Gå til innhold

det er som håret på hodet...ja håret der nede

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hvilke fasonger kan man barbere underlivet i? en kan la vær å barbere, en kan barbere alt, en kan lage en liten loddrett strek rett ned... mer?? har prøvd alt dette..hehe det er som håret på hodet enn blir lei av det samme hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, hva med hjerteform? stjerneform? spørsmålstegn? Kansje litt farge hadde frisket opp litt? :ler:

Her er det vel bare fantasien som setter grenser!

Ellers så finnes det jo en egen yrkesgruppe som driver med intim frisering vet du, tror de ganske enkelt kaller seg intimfrisører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lurer mer på HVORDAN dere klarer å lage alle disse "frisyrene" 0g tegnene og sånt jeg... Med Høvel?? Et hjerte eller en stjerne? Syns det er vanskelig nok å shave til jeg er helt glatt og fornøyd jeg da...

Og hvor ofte? syns en gang i uka blir i minste laget men to ganger er nesten for mye, blir jo ikke bra da heller! *SUKK*

SÅ mye styr med denne shavinga da.... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Tegne opp med en gammel kajal - og så prøve med høvel? :wink: Går greit om man bare passer på å være forsiktig så det ikke kommer med et hår eller to for masse - da kan man ødelegge fassongen på frisyren :-? . Lurt å kikke i et speil at det ser beint ut forfra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis overskriften på dette innlegget stemmer; "det er som håret på hodet...ja håret der nede"

...Ja, da har jeg medlidenhet med Diana Ross og Eli Hagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis overskriften på dette innlegget stemmer; "det er som håret på hodet...ja håret der nede"

Men det må jo være vanvittig praktisk for Kåre Willoch.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho::hoho::hoho::hoho:

*pokkern nå har jeg det bildet i hodet :ler: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må fortsatt le ved tanken på Eli Hagen og Diana Ross.....

La oss håpe for ektefellenes skyld at de to nevnte damer har hørt om høvel....... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...