Gå til innhold

Forelsket i en afrikaner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil heller ha meg en afrikaner enn fordomsfulle, norske mannfolk som tror verden er svart/hvis, og som tror utlandet er turistbyene langs kysten av Tyrkia!

Skaff dere selvtillit, og oppfør dere som ekte mannfolk, ikke sutrete fjortisjenter, så skal der se dere får napp dere også;)

Anonym poster: 832adb25d0b8fda599ae5609738e0b61

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler deg 100% trygg på han TS så ikke bry deg om hva andre mener. Samboeren min har en utenlandsk mor og jeg er glad for at hun kom til Norge og møtte mannen sin, hvis ikke hadde ikke samboeren min eksistert! Hun var ikke en gold-digger, ikke alle er det.

Anonym poster: 88d2764b5dd27c1ee0820c38e7495edb

Skrevet

Jeg blir helt kvalm over alle fordommene deres!! Og du som sier at det er en visst likhet mellom rasehunder og mulattbarn?! Hallo!?!?!?!?! Er du helt skrudd i hue eller?? Det er små uskyldige barn det er snakk om.. De har da ikke valgt hvordan de ble til.... Heregud.. Nei ts, hold deg til han om hn er en god man... Her i Norge har vi alt for mange , rasistiske, blærete mannfolk... Æsj!

• Liker 4
Skrevet (endret)

Akk ja.. nok en diskusjon for duster. Rase- og hudfarge-debatt, en arena der de sureste, bitreste av begge kjønn deltar og river hverandre i filler som noen gamle bavianer på retur.

Endret av Betelgeuse
Skrevet

Rart det tydeligvis er så mye mer sosialt akseptert å mistenkliggjøre afrikanere enn muslimer.

• Liker 1
Skrevet

Rart det tydeligvis er så mye mer sosialt akseptert å mistenkliggjøre afrikanere enn muslimer.

En afrikaner kan da også være muslim.

Anonym poster: 7a326efc955bb6d972b1329fa8f64ed8

• Liker 1
Skrevet

En afrikaner kan da også være muslim.

Anonym poster: 7a326efc955bb6d972b1329fa8f64ed8

Nord-afrikanere ja...Det er ikke det vi snakker om her! Jeg er rimelig sikker på at dette gjelder en vest-afrikaner. Av en eller grunn kaller man liksom ikke egyptere eller tunisiere for "afrikanere", det virker som det er først når vi beveger oss ned til smålandene i vest-afrika (som få kan navnet på), at vi kaller vedkommende afrikaner.

Skrevet

Fyyyyy F så fordomsfulle dere er!

Du er sikkert oppegående, voksen og trenger å høre kun på deg selv!!

Ikke lurt å høre med KG:)

Anonym poster: cd6a81e093bb8261f86bae8d857a283c

• Liker 2
Skrevet

Jeg var i litt samme situasjon... bare min var ikke afrikaner da. Men opplegget var det samme. Han var i norge for å jobbe en kort periode. HAN dumpa faktisk meg etter en liten stund, fordi han uansett bare skulle være her et lite år, jeg hadde ikke mulighet til å flytte med han + at en normal, aleine mamma fra lille norge egentlig ikke var "fint nok" for familien hans. Han angret seg fort, fikk ordnet lengre kontrakt i norge, og har null planer om å stikke fra norge uten meg :biggrin:

Jeg ble også advart av både kjente og ukjente fordi han er halvt arabisk, og delvis vokst opp i et arabiskt land. Han er dog ikke fra et av de fattige superreligiøse landene, både han og familien er ganske så vestlig.

Jeg har funnet drømmemannen, og alle som tidligere advarte meg og ba meg om å være forsiktig er nå supermissunelig :)

Så jeg ser ingen grunn for å dømme han bare fordi han er afrikansk. Gode og dårlige mennesker finner man i alle land, alle kulturer og alle religioner.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for støtende innlegg.

Sulosi, mod.

Skrevet

Jeg blir helt kvalm over alle fordommene deres!! Og du som sier at det er en visst likhet mellom rasehunder og mulattbarn?! Hallo!?!?!?!?! Er du helt skrudd i hue eller?? Det er små uskyldige barn det er snakk om.. De har da ikke valgt hvordan de ble til.... Heregud.. Nei ts, hold deg til han om hn er en god man... Her i Norge har vi alt for mange , rasistiske, blærete mannfolk... Æsj!

Hvilket spesifikt innlegg var det du siktet til? Eller er det rasen mannfolk som irriterer deg i dag?

Er vel masse eksempler på at "mannfok" gifter seg med kvinner fra andre kulturer f. eks Thailand :danse: .

