Gå til innhold

Deilig ONS - vil ha mer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Add han du...

Godtar han, så godtar han.

Om ikke, så var du forberedt på det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er så forsiktige og lavmælte i dette dustesamfunnet vårt her oppe i isødet.... just fucking do it!

• Liker 2
Skrevet

Han tok kontakt av seg selv på facebook dagen etter jeg skrev her. Jeg satte selvfølgelig pris på det, men da jeg spurte om vi skulle fortsette kontakten på telefon eller meldinger i en bisetning, overså han det bare, og svarte på det andre jeg skrev.

Det var en veldig hyggelig samtale forøvrig. Men jeg ble egentlig litt forvirret når han ikke ville ha kontakt på mobil. Å skrive meldinger på facebook blir jo nesten det samme uansett, siden man (hvertfall jeg) ofte gjør det ved hjelp av mobilen uansett. Han sto selv oppført som på mobil mens vi skrev til hverandre.

Jeg blir så forvirret av mannfolk!

Anonym poster: d614a37e082c935f6f747eab7147b020

Skrevet

Han tok kontakt av seg selv på facebook dagen etter jeg skrev her. Jeg satte selvfølgelig pris på det, men da jeg spurte om vi skulle fortsette kontakten på telefon eller meldinger i en bisetning, overså han det bare, og svarte på det andre jeg skrev.

Det var en veldig hyggelig samtale forøvrig. Men jeg ble egentlig litt forvirret når han ikke ville ha kontakt på mobil. Å skrive meldinger på facebook blir jo nesten det samme uansett, siden man (hvertfall jeg) ofte gjør det ved hjelp av mobilen uansett. Han sto selv oppført som på mobil mens vi skrev til hverandre.

Jeg blir så forvirret av mannfolk!

Anonymposter: d614a37e082c935f6f747eab7147b020

Spurte du han om han hadde samboer?

Skrevet

Spurte du han om han hadde samboer?

Han har ikke det i følge facebook, og de som i utgangspunktet sa at de trodde det, har sagt at de ikke tror det likevel. Selv sier han også at det ikke er noen annen dame inne i bildet :)

• Liker 2
Skrevet

Han har ikke det i følge facebook, og de som i utgangspunktet sa at de trodde det, har sagt at de ikke tror det likevel. Selv sier han også at det ikke er noen annen dame inne i bildet :)

Det var bra!

Ellers har jeg ikke så mye å si enn at du må holde hodet litt kaldt. La kontakten komme naturlig, ikke lag avtaler om å sende meldinger med hverandre. Ta det rolig.

• Liker 1
Skrevet

Det var bra!

Ellers har jeg ikke så mye å si enn at du må holde hodet litt kaldt. La kontakten komme naturlig, ikke lag avtaler om å sende meldinger med hverandre. Ta det rolig.

Takk for tipset! :) Jeg spurte vel mest som et hint til at det kunne være kjekt å ha nummeret hans, siden vi holdt på å avtale å møtes til helgen. Synes det er upraktisk å avtale sånt over facebook meldinger. Nå er det altså et par dager siden vi snakket sammen, og jeg vil ikke ta kontakt. Jeg spurte om å møtes, så selv om han både la meg til og startet samtalen, føler jeg at ballen nå er på hans banehalvdel.. så var det bare all denne ventingen! Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg synes han virker interessert, eller hva..? Kjenner at jeg automatisk trekker meg tilbake, men vet at jeg fort kan finne på å trekke meg for langt ut også, synes den balansegangen er vanskelig!

Skrevet

Sånne ventesituasjoner er så innmari frustrerende!

Hold hodet litt kaldt, og om du ikke hører noe fra han, så melder du han på fredag. ;)

Lykke til. :D

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så du tiltrekkes altså av utro folk som går ut i helgene for å finne seg noe for kvelden før han drar hjem til samboeren? For en forferdelig dårlig smak du har.

Hvis du i dine fantasier innbiller deg at han trenger bare deg så blir han fixet og skikkelig - reality check! Han er en utro drittsekk som driver og holder på slik at samboeren attpåtil risiikerer sykdommer. Hadde jeg vært deg ville jeg glemt fyren så kjajpt som mulig samt fått meg testet for både det ene og det andre. For selv om dere brukte kondomer er det enkelte ting det ikke beskytter mot.

Tro meg når jeg sier at dette er ikke første lørdagen han har vært ute og klart å bli med ei jente hjem.

Anmerkning: ser nå at du har lagt til annen informasjon på side 2. Bare vit en ting - en person som driver og er utro vil aldri innrømme dette hvis han har funnet ei jente som er villig til å ligge med ham. Han ville isåfall skjønne at det var svært skadelig for hans muligheter for repetisjon om han skulle prøve en booty-call.

