

45113.jpg

• Liker 2
Skrevet

Jeg tok feil, bare 500 ;)

Ok! Det er da levelig om det bare holder seg tørt.

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Endelig fått internett tilbake i bunkern min! Så verden har ikke gått under? Shit..jaja, får krype opp igjen så rekker jeg å handle julegaver i dag!

Gjest Elissima
Skrevet

12.12.12 satt jeg på jobb og kjeda meg som vanlig.

21.12.12 var jeg også på jobb. Og kjeda meg.

22.12.12 er jeg fyllesyk som fy!

Gjest Delphina
Skrevet

12.12.12 satt jeg eksamen, og det føltes som en minidommedag.

21.12.12 satt jeg og sang "Imagine" av Herr Lennon med klassen..

Skrevet

Da kan jeg informere om at jeg spilte black ops 2 på xbox hele 21.12.12!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Under dyna med mitt bankende lem i en svulmende vagina!

Nesten det samme jeg gjorde.

Skrevet

Folkens, vi har jo alle sammen gått over til "the dark side" nå.. Så nå henger vi i helvete. Har dere ikke fått det med dere enda? :sjokkert:

Skrevet

Folkens, vi har jo alle sammen gått over til "the dark side" nå.. Så nå henger vi i helvete. Har dere ikke fått det med dere enda? :sjokkert:

Det forklarer hvorfor jeg spiller zombiespill, der jeg er på zombienes side.

Overgangen var helt umerkelig!

Skrevet

12.12.12 satt jeg og leste på finanseksamen.

21.12.12 var jeg på jobb i barnehagen. Lå på hviling og hørte på juleeventyr mens barna sov søtt. :)

Anonym poster: 939945592aa62d8bfc6c370af7d6b344

Skrevet

Det forklarer hvorfor jeg spiller zombiespill, der jeg er på zombienes side.

Overgangen var helt umerkelig!

Som sagt, vi er medlem av den mørke siden nå.

Her er det helt likt, bortsett fra at han derre Djelvelen kommer innom gang til gang. Merker ikke noe spesielt til det.

Skrevet

Jeg trøster meg med det mamma alltid sa: "Never underestimate the power of the dark side"

Skrevet

Er så vanskelig å følge med på alle de obskure datoene. Jeg syns man kan samle opp mesteparten i en årlig markering. Jeg stemmer for nyttårsaften, da er det jo likevel mye pangpang og fyllerør, og de fleste oppegående hunder er totalt overbevist om at verden går til hælvete.

Who's with me?

Vil ikke det kunne bidra til å ytterligere traumatisere bikkjene?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Hva vist vi alle døde 21 Desember men vi har glemt det.

• Liker 1
Skrevet

På min ekstrajobb, hvor jeg pleide søte gamle mennesker som var fra seg fordi de trodde dommens dag hadde kommet :)

Gjest gressløk
Skrevet

Det er sånn ting som får en til å tenke hvor lite noe vi gjør betyr i den store sammenhengen. At vi har laget oss en virkelighet, men ingen vet egentlig hva som befinner seg utenfor. Og hvis vår "verden" hadde forsvunnet, så hadde det egentlig kort og godt ikke hatt noe å si for universet, fordi alt menneskeheten har bygget opp kun er for oss selv, og hvis vi forsvinner er det helt unyttig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...