Skrevet

Her er alle fordomsfulle mennesker raskt ute med å dømme ja.....

Og ang. saken til Strixvaria.

Det handler ikke om at kvinnene er dumme som brød, det handler ikke om at mannlige afrikanere er så slemme.

Det handler om samfunn som skaper desperasjon for de som ikke er perfekte, heldige osv.

En norsk kvinne som hele tiden har ønsket seg kjærlighet, i ett samfunn hvor man "må" være perfekt for å oppnå det.

En mannlig afrikaner som har ønsket det beste for sine barn, ektefelle, mat på bordet, litt luksus i et samfunn hvor slikt er totalt umulig...

Er det riktig å si; fordi at en pedofil nordmann kom til Thailand for å ha seg med barn, så er alle nordmenn slik?(det foregår i mye større grad enn dere aner)

Fordi en afrikaner lurer til seg penger, er alle afrikanere slik?

Det vil alltids være fordommer ute og går, men prøv for all del å se litt lenger en hvor nesetippen stopper....

Anonym poster: bd6656e36661e8a15ec27f078f87e53c

• Liker 1
Skrevet

Ver varsam! Du vert neppe lukkeleg i lengda.

Å joda, hun blir mest sannsynlig overlykkelig over lengda.

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir helt overaska over alle fordommene. At det går ann..

Jeg hadde sagt i fra til veninne mine at jeg hadde forventet at de var glad på mine vegne uansett hvor vedkommende er fra. Kjærlighet er kjærlighet. Uansett hudfarge og opphav.

Ellers vil jeg si, kos dere lenge han er her. Er detnoe derevil satse på også etter han må reise ka han jo søke om nytt visum:) en lang veiå gå, men hva gør man ikke for kjærligheten?

Skrevet

Nord-afrikanere ja...Det er ikke det vi snakker om her! Jeg er rimelig sikker på at dette gjelder en vest-afrikaner. Av en eller grunn kaller man liksom ikke egyptere eller tunisiere for "afrikanere", det virker som det er først når vi beveger oss ned til smålandene i vest-afrika (som få kan navnet på), at vi kaller vedkommende afrikaner.

Eeeeyy,ey,ey, STOPP en halv der!!

1. Jeg er tuniser og jeg kaller meg både araber, Nord Afrikaner OG afrikaner.

2. Det finnes MINST like mange muslimer i sør-,vest- og ØstAfrika som det gjør i NordAfrika.

Alle land som ligger på det Afrikanske kontinent er AFRIKANERE, kan like godt være en Marokkaner hun snakker om her!

• Liker 1
Skrevet

Eeeeyy,ey,ey, STOPP en halv der!!

1. Jeg er tuniser og jeg kaller meg både araber, Nord Afrikaner OG afrikaner.

2. Det finnes MINST like mange muslimer i sør-,vest- og ØstAfrika som det gjør i NordAfrika.

Alle land som ligger på det Afrikanske kontinent er AFRIKANERE, kan like godt være en Marokkaner hun snakker om her!

Hva du kaller deg er egentlig ikke relevant. Jeg snakker om hvordan ordet brukes i nordmenns dagligtale!

Skrevet

JA, så en person som bor i AFRIKA er ikke en afrikaner fordi h*n bor i Nord-Afrika? Vel, da er vel ikke Nordmenn Europeere heller? Fordi de bor jo nord i Europa... Lett.

• Liker 2
Skrevet

JA, så en person som bor i AFRIKA er ikke en afrikaner fordi h*n bor i Nord-Afrika? Vel, da er vel ikke Nordmenn Europeere heller? Fordi de bor jo nord i Europa... Lett.

Merkelig at den arabiske våren, som startet i Afrika, ikke ble kalt den afrikanske våren da.

Uansett hvordan du vrir og vender på det blir Afrika sjelden brukt om landene nord på kontinentet.

Anonym poster: 8ae5ada319d13b5de8896999fce7ba2a

Skrevet (endret)

Min far er fra nord-Afrika, men sier sjeldent at han er fra Afrika. Bruker Marokko, jeg. Ellers får jeg så mange rare spørsmål som "hvorfor er ikke du svart/brun da!????".

Kos deg med afrikaneren du, TS. Blir vondt hvis du får følelser for mannen og du ikke kan flytte til hans hjemland og han ikke kan flytte hit.

Endret av HenLu
Skrevet

Alt dette ser ut som en dramatisk reportasje fra et kvinnemagasin fra 30-tallet! "Forelsket i en afrikaner!!!!!"

Å nei, og av alle sorter!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...