Gå til innhold

Beste Kvinnelige Idrettsutøver


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tolstoy

Hvem synes dere er den beste kvinnelige og mannelige idretts utøver

jeg sier den beste kvinnelige idretts utøver er den Tyske ski skytter-

Martina Glagow.

hva mener dere ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du spurt om en spesiell gren kunne jeg svart.. Men det finnes så utrolig mange flinke utøvere i mange forskjellige idretter, altfor vanskelig å trekke ut kun to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på "dagens" utøvere?

Da er jeg patriot, og sier Ole Einar og Liv Grete...

Men jeg ser frem til den dagen da Lars Berger begynner å treffe blinkene... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg er ikke upetrotisk eller noe jeg blir alti glad vis de norkse vinner men jeg blir også glad for andre nasjoner...men vis kke noen norske vinner da vil jeg helst at glagow vinner....men selfølelig er det staffet da holder jeg med norge,,,,men

selfølgeig jeg håper alti at noen av de norske vinner iverfall får en medalje....

jeg synnes vi skal være fornøyde så legne vi har norske på pallen og det har vi jo nesten alti,

klart Ole einar bjørndalen og Liv Grete Skjelbreid Poiree er store ingen tvil...jeg blir alti fornøyd når de vinner eller får en medalje

men jeg skulle ønske ole einar tørka vekk suglinga før han går over m¨ål streken.

lenge leve Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liv Grete Poiree er fabelaktig - fordi ho har 'alt' - styrke, uthald, konsentrasjon, evne til å ta ut alt...

Lars Berger trur eg faktisk er i den absolutte verdstoppen i langrenn... Stas at han likevel driv med skiskyting - trur han vert uslåeleg om ein sesong eller to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...