Hva som står på facebook er revnende likegyldig. Mine fleste venner finner hele denne facebook forholdsgreia utrolig barnslig så de har deaktivert den.

Endret av Guybrush
  • Liker 2
Skrevet

Anbefaler ellers "hes just not that into you". Han har gitt deg en drøss signaler på at han ikke er interessert i deg - mens du analyserer og klamrer deg til noen få fnugg av "muligheter" på det motsatte.

• Liker 1
Skrevet

Sånne ventesituasjoner er så innmari frustrerende!

Hold hodet litt kaldt, og om du ikke hører noe fra han, så melder du han på fredag. ;)

Lykke til. :D

Tusen takk, skal prøve på det! :fnise: Om jeg tør å evt melde han på fredag gjenstår å se! Får håpe han tar kontakt av seg selv :)

Anbefaler ellers "hes just not that into you". Han har gitt deg en drøss signaler på at han ikke er interessert i deg - mens du analyserer og klamrer deg til noen få fnugg av "muligheter" på det motsatte.

Nå synes jeg du var slem Guybrush! Hvorfor skal det ikke være lov til å nyte kriblingen i magen? Og hvorfor bruker du så mye energi på å skrive så mye stygt om en mann, når det ikke en gang er sannheten? De første kildene mine som sa de trodde han hadde dame var som nevnt ikke spesielt nære bekjentskaper av han, og dette var noe de kanskje trodde, noe de igjen har trukket tilbake nå. I tillegg til informasjonen på facebook, og det han sier selv, peker alle indisier sterkt mot at det aldri var noen dame eller samboer inne i bildet, bare en gjeng sladrekjerringer som liker å lage drama!

Hva er alle disse signalene på at han ikke er interessert? Hvorfor gadd han å søke meg opp, legge meg til, og starte en samtale med meg, om han er uinteressert? Mannen kunne fint unngått meg, om han ikke hadde hatt lyst på videre kontakt. Jeg holdt meg helt unna.

Synes alltid du er frekk og slem i svarene dine her inne, er du bitter?

Skrevet (endret)

Tusen takk, skal prøve på det! :fnise: Om jeg tør å evt melde han på fredag gjenstår å se! Får håpe han tar kontakt av seg selv :)

Nå synes jeg du var slem Guybrush! Hvorfor skal det ikke være lov til å nyte kriblingen i magen? Og hvorfor bruker du så mye energi på å skrive så mye stygt om en mann, når det ikke en gang er sannheten? De første kildene mine som sa de trodde han hadde dame var som nevnt ikke spesielt nære bekjentskaper av han, og dette var noe de kanskje trodde, noe de igjen har trukket tilbake nå. I tillegg til informasjonen på facebook, og det han sier selv, peker alle indisier sterkt mot at det aldri var noen dame eller samboer inne i bildet, bare en gjeng sladrekjerringer som liker å lage drama!

Hva er alle disse signalene på at han ikke er interessert? Hvorfor gadd han å søke meg opp, legge meg til, og starte en samtale med meg, om han er uinteressert? Mannen kunne fint unngått meg, om han ikke hadde hatt lyst på videre kontakt. Jeg holdt meg helt unna.

Synes alltid du er frekk og slem i svarene dine her inne, er du bitter?

Det er ikke stygt å påpeke realteter. Du kan velge selv - vil du ha folk som jatter med deg og forteller deg det du ønsker å innbile deg, eller den som faktisk tar tak i det som har blitt sagt og gjort - som tydelig viser at fyren er ikke interessert i deg.

Hva tror du følgende momenter betyr:

- han ville ikke spørre etter nummeret ditt eller gi deg sitt

- han gjorde det klart i ords form at dette kun var en ONS, altså han sa rett ut at han ikke vil ha sex med deg mer

Å være ærlig er ikke å være slem. Du føler det kun slik fordi du ønsker så ufattelig sterkt at denne fyren skal være noe annet enn det han er. Du har bygd deg en drøm - både om ham og om dere som par. Du er så forelsket i tanken om et forhold at du benekter alt det andre.

Det er en oppskrift på smerte og noe folk flest har vært utsatt for. Tror du at du er den første som har falt for en person som egentlig bare var ute etter nærhet og sengekos?

Din påstand om at jeg skal være så frekk og slem hele tiden får du selv stå inne for - jeg har sterke signaler på at den oppfattelsen ikke deles av mange andre. Jeg er ikke her for å verne egoet ditt - du spurte om noe og jeg har brukt en god del tid på å gi deg et ærlig seriøst svar basert på blant annet personlige erfaringer og empiri gjennom andre.

