Gjest Chloè Skrevet 20. desember 2012 #41 Skrevet 20. desember 2012 Anbefaler ellers "hes just not that into you". Han har gitt deg en drøss signaler på at han ikke er interessert i deg - mens du analyserer og klamrer deg til noen få fnugg av "muligheter" på det motsatte. Hes just not that into you? Han finner henne på facebook,legger henne til å snakker med henne etter en ONS. Så jeg vil si at han er into you. Det at han ikke vil gi deg nr sitt skjønner jeg veldig godt. Han kjenner deg ikke, han vet ikke hvordan du er, for alt han vet kan du være en gal kjerring som kommer til å sende han 50 sms om dagen. Han er ute etter sex, men hva mer kan du forvente etter en ONS, han kjenner ikke deg som person å du kjenner ikke han. Ta det som det kommer på facebook, slapp av å nyt sommerfugglene i magen ( stress som faen )
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2012 #42 Skrevet 20. desember 2012 Hes just not that into you? Han finner henne på facebook,legger henne til å snakker med henne etter en ONS. Så jeg vil si at han er into you. Det at han ikke vil gi deg nr sitt skjønner jeg veldig godt. Han kjenner deg ikke, han vet ikke hvordan du er, for alt han vet kan du være en gal kjerring som kommer til å sende han 50 sms om dagen. Han er ute etter sex, men hva mer kan du forvente etter en ONS, han kjenner ikke deg som person å du kjenner ikke han. Ta det som det kommer på facebook, slapp av å nyt sommerfugglene i magen ( stress som faen ) Takk! Skal nyte sommerfuglene ja! Synes også det var rart om han legger meg til på facebook og snakker til meg osv, hvis han ikke er "into me". Har ikke forhåpninger om et forhold, men noe er det jo der! Fremdeles ikke hørt noe, så litt spent på hvordan det blir i helgen, men får bare ta det som det kommer! Om han er ute etter sex er det helt greit og forståelig, så får vi ta det derifra, om han ikke vil noe mer, kan det hvertfall bli noe bra runder i senga ut av dette Anonym poster: d614a37e082c935f6f747eab7147b020
Guybrush Skrevet 20. desember 2012 #43 Skrevet 20. desember 2012 (endret) Blondina90: er det ikke litt dumt å gi henne forhåpninger når du selv nettopp har gått i månedsvis og blitt brukt av en kar som også ikke var ute etter noe mer? Vil du at hun skal gå gjennom de månedene med smerte og usikkerhet som du selv opplevde? TS: det er ALDRI bra å ha casual sex med noen man har følelser for. Endret 20. desember 2012 av Guybrush
sol87 Skrevet 20. desember 2012 #44 Skrevet 20. desember 2012 Blondina90: er det ikke litt dumt å gi henne forhåpninger når du selv nettopp har gått i månedsvis og blitt brukt av en kar som også ikke var ute etter noe mer? Vil du at hun skal gå gjennom de månedene med smerte og usikkerhet som du selv opplevde? TS: det er ALDRI bra å ha casual sex med noen man har følelser for. Men hun har vel ikke følelser for ham? Ellers enig, sex med noen man har følelser for, der man ikke er spesielt sikker på at det blir noe, det er ikke lurt. Har brent meg på den. Jeg er i alle fall en sånn person som mye lettere blir knyttet til noen om jeg har hatt sex med dem. Da er det kjipt om fyren dumper meg helga etter...
Guybrush Skrevet 20. desember 2012 #45 Skrevet 20. desember 2012 Men hun har vel ikke følelser for ham? Ellers enig, sex med noen man har følelser for, der man ikke er spesielt sikker på at det blir noe, det er ikke lurt. Har brent meg på den. Jeg er i alle fall en sånn person som mye lettere blir knyttet til noen om jeg har hatt sex med dem. Da er det kjipt om fyren dumper meg helga etter... Hvis man leser innholdet i TS sine svar her i tråden snakker vi skikkelig crush (sommerfugler, sluke alt av positive tilbakemeldinger, etc). Følelser kan være så mangt, også tanker i hodet om en person som ikke nødvendigvis trenger å være sant.
Gjest Chloè Skrevet 20. desember 2012 #46 Skrevet 20. desember 2012 Blondina90: er det ikke litt dumt å gi henne forhåpninger når du selv nettopp har gått i månedsvis og blitt brukt av en kar som også ikke var ute etter noe mer? Vil du at hun skal gå gjennom de månedene med smerte og usikkerhet som du selv opplevde? TS: det er ALDRI bra å ha casual sex med noen man har følelser for. Det er grenser for hvor mye følelser det går ann å ha etter en ONS altså, du ser det? Så nå drar du den litt for langt ,min situasjon går ikke ann å sammenligne en gang å jeg syns det er dumt at du i det hele tatt drar det inn her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå