Gå til innhold

Deres planer for 2013?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Send meg en PM med tid og sted så skal jeg hjelpe deg med å plukke ut noen smashing sko :) Etterpå kan du få bli med å stå på skøyter i spikersuppa!

PM sendt.

Bare ikke se på det som en date da! Og det bildet ditt, ligner det eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planen for 2013 er å ha det bra. Hva nå enn det innebærer. Vil bare leve livet i lykkerus

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal i bryllup til sommeren og til da vil jeg ha en kjæreste.. Jeg har vært singel lenge nok nå.. Greit å dra i bryllupet og kunne si at jeg har kjæreste :)

Anonym poster: 7c45dc00d9c927152e81c78f27ad1093

Skrevet

Jeg har tenkt å være litt mer sosial. Trives litt for godt i eget selskap. Ellers er jeg ganske godt fornøyd med tilværelsen. En liten flørt hadde forresten også gjort seg:)

Skrevet

Jeg begynner i ny jobb om to dager, noe jeg gleder meg utrolig mye til :-) Er drømmejobben jeg endelig har landet :-D

Sånn sivilstatusmessig så er det ikke så godt å si hva det neste året bringer, da jeg og eksen, som nettopp gjorde det slutt med hverandre, ikke helt greier å gi slipp på hverandre ser det ut som... så får bare ta det som det kommer... Om vi finner ut at det faktisk er slutt, så er jeg veldig åpen for å starte å date, tror jeg vil prøve meg på en av nettdatingstedene.

Har også et par nyttårsfortsetter: Trene mer og spise sunnere :-p Og joda, jeg har lagt strategien for hvordan jeg skal få det til etter den første uken i januar har gått også ;-)

Et annet nyttårsfortsett er å prøve å få med seg enda mer av det som er gøy! Man er bare "ung" en gang og sove kan man gjøre når man blir gammel ;-) (eller noe i den duren).

Kommer absolutt til å være på singelforumet her også neste år for å følge med :-)

GODT NYTT ÅR alle sammen, håper det blir et godt et for dere alle uansett hva dere velger å fylle det med!

Skrevet

Jeg starter også i ny jobb om 2 dager. Ble et raskt jobbytte.

@skapt-for-kos: virkelig, nyttårsforsett? Nei, skal man få til en varig endring holder det ikke med nyttårsforsett. Selv startet jeg med trening og omlegging av kosthold for et par mnd siden, og jeg har holdt det gående. Gleder meg faktisk litt til jeg skal på trening førstkommende onsdager, så jeg kan le litt av alle disse som kommer i sine fine treningstøy, motiverte av sitt nyttårsforsett. Så går det 2 mnd, og borte blir de. Eneste nyttårsforsett jeg har er å ikke ha nyttårsforsetter. Det funker hvert år.

Jo, forresten, jeg har et: jeg må bli flinkere til å spise taco og drikke øl i bare boxeren i 2013. Har gjort det litt for sjeldent, der må det skje en forbedring :fnise:

Skrevet

Jeg starter også i ny jobb om 2 dager. Ble et raskt jobbytte.

@skapt-for-kos: virkelig, nyttårsforsett? Nei, skal man få til en varig endring holder det ikke med nyttårsforsett. Selv startet jeg med trening og omlegging av kosthold for et par mnd siden, og jeg har holdt det gående. Gleder meg faktisk litt til jeg skal på trening førstkommende onsdager, så jeg kan le litt av alle disse som kommer i sine fine treningstøy, motiverte av sitt nyttårsforsett. Så går det 2 mnd, og borte blir de. Eneste nyttårsforsett jeg har er å ikke ha nyttårsforsetter. Det funker hvert år.

Jo, forresten, jeg har et: jeg må bli flinkere til å spise taco og drikke øl i bare boxeren i 2013. Har gjort det litt for sjeldent, der må det skje en forbedring :fnise:

Altså, bare for å presisere det, så trener jeg allerede, jeg ønsker bare å begynne å trene MERE :-) Så jeg blir ikke en av de med fint nytt treningstøy som stiller helt uvitende opp på treningssenteret. Er allerede medlem og er der regelmessig. Trener også utenom treningssenteret. Men som med alle andre, så har jeg perioder der jeg er flinkere å trene å trener 4-5 ganger pr. uke, mens jeg nå er inne i en "dårligere" treningsperiode der jeg er nede i 1-2 ganger pr. uke, og siden jeg synes det blir litt lite, er altså mitt nyttårsfortsett å trene mere :-)

Ønsker deg et godt nytt år og lykke til videre med prosjektet ditt! :-)

Skrevet

Altså, bare for å presisere det, så trener jeg allerede, jeg ønsker bare å begynne å trene MERE :-) Så jeg blir ikke en av de med fint nytt treningstøy som stiller helt uvitende opp på treningssenteret. Er allerede medlem og er der regelmessig. Trener også utenom treningssenteret. Men som med alle andre, så har jeg perioder der jeg er flinkere å trene å trener 4-5 ganger pr. uke, mens jeg nå er inne i en "dårligere" treningsperiode der jeg er nede i 1-2 ganger pr. uke, og siden jeg synes det blir litt lite, er altså mitt nyttårsfortsett å trene mere :-)

Ønsker deg et godt nytt år og lykke til videre med prosjektet ditt! :-)

Ikke noe galt i å bestemme seg for å øke treningsnivået, men man trenger ikke et nyttårsforsett til det.

Uansett, godt nyttår til deg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...