Gå til innhold

Deres planer for 2013?

Fremhevede innlegg

Gjest brutal mann
Skrevet

Hva forventer dere av året 2013 og av dere selv?

Flere dater? En kjæreste? Finne seg selv etter brudd? Osv.

Skal dere fortsatt være på Singelforumet etter 2013 har gått?

Absolutt ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal spise sunnt, trene og forhåpentligvis blir skaden helt bra.

Til høsten starter jeg forhåpentligvis på drømmestudiet.

Jeg har planer om å ta kontakt med ex`n før sommeren, møte han, for å se om jeg kan få litt bedre avsluttning. Grunnen til at jeg har ventet så lenge, er at jeg må være sterk nok til å kunne avise han, hvis han vil ha meg tilbake.

Ellers har jeg ingen planer om å date noe før sommeren, så får vi se hva som skjer da.

Skrevet

Hmm... hva skal jeg i 2013?

Først og fremst starte i ny jobb over nyttår. Så skal jeg fortsette med treningen jeg har startet med, slik at jeg kommer ned i vekt og får mer muskler, blir mer fit. Deretter skal jeg ta opp igjen fritidsaktiviteten som jeg har måtte holde litt på vent. Kommer nok til å titte innom forumet i 2013, tror jeg har langt igjen før jeg evt. får meg kjæreste. Men playe, det skal jeg pokker meg gjøre. Har litt selvtillitsboosting å ta igjen, for å si det slik.

Skrevet

2013 blir forhåpentlig ett bedre år enn dette.

-starter i ny jobb, håper og tror det blir veldig bra.

-kjøper ut huset vårt, er i svigers eie nå.

-ting roer seg, og vi får et bedre familieliv:)

Anonym poster: 622c0b714ab3b298df574b5e0de5ff4b

Gjest white tiger
Skrevet

Jeg skal fortsette å jobbe med meg selv. Håper på å kunne rive litt av den muren jeg har bygget opp rundt meg. Jeg forventer ikke noe av 2013, men håper jo på at det blir bedre enn det året som har vært. Jeg har egentlig ikke tid til en kjæreste, så med mindre "mr. right" banker på døra mi så anser jeg det som ganske usannsynlig at det blir kjæreste i 2013. Har derimot planer om å prøve å finne en jeg kun kan ha et seksuelt forhold med.

Skrevet

Flere dates, et par sommerflørter, og noen mer eller mindre kleine ONS blir det nok...

Men noe forhold er jeg ikke ute etter. Til det trives jeg alt for godt med singeltilværelsen. :)

Skrevet

bli gravid, gjøre det bra på skole, skifte studieretning, pusse opp gangen og barnerommet.... og stua da! :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg forventer meg en helt ny start av 2013. For første gang har jeg nyttårsforsetter. Det begynner med et oppgjør med meg selv. Skal få fart på karrieren, privatlivet, og det sosiale. Forhåpentlighvis kommer jeg kanskje til det stedet at jeg er klar for en til i livet. Kanskje blir det noe dating hvis jeg føler for det. Ihvertfall litt flørting.

Kommer jeg til å være her på forumet i 2013? Nja, er ikke her så aktivt fra før. Kommer litt på hvordan det utvikler seg.

Endret av Cordelia
Skrevet

Jeg har ett eneste nyttårsforsett for 2013, det samme som jeg har hatt for 2012, 2011, 2010, ..., 2000, ... , 1995, og det er å ikke ha ett eneste nyttårsforsett. Både fordi det er patetisk, at det garantert kommer til å ryke, og, viktigst av alt: det fleste ting jeg kunne hatt som nyttårsforsett er jeg allerede i gang med. Som for eksempel systematisk trening, omlegging av kosthold, få fart på karrieren, bygge opp selvtillit osv osv. 2012 har vært et vanskelig år, med mye å takle. Spesielt det siste halve året har jeg hatt en del negative ting jeg har måttet takle, noe som har satt en stopper for alt som heter dating. Men nå på slutten har jeg klart å snu trenden, så 2013 kan bli bra. Kjæreste? Vi får se, forventer det ikke. Men moro, det skal jeg pokker meg ha.

Skrevet (endret)

Det blir nok et litt mer spennende år enn 2012 for min del, da jeg ikke lenger bor i Norge men studerer i utlandet - ser frem til et år med de nye bekjentskapene jeg har fått. Nye venner, nytt miljø - gleder meg allerede til å reise tilbake.

Av meg selv forventer jeg å finne tilbake til min studierytme som jeg har mistet nå iløpet av høsten, jeg vet jeg kan, jeg bare mangler motivasjonen. Samme gjelder treningen, så jeg forventer kort og godt å finne tilbake til min gamle form og opprettholde den ut hele 2013 :)

EDIT: Jeg skal klare å legge av et par kr i sparing hver måned.

