Gå til innhold

Hvor var du da jorden gikk under?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker ikke hva jeg gjorde 12.12.12. Ikke noe spesielt tydeligvis.

Den 21.12.12 skal jeg spise pinnekjøtt og bli dritings.

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det er egentlig ikke noen undergang man snakker om, har jeg forstått. Det bare snakk om en "ny tid" som begynner etterpå. Vi snakker om den actionfylte typen "ny tid" som er ca like skummel som å bytte ut kalenderen på veggen, med en det står 2013 på, og å vurdere om man skal kjøpe hermetikk man egentlig ikke har lyst på.

Gratulerer med tattis forresten! Har du postet den i reservedelstråden?

Ny tid, verdens undergang ... Potato potato ;)

Reservedelstråden?

Skrevet

Når kan jeg pustet lettet ut? Må jeg vente helt til vi går over til 22.12?

Du må vente til alle deler av verden har gått over til 22.12 :opplyser:

Tror jeg trallala.

Tenk om verden går under når f.eks. Australia skifter dato, da blir jeg sur altså, da kommer jeg til å sende en klage. Kanskje best å forberede seg på alle eventualiteter just in case. Uff hvorfor må de gjøre det så slitsomt :sur:

Anonym poster: c544d9d2c4815ea8919a369dd22527c8

• Liker 1
Skrevet

12.12. var vel en vanlig hverdag

21.12 skal jeg pynte juletre. Håper de venter til treet er ferdigpynta!

Skrevet

Ny tid, verdens undergang ... Potato potato ;)

Reservedelstråden?

Sorry! Mente kroppsdelstråden.

Jeg har allerede lagt ut bilde av den biologiske foten min.

Skrevet

12 12 12 satt jeg å spilte xbox. 21 12 12 så skal jeg sitte og spille xbox. YOLO

• Liker 2
Skrevet

Den 12.12.12 gjorde jeg alt for å sette i gang fødsel... Den 21.12.12 ligger jeg forhåpentligvis på sykehuset og føder :danse:

Skrevet

sist verden gikk under (21.05.2011) lå jeg i senga mi, helt avslappet. spilte tetris på pcen. denne gangen spiser jeg sikkert sjokolade.

Skrevet (endret)

På do :)

Endret av Forever :)
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Den 12.12.12? Og hvor skal du være når jorden går under igjen den 21.12.?

føles som den allerede har gått under akkurat nå...
Skrevet

Den 12.12.12? Og hvor skal du være når jorden går under igjen den 21.12.?

sist verden gikk under (21.05.2011) lå jeg i senga mi, helt avslappet. spilte tetris på pcen. denne gangen spiser jeg sikkert sjokolade.

Er så vanskelig å følge med på alle de obskure datoene. Jeg syns man kan samle opp mesteparten i en årlig markering. Jeg stemmer for nyttårsaften, da er det jo likevel mye pangpang og fyllerør, og de fleste oppegående hunder er totalt overbevist om at verden går til hælvete.

Who's with me?

• Liker 2
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Er så vanskelig å følge med på alle de obskure datoene. Jeg syns man kan samle opp mesteparten i en årlig markering. Jeg stemmer for nyttårsaften, da er det jo likevel mye pangpang og fyllerør, og de fleste oppegående hunder er totalt overbevist om at verden går til hælvete.

Who's with me?

Enig. Det verste med mange av disse datoene er jo at det er samme folka som finner på de nye, i det verden feilet med å gå under forrige gang de spådde det. Leste for ikke så lenge siden om en amerikaner som vel var på sin 3 eller 4 dommedag, nå. Altså, spår du feil en gang, så greit, men gang på gang? Da er det på tide å legge dommedagsprofetkarrieren på hylla og finne på noe annet :opplyser:

Skrevet

Den 12.12.12 kl 12.12 satt jeg og spiste øunsj. Den 21.12 har jeg siste eksamen.

Skrevet

12 12 12 satt jeg å spilte xbox. 21 12 12 så skal jeg sitte og spille xbox. YOLO

Du er helten min!

Skrevet

Who's with me?

Jeg er med på den. Går ofte i surr over datoene

Skrevet (endret)

Den 12.12.12 12:12:12mediterte jeg, på både natten og formiddag. :) den 21 har jeg lyst å holde fest hjemme hos meg høyt oppe på fjellet hvor apokalypse og flodbølger ikke kommer og blander seg, og kanskje innta noen sykkeldeler. ;)

Endret av Pixie
Skrevet

Hæ, har vi gått under en gang allerede? Det har jeg ikke fått med meg :sur: . Snakk om å gå glipp av ting. Vel, hvis klokkeslettet holder stikk så spiste jeg trolig lunch, ettersom lunchpausen vår er fra kl. 12.

Men 21.12 er jeg mer usikker på. Når går verden under, egentlig? Jeg kjenner jeg har litt problemer med å forholde meg til slike verdensunderganger når de ikke tidfester det. Når kan jeg pustet lettet ut? Må jeg vente helt til vi går over til 22.12?

Altså, siden vi snakker Mayakalenderen her så må vi vel vente til lørdag morgen tror jeg :opplyser: . Vi er vel 6-7 timer foran "dem" :klo: . Men for sikkerhets skyld må vi vel vente til det blir den 22.12 i "mayaland". Hm, vet de holdt til i mellomamerika, men har ikke helt taket på tidssonene og om mayariket var i øst eller vest.

*man noterer seg at man må ta et dypdykk i leksikonet*

Skrevet

Den 12.12 skrev jeg som besatt på en hjemmeeksamen, og viss jorden plutselig går under den 21, så befinner jeg meg enten i sovende i sengen, henslengt foran tv eller pc eller på jobb. Jorden går sikkert(dvs garantert) under en vakker dag, men det skjer neppe på fredag.. ;)

Hva er det du sier? :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: For mye informasjon, hodet mitt eksploderer.

Skrevet

Who's with me?

Ja, de burde samles opp i ei dåse, slik at det ikke renner over... osv!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...