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke stygt å påpeke realteter. Du kan velge selv - vil du ha folk som jatter med deg og forteller deg det du ønsker å innbile deg, eller den som faktisk tar tak i det som har blitt sagt og gjort - som tydelig viser at fyren er ikke interessert i deg.

Hva tror du følgende momenter betyr:

- han ville ikke spørre etter nummeret ditt eller gi deg sitt

- han gjorde det klart i ords form at dette kun var en ONS, altså han sa rett ut at han ikke vil ha sex med deg mer

Å være ærlig er ikke å være slem. Du føler det kun slik fordi du ønsker så ufattelig sterkt at denne fyren skal være noe annet enn det han er. Du har bygd deg en drøm - både om ham og om dere som par. Du er så forelsket i tanken om et forhold at du benekter alt det andre.

Det er en oppskrift på smerte og noe folk flest har vært utsatt for. Tror du at du er den første som har falt for en person som egentlig bare var ute etter nærhet og sengekos?

Spørsmålet mitt er fremdeles hvorfor i huleste han kommer i ettertid og tar kontakt på nytt da? Et eller annet er han åpenbart ute etter. Jeg er ikke forelsket i tanken på noe forhold, det skrev jeg allerede i et av de første innleggene mine at jeg ikke er ute etter.

Synes du sier det på en unødvendig måte: han vil ikke ha deg. I mitt hode oversettes det til: Du er ei stygg, feit ku som ingen vil ha. Du kunne vel valgt noen andre ord? Eller bare skrevet at det beste for meg vil være å gå videre, uten å si sånne slemme ting direkte. Ord sårer!

Takk for at du knuste håpet mitt da. Siden han er så totalt uinteressert kan jeg vel likesågodt slette han.

Skrevet (endret)

Jeg var ute på fredag. Og det gikk som det gikk. Ble heftig roting hele kvelden, og noe av den beste sexen jeg har hatt, 2 ganger den natta, og en gang morgenen etter. Han var så søt og god. Kyssa meg masse, tilogmed på panna, og vi lå tett omslynget hele natten. Sto ikke opp før nærmere 1600 dagen etter.

..og nå tenker jeg på han ustanselig. Jeg vil ha mer! Vi utvekslet ikke nummer eller noen ting, og han var ganske klar på at det kun var et engangstilfelle. Har fått høre fra noen felles bekjente at han har samboer.

Jeg har funnet han på facebook, men er kanskje dumt å legge han til som venn?

Hadde det ikke vært for du har hørt at han har samboer, så hadde det ikke skadet å ta kontakt, enten så hadde han vært interessert, eller så hadde han ikke vært det. Men tipper han gnålte så mye om at det var et enganstilfelle fordi han har samboer, og da er det bare å holde seg laaaaaangt unna. Hvis han kan bedra samboeren sin, da kan han vel gjøre det samme mot deg. Og det er jo ikke en gang sikkert at han kommer til å forlate henne. Finn deg en singel fyr du. Det finnes mange gutter som er gode i senga, jeg lover!

Edit: Ser at nye opplysninger har kommet: Jeg synes du bør passe på følelsene dine. Noen mennesker elsker at andre liker dem, og makten det gir dem. De synes det er spennende og gøy å leke med andres følelser. Du bør være ganske sikker på at han ikke er en av dem før du investerer noe særlig med følelser i dette. Men, på den andre siden så kan det hende han fant ut at han ville ha noe mer, selv om han sa noe annet den kvelden. Det skjedde med kjæresten min. Vi hadde en veldig bra "ONS", og han gnålte om at dette bare var en ons osv og jeg tenkte at det var greit nok, men litt synd siden sexen var fantastisk. Han ga meg nummert sitt (siden jeg sa at jeg ikke husket mitt, haha!) og la meg til på facebook noen dager etter. Etter å ha lest bloggen min (av alle ting - som ikke var en rosablogg, nei) fant han ut at han ville bli bedre kjent og tok kontakt. Vi er kjærester den dag i dag, og så langt er det det beste forholdet jeg har vært i.

Endret av sol87
  • Liker 2
Skrevet

Synes du sier det på en unødvendig måte: han vil ikke ha deg. I mitt hode oversettes det til: Du er ei stygg, feit ku som ingen vil ha. Du kunne vel valgt noen andre ord? Eller bare skrevet at det beste for meg vil være å gå videre, uten å si sånne slemme ting direkte. Ord sårer!

Takk for at du knuste håpet mitt da. Siden han er så totalt uinteressert kan jeg vel likesågodt slette han.

Det var da veldig urimelig. Guybrush kan da ikke stille til ansvar over hvordan du tolker det? Han er en ærlig mann, som sier det han tenker slik jeg har oppfattet han.