Flere dater? En kjæreste? Finne seg selv etter brudd? Osv.

Nå er det snart gått ett år siden jeg ble singel, så jeg skal nyte det å være alene, selvfølgelig savner jeg en kjæreste av og til, men jeg er ikke på jakt. Kanskje et par dater her og der i løpet av året, men jeg har ingen hast med å finne meg en ny.

Mest sannsnylig ja ;)

Endret av Nikee
Skrevet (endret)

Trene, lese bøker, løpe sentrumsløpet, begynne i ny jobb, dra på ferie med venninner, danse, drikke øl, se fotball, lære meg noe nytt og ellers bare gjøre det JEG har lyst til :)

...og date om det dukker opp noen passende kandidater ;)

Endret av EtraM
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg skal fullføre studiet mitt og forventer at jeg skal gjøre dette med gode karakterer og et godt grunnlag for å få jobb. Videre er målet å få jobb innenfor utdannelsen min, flytte fra studiestedet til et helt annet, spennende sted, møte mange nye folk og finne en fin leilighet der jeg kan føle meg hjemme.

Vil møte mange nye folk dette året, og håper å stifte noen gode bekjentskaper.

Flere dater? En kjæreste?

Har vært singel en stund nå, og kunne gjerne tenke meg å finne kjærligheten igjen. Men det er ikke noe jeg stresser med. Venter på den rette, samt at jeg ikke er den flinkeste til hverken å flørte eller løpe på jakt på byen, så vi får se. Jeg trives godt alene også!

Kanskje, kanskje ikke? Jeg anser det som ganske sannsynlig at jeg er her fortsatt, men det er jo lov å håpe at jeg tar feil.

Godt nytt år, folkens!

Skrevet

...og date om det dukker opp noen passende kandidater ;)

Tja, meg for eksempel, jeg skal også løpe sentrumsløpet, hvor gammel er du og hvor bor du?

Skrevet

Tja, meg for eksempel, jeg skal også løpe sentrumsløpet, hvor gammel er du og hvor bor du?

Da kan vi jo løpe om kapp! :) 26 år fra Oslo. Og du?

Skrevet (endret)

Da kan vi jo løpe om kapp! :) 26 år fra Oslo. Og du?

36, fra Oslo! Men da har vi en deal!

Og hvis du løper fra meg vinner du en date med meg, med f.eks. en 5-retters sushi på Alex Sushi, hvis du spiser fisk da?

Ser du skriver at du danser også, det gjør ikke jeg da... Jeg er en av gutta som har råd til å stå i baren :danse:

Endret av Sommee
Skrevet

36, fra Oslo! Men da har vi en deal!

Og hvis du løper fra meg vinner du en date med meg, med f.eks. en 5-retters sushi på Alex Sushi, hvis du spiser fisk da?

Ser du skriver at du danser også, det gjør ikke jeg da... Jeg er en av gutta som har råd til å stå i baren :danse:

Jeg kommer nok ikke til å klare å løpe fra deg fordi jeg nettopp har begynt å løpe... Jeg blir stolt av meg selv bare jeg kommer i mål :)

...men du kan jo alltids la meg vinne ;)

Skrevet

Jeg skal kaste inn håndkleet og finne andre ting å bry meg med og glede meg over en potensielle kjærester. Blir helt satt ut over hvor mange med de rareste ideer om kjærlighet og dating jeg klarer å utsette meg selv for. Nå har jeg i årevis tenkt i juletider at "ja-a, neste jul, da har det nok kanskje ordnet seg"..... Alt jeg tar i blir til dust og nå er det nok. Ifølge KG er jeg dessuten nesten geriatrisk. :veslejenta:

Anonym poster: b5b532cd2db0e2934ca05ee7dfece29c

• Liker 1
Skrevet

Skille meg

Anonym poster: 9b02ab4bb40d6044b96285bd3f755da7

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommer nok ikke til å klare å løpe fra deg fordi jeg nettopp har begynt å løpe... Jeg blir stolt av meg selv bare jeg kommer i mål :)

...men du kan jo alltids la meg vinne ;)

Sorry as, det er ikke helt min stil desverre..., så håper du er en god taper! :bolledeig:

Du skal få en trøstepremie, et tungekyss for eksempel :kyss:

Jeg skal ut og kjøpe joggesko i morgen faktisk, er du med :takke:

Skrevet

Sorry as, det er ikke helt min stil desverre..., så håper du er en god taper! :bolledeig:

Du skal få en trøstepremie, et tungekyss for eksempel :kyss:

Jeg skal ut og kjøpe joggesko i morgen faktisk, er du med :takke:

Send meg en PM med tid og sted så skal jeg hjelpe deg med å plukke ut noen smashing sko :) Etterpå kan du få bli med å stå på skøyter i spikersuppa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...