Skrevet

Spørsmålet mitt er fremdeles hvorfor i huleste han kommer i ettertid og tar kontakt på nytt da? Et eller annet er han åpenbart ute etter. Jeg er ikke forelsket i tanken på noe forhold, det skrev jeg allerede i et av de første innleggene mine at jeg ikke er ute etter.

At du ikke er den rette for akkurat ham betyr ikke at du er verdiløs, ikke pen, ikke har verdier og ikke er et flott menneske. Vi må alle lære oss etterhvert at det dessverre ikke er slik at om man innehar alle disse verdiene - så vil enhver person vi faller for automatisk ønske å ha et forhold med oss. Noen vil rett og slett ikke ha et forhold uansett hvor bra du måtte være. De vil leke rundt, eksperimentere, være fri og frank.

Jeg tror du må lære at man kan ikke bli likt av alle og enhver. Du blir å ødelegge deg selv om du higer etter dette og tar deg nær av avvisninger. Hvis han ikke ville noe mer så passer dere ikke sammen, enkelt og greit.

Tror du ikke jeg også har blitt på tuppa etter ei jente i mitt liv? Hvor jeg blindt klamret meg til ethvert håp om noe mer. De fleste har som sagt vært der - det gjør ikke at man settes på en skala og blir veid for lett eller ikke.

Personlig brukte jeg de orda fordi de er nøytrale og objektive. Jeg sa ingenting om årsaken fordi den vet vi ikke - og jeg benyttet meg av de ordene han selv hadde sagt og som du gjenga her i tråden. Rådet mitt kommer av at jeg ikke ønsker at du skal måtte pines slik som så mange andre har blitt før deg. Å gråte over noen som ikke fortjener ens tanker fører ikke til mye bra.

• Liker 1
Skrevet

Det var da veldig urimelig. Guybrush kan da ikke stille til ansvar over hvordan du tolker det? Han er en ærlig mann, som sier det han tenker slik jeg har oppfattet han.

Beklager. Det er nok fortiden som innhenter meg. Har blitt heftig såret og knust på starten av høsten (er også derfor jeg ikke er klar for, eller kunne tenke meg, et forhold). Jeg kjente bare det som jeg leste som et knyttneveslag. Synes virkelig denne fyren var så hyggelig, og vi hadde så god tone, også den dagen vi snakket sammen på fjaseboka. Jeg hadde vel egentlig bare lyst til å møte han igjen, i utgangspunktet for sexen, og fordi han er en likandes kar. Likevel, å få høre at det ikke er noen vits, og at jeg nok en gang er blitt avvist (selv om jeg nå trodde han hadde snudd) gjør vondt.

Jeg føler meg så mislykket. Selv når jeg er flink og tar avstand, blir kontaktet og tror at jeg for en gangs skyld har gjort noe riktig, blir det feil. Jeg får visst ikke til dette her med mannfolk.

Beklager igjen, det var ikke meningen å støte noen.

Skrevet

Jeg fikk ikke til å sitere, men tusen takk for det siste innlegget der, Guybrush, det varmet veldig :)

Det er ikke det at man alltid må bli likt, det er vel heller det at det er grense for hvor mye man tåler. Men sånn helt ærlig, mener du altså at jeg ikke burde møte han til helgen? Og at sjansen er størst for å bli såret, og at det derfor ikke er verdt det! Setter veldig pris på ditt synspunkt på dette! :)

Skrevet

Jeg fikk ikke til å sitere, men tusen takk for det siste innlegget der, Guybrush, det varmet veldig :)

Det er ikke det at man alltid må bli likt, det er vel heller det at det er grense for hvor mye man tåler. Men sånn helt ærlig, mener du altså at jeg ikke burde møte han til helgen? Og at sjansen er størst for å bli såret, og at det derfor ikke er verdt det! Setter veldig pris på ditt synspunkt på dette! :)

Jeg vil påstå det ja. Om dere evt skulle møttes ville jeg gjort det på dagtid på en hverdag hvor dere gjorde en aktivitet som sikret at dere ikke kunne ende opp i senga etterpå. Hvis han på eget initiativ skulle vise interesse for å henge rundt med deg og bli kjent med DEG - og ikke bare investere tid for å få god sex etterpå kan det være at han også blir kjent med personligheten din. Det kan iallefall være et utgangspunkt.

Å møtes på kvelden eller i helgene derimot - dårlig ide. Han vet at du er på tuppa etter ham, han føler han har satt spillereglene veldig klart. Han vil derfor ikke ha dårlig samvittighet for å spille på følelsene dine hvis han da finner ut at han har lyst på en runde to.

• Liker 3
Gjest annemor30
Skrevet

Det er virkelig et dårlig utgangspunkt og møtes kun i helger->kun sex(fra hans side ihvertfall). Ta det med ro litt og la han få kontakte deg hvis han ønsker det og se hva han evt foreslår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...